Onko ketään... ?

niiin niin kypsä !!!

40-ikäluokkaan kuuluvaa, joka haluaisi heittää homman "ihan läskiksi" ???
Siis, haistattaa pomollaan hevon peet, lopettaa nykyiset duunit, sanoa vaimolleen/miehelleen ns. suorat sanat.
Aloittaa kaikki IHAN ALUSTA ! Vielä kun siihen voisi, edes teoriassa, olla mahdollisuuksia..
Nyt en kaipaile ketään suurperhetyyppien moralisoivia kommentteja tähän..
Itse yhden "mukulan" maailmaansaattanut, josta huolehdin täysikäiseksi saakka. Vaikka muuten pelikorttipakka sekoitettaisiin uusiksi.

14

1044

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Alffi-06

..tarkoitat eläkkklle jäämistä, tuota tuota tuolla on seuraavassa osastossa ehkä lähmppi kamuja.

• sselväää

melkoisessa kännissä kirjoitusvirheistä päätellen. Olisiko syytä pitää suu soukemmalla. Kun et tarkemmin tiedä....Ja selvitä ensin.

• Alffi-06
        sselväää kirjoitti:

melkoisessa kännissä kirjoitusvirheistä päätellen. Olisiko syytä pitää suu soukemmalla. Kun et tarkemmin tiedä....Ja selvitä ensin.

..se sulle kuuluu täh, vai oletko itse opex joka täällä yrittää kouluttaa meitä vajavaisia harhailijoita.
        Olisikohan ihan aihetta sitä suuta pitää soukemmalla myös siellä suunnassa, tämä ihan ystävällisesti todeten.

• vapaus

tee niin kuin haluat - ei siitä kukaan välitä

• Neljänkympin kriisiltä tai villitykseltä!Olen miettinyt miksi puhutaan naisten kohdalta aina kriiseistä ja miesten kohdalta aina villityksistä (esim.viidenkympin-villitys)joten jos olet nainen sinulla on kriisi jos mies niin villitys ja mikä niissä on mukavinta ne on ohimeneviä:)

• että saatoitki kysyä...kyllä on kuule monta kertaa tehny mieli pistää kaikki uusiks.Työ,ukko ja kaikki muu..ainoastaan lapset pysyis...ja eihän sitä tiedä,milloin sekin tapahtuu.....

• Animus

...itteeni tuohon tilanteeseen. Mietin tässä että mikä on huonoon jamaan johtanut? Mikset ole ajoissa puuttunut asioihin?

On tietty vallan mahdollista tehdä täyskäännös elämässä ja hauskasti se hetki on usein 40 . Mutta alusta et voi alottaa ;)) eikä kannatakaan, mieti mielummin miten jo olemassa olevaa elämänkokemusta voit hyödyntää tulevaisuudessa.

Työpaikan vaihto on varmasti se helpoin juttu ja toteutettavissa pelkällä lomakkeella. Irtisanomisajan voi ottaa rennosti. Työ on iso juttu ja jo tämä temppu voi muokata elämää mielekkäämmäksi. Mutta älä sorru liian samanlaiseen duuniin, rupea tekemään jotain aivan päinvastaista.

• Olen jäänyt

sairaskirjoille,alkoi niin ottaman pattiin,onneksi voin pitää vanhaa polvivammaa tekosyynä!Muijasta pääsinkin jo eroon,iski onneksi uuden kun tein niin paljon duunia etten ollut koskaan kotona,ainoa lapsi jo aikuinen!

• onski

Olen samalla aaltopituudella. Väliin kaikki vit...ja tuntuu et homma ei etene.Itselläni on kaksi jo aikuista lasta ja olen mummu.Kokenut elämässä kaiken laista,menettänyt mieheni kesällä äiti nukkui pois ja siitä pari päivää ni äitin sisko nukkui pois. Tuntuu kuin pelkkää surua koko touhu.Mut jaksettava vaan on.En kyl tiä ketä tai mitä varten mut näin se kai menee!!!!!!!

• enkä kadu!

