Kiitos kun poistat noi älyttömyydet... Ja koita jaksaa tollasten pöllöjen kanssa!!! Toiset ei vaan ymmärrä sääntöjä... tai näköjään paljon muutakaan!!! Syksyn jatkoja!
Kiitos Riina
15
999
Vastaukset
Alkaa pian pinna loppumaan, mutta kyllä tässä yritetään jaksaa painaa tuota delete-nappulaa ahkeraan tahtiin. Jos nuo eivät esimerkiksi tunnin sisällä poistu niin sitten vaan ilmoitus asiattomasta viestistä tulemaan niin pitäisi poistua nopeampaan tahtiin. Kyllä tuolle häirikölle varmasti pian jotain tehdään ylläpidon taholta.
- vielä sen verran,
että tukkisit noitten multinikkaajienkin reitit. Vrt. Merkattu Maa -kirjoittelu. Menee jo niin älyttömäksi, että voisit deletoida kaikki missä mainitaan ko. yhtye tai MM-lyhenne. Jätä noille vouhoille yksi ketju käyttöön, mesotkoon siellä sitten keskenään.
- dominantti?
vielä sen verran, kirjoitti:
että tukkisit noitten multinikkaajienkin reitit. Vrt. Merkattu Maa -kirjoittelu. Menee jo niin älyttömäksi, että voisit deletoida kaikki missä mainitaan ko. yhtye tai MM-lyhenne. Jätä noille vouhoille yksi ketju käyttöön, mesotkoon siellä sitten keskenään.
Ensin nuolet sheriffin persettä ja sitten alat ohjailemaan hänen tekemisiä. Vanha kikka saada valtaa.
Nainenhan suostuu moiseen hyväksikäyttön, dominointiin.
Miehet eivät suostuisi! Ainakaan miehekkäät miehet. - Terppa
dominantti? kirjoitti:
Ensin nuolet sheriffin persettä ja sitten alat ohjailemaan hänen tekemisiä. Vanha kikka saada valtaa.
Nainenhan suostuu moiseen hyväksikäyttön, dominointiin.
Miehet eivät suostuisi! Ainakaan miehekkäät miehet.Jep. Tuttua toimintaa!
Kaikkia nuollaan, joilla on vähänkin valtaa. Ensin mielistellään, että päästään vallankäyttäjän lähipiiriin ja suosikiksi.
Sitten alkaa tulla "toiveita", mitä nappulaa valtaapitävän tulisi painaa.
"Jaksamista"... pyh!
Inhoan teitä nuolijat! Ei täällä palstoilla tarvita Riina-kirjoituksia. Hän toimii taustalla ja annetaan sille muijalle työrauha. Kai se osaa käyttää omaa päätään ja jos ei osaa niin neuvokoon aviomies. - morrison
Hienosti siistitty, hyvää jälkeä, kiitoksia kovasti vaivannäöstä!
morrison kirjoitti:
Hienosti siistitty, hyvää jälkeä, kiitoksia kovasti vaivannäöstä!
Kyllä tässä alkaa sormet väsymään, kun tänäänkin on likemmäs 60viestiä tullut poistettua ja todennäköisesti saman verran ainakin saa lisää poistella. Kiitoksia itsellesi myös avusta ja ilmoituksista asiattomista viesteistä.
- morrison
riina00 kirjoitti:
Kyllä tässä alkaa sormet väsymään, kun tänäänkin on likemmäs 60viestiä tullut poistettua ja todennäköisesti saman verran ainakin saa lisää poistella. Kiitoksia itsellesi myös avusta ja ilmoituksista asiattomista viesteistä.
Tuntuu syksy ajavan "erikoisia" mielipiteitä esiin... Koita jaksaa, hyvältä näyttää!
- Kiitos
Kiitos kun jaksat, kiitos.
- -M-
Kiitos kun olet tarkkana aiheiden kanssa! Hyvin toimit!
- se kaakattaa...
-M- kirjoitti:
Kiitos kun olet tarkkana aiheiden kanssa! Hyvin toimit!
ja mm:ää multinikkaa...............................
- Siina vaan
se kaakattaa... kirjoitti:
ja mm:ää multinikkaa...............................
Kiitos Siina, kun kantelet opettajalle. Kiitos vielä kerran.
toivoo Siina - oppilas
-M- kirjoitti:
Kiitos kun olet tarkkana aiheiden kanssa! Hyvin toimit!
Tämähän on kuin peruskoulun ala-aste.
Seriffiä nuoleskellaan kuin hikipinkot koulussa konsanaan.
Juttujen taso tällä palstalla ei kyllä ylitä edes ala-asteen vaatimuksia, joten onko tämäkään ihme. - Piina
Siina vaan kirjoitti:
Kiitos Siina, kun kantelet opettajalle. Kiitos vielä kerran.
toivoo SiinaNo Piina, miksi jälleen veit opettajalle omenan?
Ja supisit jotain sen korvaan... oppilas kirjoitti:
Tämähän on kuin peruskoulun ala-aste.
Seriffiä nuoleskellaan kuin hikipinkot koulussa konsanaan.
Juttujen taso tällä palstalla ei kyllä ylitä edes ala-asteen vaatimuksia, joten onko tämäkään ihme.Valitettavasti on totta, että juttujen taso ei aina ylitä edes ala-asteen vaatimuksia, mutta onneksi joskus päästään puhumaan kunnolla aiheestakin, jos juttujen taso ei miellytä niin voithan sinä yrittää aloittaa vaikka jonkun mielenkiintoisen topicin, kirjoittajista suurimmaksi osaksi on juttujen taso kiinni.
Miellyttämisestä, nuoleskelusta ym. on aivan sama tapahtuuko tuollaista vai ei, eipä minuun kauheasti vaikuta, minulla on säännöt joita noudatan. Poistopyyntöjä tulee pääasiassa vain asiattomista ja sääntöjä rikkovista viesteistä, joten ne poistan.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911117
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa115916- 125896
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten281682- 76658
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74621Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54566Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist40532- 72483