antakaa arvosa SPIDER MAN leffalle!! asteikot 4-10
MUN MIELESTÄ 9
SPIDER MAN
13
662
Vastaukset
- tilu
Eli Spaikkumänille antaisin tollasen 10-.
Se on lehva mun makuun..uhh. - limppu
emmä tiiä mut sisko näki leffan 3.5....! kanadas 2 kuukautta aikasemmin...? hmm... onks suomi jotenki jälkeen jääny tai jotain...
- Zede
9, lopun jenkkihapatus pilas tunnelmaa ja hämiksen huumori oli kateissa.
- pöööööö
oon nähnyt elokuvan Tobey Maguire on ihana!!!!!!
10 pistettä ja papukaijamerkki!!!!!!!!!!!- heh
Mäkin haluaisin nähdä leffan "Tobey Maguire on ihana" ;) Missäs voisi käydä katsomassa? Spider-Manille "ten points".
- 'Jellona'
(SPIDERMAN-LEFFA) mä antaisin 9 1/2,koska kaikki muut osat
siinä oli erinomaisia...-mut kuva oli välillä aika nopee,ja ei mulla ollu hyvä paikkakaan...
1.rivi...tosi hyvää kesää kaikille..- Dao
Kirsten pelasti paljon koko elokuvassa, 9-,
Mörkö vaikutti ihan pelleltä, Kirsten kuitenkin on i-hana...
- Marvelisti-80
Seurasin Peterin seikkailuita V.1980-2000 sarjakuvalehdessään, Odotettuani leffaa viimeset 5V. Nähtyäni sen viimeinkin ensi-illassa, ei voi kuin sanoa melkein tippalinssissä(ilonkyyneleitä),että leffa kesti ja täytti kaikki kovimmatkin vanhan Marvelistin odotukset! Mahtavasti tehty ja eritosin näyttelijä valinnat osuivat! Spider-man on leffa jonka kattoo uudelleen vielä monasti mielellään! Maltan tuskin odottaa 2V.päästä saapuvaa jatko-osaa...
arvosanani asteikolla 4-10= 9 1/2- Sailormoon88
10 ... jatkuu loputtomiin.. Tai ei ihan! :) Aivan pohjattoman hyvä leffa! Hyvät näyttelijät ja kaikki.
- Unnah
hyvä pätkähän se oli,vaikka välissä mikkiä ym. kuulumatonta vilahti kuvassa,tai ei niinkään vilahtanut vaan oli ottoa (esim. kun spiderman ja se tyttö jutteli sairaalassa).
X-Menin toteutukseen verrattuna paljon parempi, 8½ arvosanaksi.
Nyt vaan odotteleen jatkoa ja ensikesänä tulevaa Hulk:kia.... - - - -
Ihan saatanan hyvä leffa..!!
- Green Goblin
Paremmin en olis voinut sanoa. Paras leffa aikoihin.
Arvosana: 10 ja rutkasti enemmän se ansaitsee
- Anonyymi
LoistavA
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521713941Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään813129Vedonlyöntiä .
Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka242176Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv472155Mikä on pahinta, mitä kaivatullesi
pelkäät tapahtuvan? Jos kuolemaa, vakavia sairauksia yms. ei lasketa?561941TUNNISTELAATIKKO
Tähän ketjuun voi laittaa yhdellä tai kahdella lauseella (tai vaikka yhdellä sanalla) täydellisen tunnisteen, jonka vain851341Tykkäätkö enemmän tavis- vai julkkiskisaajista tv:ssä?
Tykkäätkö enemmän tavis- vai julkkiskisaajista tv:ssä? Moni reality ja visailuohjelma luottaa julkkiksiin, mutta sentään251278- 401270
Zoo jatkaa - jatkuuko mustamaalaus?
Tänään on päätetty Zoon avaamisesta uudelleen. Mielenkiintoista nähdä kautokurujen reaktio, nyt kun kyse ei ole kunnalli581058Valehdella saa, totuus salataan
Vaikuttaa vähän siltä, että sensuuria toteutetaan juorupalstallakin. Asioita saa kaunistella ja vääristellä, mutta totuu10768