SPIDER MAN

girlie

antakaa arvosa SPIDER MAN leffalle!! asteikot 4-10
MUN MIELESTÄ 9

13

597

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tilu

      Eli Spaikkumänille antaisin tollasen 10-.
      Se on lehva mun makuun..uhh.

    • limppu

      emmä tiiä mut sisko näki leffan 3.5....! kanadas 2 kuukautta aikasemmin...? hmm... onks suomi jotenki jälkeen jääny tai jotain...

    • Zede

      9, lopun jenkkihapatus pilas tunnelmaa ja hämiksen huumori oli kateissa.

    • pöööööö

      oon nähnyt elokuvan Tobey Maguire on ihana!!!!!!
      10 pistettä ja papukaijamerkki!!!!!!!!!!!

      • heh

        Mäkin haluaisin nähdä leffan "Tobey Maguire on ihana" ;) Missäs voisi käydä katsomassa? Spider-Manille "ten points".


    • 'Jellona'

      (SPIDERMAN-LEFFA) mä antaisin 9 1/2,koska kaikki muut osat
      siinä oli erinomaisia...-mut kuva oli välillä aika nopee,ja ei mulla ollu hyvä paikkakaan...
      1.rivi...tosi hyvää kesää kaikille..

      • Dao

        Kirsten pelasti paljon koko elokuvassa, 9-,

        Mörkö vaikutti ihan pelleltä, Kirsten kuitenkin on i-hana...


    • Marvelisti-80

      Seurasin Peterin seikkailuita V.1980-2000 sarjakuvalehdessään, Odotettuani leffaa viimeset 5V. Nähtyäni sen viimeinkin ensi-illassa, ei voi kuin sanoa melkein tippalinssissä(ilonkyyneleitä),että leffa kesti ja täytti kaikki kovimmatkin vanhan Marvelistin odotukset! Mahtavasti tehty ja eritosin näyttelijä valinnat osuivat! Spider-man on leffa jonka kattoo uudelleen vielä monasti mielellään! Maltan tuskin odottaa 2V.päästä saapuvaa jatko-osaa...
      arvosanani asteikolla 4-10= 9 1/2

      • Sailormoon88

        10 ... jatkuu loputtomiin.. Tai ei ihan! :) Aivan pohjattoman hyvä leffa! Hyvät näyttelijät ja kaikki.


    • Unnah

      hyvä pätkähän se oli,vaikka välissä mikkiä ym. kuulumatonta vilahti kuvassa,tai ei niinkään vilahtanut vaan oli ottoa (esim. kun spiderman ja se tyttö jutteli sairaalassa).

      X-Menin toteutukseen verrattuna paljon parempi, 8½ arvosanaksi.

      Nyt vaan odotteleen jatkoa ja ensikesänä tulevaa Hulk:kia....

    • - - -

      Ihan saatanan hyvä leffa..!!

      • Green Goblin

        Paremmin en olis voinut sanoa. Paras leffa aikoihin.
        Arvosana: 10 ja rutkasti enemmän se ansaitsee


    • Anonyymi

      LoistavA

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 130
      3644
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      95
      3328
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2428
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1851
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1698
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1579
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1544
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1486
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1461
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      84
      1410
    Aihe