Ajatuksena olisi vaihtaa pankkia osuuspankista Sampoon. Muut kustannukset ovat jo selvillä, mutta mietityttää vielä tuo käyttötili. Sampopankissa käyttötili maksaa ilmeisesti 2,90e, mutta mikäs tämä hinta on osuuspankissa? Olen nimittäin vielä alle 26-vuotias joten en ole vielä osuuspankissa joutunut mitään makselemaan, mutta tulevaisuutta ajatellen kyselen...
Käyttötilin hinta osuuspankissa?
Maijuska
2
722
Vastaukset
- hhh
Oletko tosissasi?
En ole ennen kuullut, että pankkitilistä joutuisi jotain maksamaan. Suosittelen, että mietit muitakin pankkeja, vaihtoehtoja kun on. - mm'
Mitähän ne muut hinnat sitten ovat? olen myös itse ajatellut vaihtaa pankkia osuuspankista sampoon. eikös sen pysty vaihtamaan kun on täysi-ikäinen?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.2911171- 528795
- 1375425
- 1443724
- 693618
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi353584- 403308
- 572628
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak632294- 301867