antakaa arvosa SPIDER MAN leffalle!! asteikot 4-10
MUN MIELESTÄ 9
SPIDER MAN
13
673
Vastaukset
- tilu
Eli Spaikkumänille antaisin tollasen 10-.
Se on lehva mun makuun..uhh. - limppu
emmä tiiä mut sisko näki leffan 3.5....! kanadas 2 kuukautta aikasemmin...? hmm... onks suomi jotenki jälkeen jääny tai jotain...
- Zede
9, lopun jenkkihapatus pilas tunnelmaa ja hämiksen huumori oli kateissa.
- pöööööö
oon nähnyt elokuvan Tobey Maguire on ihana!!!!!!
10 pistettä ja papukaijamerkki!!!!!!!!!!!- heh
Mäkin haluaisin nähdä leffan "Tobey Maguire on ihana" ;) Missäs voisi käydä katsomassa? Spider-Manille "ten points".
- 'Jellona'
(SPIDERMAN-LEFFA) mä antaisin 9 1/2,koska kaikki muut osat
siinä oli erinomaisia...-mut kuva oli välillä aika nopee,ja ei mulla ollu hyvä paikkakaan...
1.rivi...tosi hyvää kesää kaikille..- Dao
Kirsten pelasti paljon koko elokuvassa, 9-,
Mörkö vaikutti ihan pelleltä, Kirsten kuitenkin on i-hana...
- Marvelisti-80
Seurasin Peterin seikkailuita V.1980-2000 sarjakuvalehdessään, Odotettuani leffaa viimeset 5V. Nähtyäni sen viimeinkin ensi-illassa, ei voi kuin sanoa melkein tippalinssissä(ilonkyyneleitä),että leffa kesti ja täytti kaikki kovimmatkin vanhan Marvelistin odotukset! Mahtavasti tehty ja eritosin näyttelijä valinnat osuivat! Spider-man on leffa jonka kattoo uudelleen vielä monasti mielellään! Maltan tuskin odottaa 2V.päästä saapuvaa jatko-osaa...
arvosanani asteikolla 4-10= 9 1/2- Sailormoon88
10 ... jatkuu loputtomiin.. Tai ei ihan! :) Aivan pohjattoman hyvä leffa! Hyvät näyttelijät ja kaikki.
- Unnah
hyvä pätkähän se oli,vaikka välissä mikkiä ym. kuulumatonta vilahti kuvassa,tai ei niinkään vilahtanut vaan oli ottoa (esim. kun spiderman ja se tyttö jutteli sairaalassa).
X-Menin toteutukseen verrattuna paljon parempi, 8½ arvosanaksi.
Nyt vaan odotteleen jatkoa ja ensikesänä tulevaa Hulk:kia.... - - - -
Ihan saatanan hyvä leffa..!!
- Green Goblin
Paremmin en olis voinut sanoa. Paras leffa aikoihin.
Arvosana: 10 ja rutkasti enemmän se ansaitsee
- Anonyymi
LoistavA
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1742618Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1482387Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1021082- 64901
- 65849
Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a19747Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait220734Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka274727Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies86720Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22678