antakaa arvosa SPIDER MAN leffalle!! asteikot 4-10
MUN MIELESTÄ 9
SPIDER MAN
13
641
Vastaukset
- tilu
Eli Spaikkumänille antaisin tollasen 10-.
Se on lehva mun makuun..uhh. - limppu
emmä tiiä mut sisko näki leffan 3.5....! kanadas 2 kuukautta aikasemmin...? hmm... onks suomi jotenki jälkeen jääny tai jotain...
- Zede
9, lopun jenkkihapatus pilas tunnelmaa ja hämiksen huumori oli kateissa.
- pöööööö
oon nähnyt elokuvan Tobey Maguire on ihana!!!!!!
10 pistettä ja papukaijamerkki!!!!!!!!!!!- heh
Mäkin haluaisin nähdä leffan "Tobey Maguire on ihana" ;) Missäs voisi käydä katsomassa? Spider-Manille "ten points".
- 'Jellona'
(SPIDERMAN-LEFFA) mä antaisin 9 1/2,koska kaikki muut osat
siinä oli erinomaisia...-mut kuva oli välillä aika nopee,ja ei mulla ollu hyvä paikkakaan...
1.rivi...tosi hyvää kesää kaikille..- Dao
Kirsten pelasti paljon koko elokuvassa, 9-,
Mörkö vaikutti ihan pelleltä, Kirsten kuitenkin on i-hana...
- Marvelisti-80
Seurasin Peterin seikkailuita V.1980-2000 sarjakuvalehdessään, Odotettuani leffaa viimeset 5V. Nähtyäni sen viimeinkin ensi-illassa, ei voi kuin sanoa melkein tippalinssissä(ilonkyyneleitä),että leffa kesti ja täytti kaikki kovimmatkin vanhan Marvelistin odotukset! Mahtavasti tehty ja eritosin näyttelijä valinnat osuivat! Spider-man on leffa jonka kattoo uudelleen vielä monasti mielellään! Maltan tuskin odottaa 2V.päästä saapuvaa jatko-osaa...
arvosanani asteikolla 4-10= 9 1/2- Sailormoon88
10 ... jatkuu loputtomiin.. Tai ei ihan! :) Aivan pohjattoman hyvä leffa! Hyvät näyttelijät ja kaikki.
- Unnah
hyvä pätkähän se oli,vaikka välissä mikkiä ym. kuulumatonta vilahti kuvassa,tai ei niinkään vilahtanut vaan oli ottoa (esim. kun spiderman ja se tyttö jutteli sairaalassa).
X-Menin toteutukseen verrattuna paljon parempi, 8½ arvosanaksi.
Nyt vaan odotteleen jatkoa ja ensikesänä tulevaa Hulk:kia.... - - - -
Ihan saatanan hyvä leffa..!!
- Green Goblin
Paremmin en olis voinut sanoa. Paras leffa aikoihin.
Arvosana: 10 ja rutkasti enemmän se ansaitsee
- Anonyymi
LoistavA
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017563
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?1075628- 835057
- 1394466
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan113160- 502855
- 522769
- 612387
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102374Hei........
Pelkkä sun näkeminen saa mut hymyilemään pitkin iltaa. Oot niin 🤩😘 Edellinen poistettiin.561986