Kiitos Riina

asia on näin

Kiitos kun poistat noi älyttömyydet... Ja koita jaksaa tollasten pöllöjen kanssa!!! Toiset ei vaan ymmärrä sääntöjä... tai näköjään paljon muutakaan!!! Syksyn jatkoja!

15

999

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Alkaa pian pinna loppumaan, mutta kyllä tässä yritetään jaksaa painaa tuota delete-nappulaa ahkeraan tahtiin. Jos nuo eivät esimerkiksi tunnin sisällä poistu niin sitten vaan ilmoitus asiattomasta viestistä tulemaan niin pitäisi poistua nopeampaan tahtiin. Kyllä tuolle häirikölle varmasti pian jotain tehdään ylläpidon taholta.

      • vielä sen verran,

        että tukkisit noitten multinikkaajienkin reitit. Vrt. Merkattu Maa -kirjoittelu. Menee jo niin älyttömäksi, että voisit deletoida kaikki missä mainitaan ko. yhtye tai MM-lyhenne. Jätä noille vouhoille yksi ketju käyttöön, mesotkoon siellä sitten keskenään.


      • dominantti?
        vielä sen verran, kirjoitti:

        että tukkisit noitten multinikkaajienkin reitit. Vrt. Merkattu Maa -kirjoittelu. Menee jo niin älyttömäksi, että voisit deletoida kaikki missä mainitaan ko. yhtye tai MM-lyhenne. Jätä noille vouhoille yksi ketju käyttöön, mesotkoon siellä sitten keskenään.

        Ensin nuolet sheriffin persettä ja sitten alat ohjailemaan hänen tekemisiä. Vanha kikka saada valtaa.
        Nainenhan suostuu moiseen hyväksikäyttön, dominointiin.

        Miehet eivät suostuisi! Ainakaan miehekkäät miehet.


      • Terppa
        dominantti? kirjoitti:

        Ensin nuolet sheriffin persettä ja sitten alat ohjailemaan hänen tekemisiä. Vanha kikka saada valtaa.
        Nainenhan suostuu moiseen hyväksikäyttön, dominointiin.

        Miehet eivät suostuisi! Ainakaan miehekkäät miehet.

        Jep. Tuttua toimintaa!

        Kaikkia nuollaan, joilla on vähänkin valtaa. Ensin mielistellään, että päästään vallankäyttäjän lähipiiriin ja suosikiksi.
        Sitten alkaa tulla "toiveita", mitä nappulaa valtaapitävän tulisi painaa.

        "Jaksamista"... pyh!
        Inhoan teitä nuolijat! Ei täällä palstoilla tarvita Riina-kirjoituksia. Hän toimii taustalla ja annetaan sille muijalle työrauha. Kai se osaa käyttää omaa päätään ja jos ei osaa niin neuvokoon aviomies.


      • morrison

        Hienosti siistitty, hyvää jälkeä, kiitoksia kovasti vaivannäöstä!


      • morrison kirjoitti:

        Hienosti siistitty, hyvää jälkeä, kiitoksia kovasti vaivannäöstä!

        Kyllä tässä alkaa sormet väsymään, kun tänäänkin on likemmäs 60viestiä tullut poistettua ja todennäköisesti saman verran ainakin saa lisää poistella. Kiitoksia itsellesi myös avusta ja ilmoituksista asiattomista viesteistä.


      • morrison
        riina00 kirjoitti:

        Kyllä tässä alkaa sormet väsymään, kun tänäänkin on likemmäs 60viestiä tullut poistettua ja todennäköisesti saman verran ainakin saa lisää poistella. Kiitoksia itsellesi myös avusta ja ilmoituksista asiattomista viesteistä.

        Tuntuu syksy ajavan "erikoisia" mielipiteitä esiin... Koita jaksaa, hyvältä näyttää!


    • Kiitos

      Kiitos kun jaksat, kiitos.

      • -M-

        Kiitos kun olet tarkkana aiheiden kanssa! Hyvin toimit!


      • se kaakattaa...
        -M- kirjoitti:

        Kiitos kun olet tarkkana aiheiden kanssa! Hyvin toimit!

        ja mm:ää multinikkaa...............................


      • Siina vaan
        se kaakattaa... kirjoitti:

        ja mm:ää multinikkaa...............................

        Kiitos Siina, kun kantelet opettajalle. Kiitos vielä kerran.

        toivoo Siina


      • oppilas
        -M- kirjoitti:

        Kiitos kun olet tarkkana aiheiden kanssa! Hyvin toimit!

        Tämähän on kuin peruskoulun ala-aste.
        Seriffiä nuoleskellaan kuin hikipinkot koulussa konsanaan.
        Juttujen taso tällä palstalla ei kyllä ylitä edes ala-asteen vaatimuksia, joten onko tämäkään ihme.


      • Piina
        Siina vaan kirjoitti:

        Kiitos Siina, kun kantelet opettajalle. Kiitos vielä kerran.

        toivoo Siina

        No Piina, miksi jälleen veit opettajalle omenan?
        Ja supisit jotain sen korvaan...


      • oppilas kirjoitti:

        Tämähän on kuin peruskoulun ala-aste.
        Seriffiä nuoleskellaan kuin hikipinkot koulussa konsanaan.
        Juttujen taso tällä palstalla ei kyllä ylitä edes ala-asteen vaatimuksia, joten onko tämäkään ihme.

        Valitettavasti on totta, että juttujen taso ei aina ylitä edes ala-asteen vaatimuksia, mutta onneksi joskus päästään puhumaan kunnolla aiheestakin, jos juttujen taso ei miellytä niin voithan sinä yrittää aloittaa vaikka jonkun mielenkiintoisen topicin, kirjoittajista suurimmaksi osaksi on juttujen taso kiinni.

        Miellyttämisestä, nuoleskelusta ym. on aivan sama tapahtuuko tuollaista vai ei, eipä minuun kauheasti vaikuta, minulla on säännöt joita noudatan. Poistopyyntöjä tulee pääasiassa vain asiattomista ja sääntöjä rikkovista viesteistä, joten ne poistan.


    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1117
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      115
      916
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      281
      682
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      658
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      621
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      566
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      40
      532
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe