Käytän Trileptalia joka tunnetusti laskee natrium tasoa,mutta laskuun on muitakin mahdollisia harvinaisempia syitä.
Veren kortisoli taso jotenkin vaikuttaa suola-aineenvaihduntaan ja mulla on ollut myös kortisoli matalahko,sitä tutkitaan ja saan ens vkol labbistulokset.
Onko muilla ollut siitä puhetta ja onko kenties lääkkeen sivuvaikutusta?
Pelottaa ihan sikana joudunko ottamaan taas lisää lääkkeitä...nyyh.
Muutenkin väsyttää elää näiden miljoonien sairauksien ja lääkitysten kanssa.
Kortisoli arvot ja Trileptal
3
1043
Vastaukset
- sauvatar
Vaihdoin n.reilu vuosi sitten Trileptalin Apydaniin sillä on sama vaikuttava aine ja aluksi tykkäsin, että se sopi mulle paremmin. Trileptalin kanssa en niin huomannut suola-arvojen laskuja kuin nyt. Muutenkin kuluva vuosi on ollut hyvin rankka, kun pääni on sanonut jokaisen lääkkeen kanssa sopimukset irti. Sivuvaikutuksina on väsymystä, alussa oli huimasta ei enään, tulee lihasnykäyksiä ajoittain, mutta niistä en niin viitsi välittää. Rinnalla on useita lääkkeitä kokeiltu, joten aina en itsekkään tiedä mikä sivuoire tulee mistäkin lääkkeestä. Nyt, kun muuten menisi hyvin ilman kamalia sivuvaikutuksia niin tämä lääkitys ei pidä kohtauksia poissa. Yhtä lääkkeiden vaihtoa koko ajan, on kuin koekaniinina olisi. Laitappa viestiä labratuloksistasi. Hyvää syksyn jatkoa ;)
- Monaa
Sain tulokset tänään ja kortisoliarvoni olivat ihan hyvät,olisin voinut hyppiä ilosta! :)
Kiitos Sauvatar että vastailit mulle.
Toivottavasti sulle löytyis pian optimaalinen hoito ja pääsisit rauhaan niistä kokeista ja lääkäreistä!
Koitetaan jaksella! - sauvatar
Monaa kirjoitti:
Sain tulokset tänään ja kortisoliarvoni olivat ihan hyvät,olisin voinut hyppiä ilosta! :)
Kiitos Sauvatar että vastailit mulle.
Toivottavasti sulle löytyis pian optimaalinen hoito ja pääsisit rauhaan niistä kokeista ja lääkäreistä!
Koitetaan jaksella!Ihana kuulla toisten hyviä uutisia ;) Kummasti nekin piristävät ja ainakin vielä jaksan uskoa, että onni se on joskus myötä minunkin kohdallani. Ei kait sitä muuten jaksaisi. Hyvää Syksyn jatkoa ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944233Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293213No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351358
- 10949
- 136936
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11770