alkuraskauden ultrasta!

""""

palstalla on ollut keskustelua rv6-7 ultrassa käyneitten "näkymistä".kertoisitko minulle millä rv ultra tehtiin?tehtiinkö se vatsan päältä vai emättimen kautta?ja mitä havaintoja?kohdun asento?kyselen tätä siksi että itseltäni katsottiin 7 1,vatsan päältä ja kohtu takakenossa, eikä paljon mitään näkynyt.ainakin raskaus on kohdussa ja luulempa että alkio voi olla nuorempikin.itse en ole ollut huolissani niinkuin terkkakin sanoi ettei saa huolestua.saan käydä uudestaan ultrassa kahden viikon päästä:)kiva olisi kuulla kokemuksista, samanlaisia?

6

8072

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sirpa

sillä ei merkitystä raskauden onnistumiselle, onnellista odotusta!

• """"

...on juuri vaikutusta alkion näkymiselle.näkymät ei välttämättä niin hyvät alussa kun kohtu tällaisessa asennossa,niin käsitin.

• äitsykkä

mulle tehtiin sisäkautta rv 7 5. Näkyi että on ihan normaali kohdunsisäinen raskaus ja syke näkyi myös. Sikiö näytti sellaiselta minikatkaravulta kohdun seinämässä.

• rv 15+5

minulle tehtiin ultra rv 6 1, kun aikaisempi raskaus oli kohdunulkoinen ja taas epäiltiin sitä. ultra tehtiin alakautta ja alkio näkyi hyvin ja ihan oikeassa paikkaakin. kohdun asennosta ei kyllä sanottu mulle mitään.. mutta lääkäri sanoi että aivan alkuraskaudessa ultra kannattaa tehdä sisäkautta sillä vatsan päältä ei vielä yleensä näe niin hyvin.

• """"

kiitoksia vastauksista!niin arvelinkin että sisäultra näyttää paremmin, vaan eipä terkka ruennut tekemään, sanoi että lääkäri kattoo sitten sillä kait sillon rv12,niin ymmärsin.en ole ajatellut yksityisellä käyntiä ollenkaan.odottelen seuraavaa käyntiä.iloista talven odotusta kaikille!

• eka

Minulle tehtiin rv 11 3 mahan päältä ultra ja kaikki näkyi aivan selvästi. Sikiö, kohtu ja syke. Kyllä se varmasti sullakin näkyy jo seuraavalla kerralla.

...oli se jännä näky näin ensikertalaiselle, että siellä oikeasti kasvaa joku sun sisällä. =)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      54
      5666
    2. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      73
      2782
    3. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      18
      2000
    4. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      40
      1885
    5. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      160
      1815
    6. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      18
      1771
    7. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      5
      1528
    8. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      19
      1161
    9. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      81
      1141
    10. Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti

Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah
      Ähtäri
      66
      965
    Aihe