Millä viikoilla olette ottaneet käyttöön tukiliivin tai tukivyön?
Minulla on nyt rv 16 5 menossa, ja jo jonkin aikaa on ollut harkinnassa tulivyön käyttöönotto, josko siitä saisi vähän helpotusta näihin kipuihin. Tänään sitten rohkenin kokeilla, josko maha olisi jo niin iso että vyö jo pysyisi päällä, ja pysyihän se, kun laitoin hakaset kaikkein pienimmälle ja kiristin vähän remmejä. Ja kaupungilla kävelin monta tuntia eikä kotiin tullessa ollut mitenkään tuskainen olo.
Tukiliivi/-vyö
3
500
Vastaukset
- Riikka
Ja just kokeilin sellasta tukivyötä kaupassa mut oli kyl vielä ihan liian iso.
Ei liity suoranaisesti aiheeseen mut onks sulla masu jo kasvanu?
Mulla ei juurikaan, ihan pikkusen pömpöttää jos ilman vaatteita kattoo. Oon viel hoikka et on ollu jo vähän huoli et onks kaikki ok. No keskiviikkona on onneksi neuvola.- Ilta Tähti
On mulla jo vähän kasvanut. Väljän villapaidan alta sitä ei kyllä huomaa, jos ei ala vartavasten sillä silmällä katsomaan, mutta vyötärömallin mammahousut pysyvät jo jalassa, ja tukivyönkin saan säädettyä niin, että siitä on jo hyötyä. Tosin, jos en ihan väärin muista, on aikaisemmissa raskauksissani maha ollut tässä vaiheessa jo tätäkin isompi.
Kaikilla se maha ei vielä tässä vaiheessa näy mihinkään. Joillakin menee yli puolen välin ennen kuin maha alkaa yhtään näkymään. - Minni 34
Ilta Tähti kirjoitti:
On mulla jo vähän kasvanut. Väljän villapaidan alta sitä ei kyllä huomaa, jos ei ala vartavasten sillä silmällä katsomaan, mutta vyötärömallin mammahousut pysyvät jo jalassa, ja tukivyönkin saan säädettyä niin, että siitä on jo hyötyä. Tosin, jos en ihan väärin muista, on aikaisemmissa raskauksissani maha ollut tässä vaiheessa jo tätäkin isompi.
Kaikilla se maha ei vielä tässä vaiheessa näy mihinkään. Joillakin menee yli puolen välin ennen kuin maha alkaa yhtään näkymään.Hei. Minulla tuli eieln täyteen 29 raskausviikkoa ja maha on todella pieni vieläkin. Eli suurin osa työkavereistanikaan ei ole huomannut mitään. Neuvolassa yms. on todettu että kaikki on kuitenkin hyvin, kohtu kasvaa ja vauva on hyvin liikkuvainen. Sydänäänet on jo saatu 9 viikosta eteenpäin. Itse olen hämmästynyt kuinka pieni "mamma" olen = ). Painoakin on tullut alle 3 kg. Ulkoilen paljon koirani kanssa, juuri äskön tulin 1,5 h:n lenkiltä ja totesin että pikkasen alkaa masusta ottamaan eli tuli tehtyä turhankin pitkä lenkki. Olen miettinyt tuollaisen tukivyön hankintaa, mutta mistä niitä saa ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874088Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822- 11760
Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756