5 uutta biisiä

kuunneltavissa

Rammsteinin kotisivuilla:
http://www.rammstein.com/

Spring, Feuer & Wasser ja Mann Gegen Maan kuulostaa ihan mielettömän upeilta heti ekan kuuntelun jälkeen. Te Quiero Puta on vastaavasti aivan kauhea järkytys. Jotain helv*tin latino paskaa, aivan kauheeta kuunneltavaa.

Mut mahtavalta muuten kuulostaa, jos unohtaa sen yhden järkytyksen. Nyt peukut ja varpaat pystyyn, kyllä tosta varmasti tulee vuoden 2005 ehdottomasti kovin tapaus, ainakin meikäläiselle. :)

6

667

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vielä...

      Pakko vielä lisätä edellisiin sen verran, että Spring on ihan MIELETTÖMÄLTÄ kuulostava biisi. Vaikea kuvailla tarkasti, mutta siinä on sekoitus Mutterin mahtipontisuutta ja Ohne Dichin kauneutta. Kuulostaa ihan täydelliseltä biisiltä mun korvassa.

      Huh, *hyppii tasajalkaa* :D

    • Taival

      Sen verran on sanottava, että juurikin tuo Te Quiero Puta! oli noista endottomasti piristävin pätkä. Juurikin sitä Rammsteinia joka pudottaa leuat lattiaan vähän samaan tapaan kuin Herzeleid aikanaan. Loistavaa. Mann Gegen Mann oli myös oikein mainion kuuloinen pätkä, lupaa hyvää biisiä. Tosin nimestä tulee mieleen Laibachin Alle Gegen Alle. Benzin on jo kuultu, ihan menevä punkhenkinen rypistys.

      Muut pätkät olivat noin lyhyinä sitten aika mitäänsanomattomia. Viikko... Tai siis 6 päivää. :)

    • light.moon

      Mun mielestä se oli ainakin hyvä!
      Ja tiedoksi vaan sulle että Te Quiero Puta on Espanjaa eikä latino paskaa...

    • Attention

      Kävin tuolla kuuntelemassa ja täytyy sanoa että tuo "Te Quiero Puta" oli kieltämättä aika erikoinen, odotan innolla että kuulen sen kokonaisuudessaan. "Mann gegen Mann" kuulosti tosi menevältä, uskon että se kuulostaa kokonaisuudessaan tosi hyvältä, odotellaan vielä muutama päivä...;) Nuo loput oli kans tosi hyviä mutta erityisesti "Spring" oli todella kaunis pätkä...

      Onko teistä joku hankkinut "Benzin"-sinkun? Minä hankin viime viikolla. Alkuperäinen Benzin kuulostaa menevältä ja hyvältä, mutta siitä tehdyt remixit oli pettymyksiä mulle. Odotin paljon Apocalyptican versiolta mutta ei se erikoinen ollut... Aika mitäänsanomaton.

      • Taival

        Samaa mieltä, että Apot eivät ottaneet ihan koko potentiaalia haltuun. Tosin Eicca valitteli itsekin samaa uusimmassa Soundissa.

        Mutta Meshuggahin miksaus on kyllä niin huima veto, että meinasi tulla itku onnesta. Rokkaavaa Meshuggahia jossa on Till laulaja. Me likes.

        Vaan... NP. Rammstein- Rosenrot


      • keppi-einari

        Rammstein-sinkku. Tosin mun mielestä kyllä se Apocalyptica-remix oli orkkiksen lisäksi parasta antia. Mutta eihän näistä makuasioista kannata kiistellä;)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 120
      2693
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      67
      2480
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2101
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1737
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1648
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1479
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1429
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1403
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1377
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1302
    Aihe