Purin yritystoimintani samana vuonna kun 40 täytin.
      Vaihdoin alaa, vaihdoin asuntoa ja päätin, että kun se 40v päivä tulee, se on loppuelämäni ensimmäinen päivä.

Kerralla ei kaikkea saa vaihdettua jos on vastuuta mukana (minulla 2 lasta, murkkuja) mutta aloin silloin tarmokkaasti työskentelemään loppuelämäni puolesta ja vapauttamaan itseäni monista typeristä tavoista ja asioista joille olin kasvattanut älyttömiä merkityksiä!
      Myös puoliso jouti lähteä koska inhosi minua omien sanojensa mukaan.

Olen nuortunut niin henkisesti kuin fyysisestikin (kuntoilu on nykyisin valtavan iso osa elämääni!) ja nautin elämästäni.

Tunnen itseni erittäin voimakkaaksi ottamaan vastaan ihan mitä vaan! Elämänmuutos oli niin iso asia että sain siitä valtavasti voimavaroja.

Hetkeäkään en kadu.

Anna mennä!

• Hyvin menee

minä erosin 40 kun huomasin, että EN TODELLAKAAN, halua elää enää niinkuin silloin elin enkä halunnut enää sitä, mitä luulin aikoinani halunneeni. Aikansa kesti ennenkuin suuret myrskyt laantuivat ja elämä alkoi taas sujua itselläni ja läheisilläni. Exällä uusi puoliso ja kaunis koti, minulla sielunrauha, lapsilla tyytyväiset vanhemmat. Vitutus häipyi, samoin ihmeellinen ahdistus, löysin itseni jälleen. Työtä en vaihtanut, työpaikkaa ja paikkakuntaa muutama vuosi sen jälkeen kyllä. Uusi miesystävä tuli ja meni, opin olemaan yksin. Opiskelin, jätin rahan perässä juoksemisen, ja tässä ollaan. Ihan omilla jaloilla seistään ja ollaan tyytyväisiä :-) Nyt voisi sen uuden rakkauden aika olla.

• meillä koiraspuolisillakin vakavassa harkinnassa ollut. Mutta kun on laskenut, että mitä sitten syödään ja mistä katto pään päälle, eikä ole näihin vastausta keksinyt, on pitänyt vain jatkaa. 20 vuotta lääkkeitten voimin, viimeiset ajat useammilla.
        Nyt kun se on ohi ja urakka täysi, voin häpeilemättä julistaa: SE ON TÄYTETTY!
        Lääkkeetkin jäivät pois. Nyt jaksaa muutenkin kun sieltä h***etistä pois pääsi.

Tietenkin, omaa tyhmyyttähän se on ettei silloin nelikymppisenä keksinyt konstia päästä vapaaksi mm. kellon orjuudesta, mutta kaikki me emme ole niitä viisaita.
        Naisilla tämä on helpompaa kuin meillä miehillä - pari kertaa paksuksi vain niin yhteiskunta hoitaa kulut. Ja ruokonmaksaja. Tunnen muutamia tapauksia ja osa kyseisistä naisista itse kertoo oma-alotteisesti näin olevan.
        Joku kaiken kuitenkin maksaa heille.
        Se joku olen minä, jolle ei armopaloja tipu.

• Loistava.polku
        sitroen kirjoitti:

meillä koiraspuolisillakin vakavassa harkinnassa ollut. Mutta kun on laskenut, että mitä sitten syödään ja mistä katto pään päälle, eikä ole näihin vastausta keksinyt, on pitänyt vain jatkaa. 20 vuotta lääkkeitten voimin, viimeiset ajat useammilla.
        Nyt kun se on ohi ja urakka täysi, voin häpeilemättä julistaa: SE ON TÄYTETTY!
        Lääkkeetkin jäivät pois. Nyt jaksaa muutenkin kun sieltä h***etistä pois pääsi.

Tietenkin, omaa tyhmyyttähän se on ettei silloin nelikymppisenä keksinyt konstia päästä vapaaksi mm. kellon orjuudesta, mutta kaikki me emme ole niitä viisaita.
        Naisilla tämä on helpompaa kuin meillä miehillä - pari kertaa paksuksi vain niin yhteiskunta hoitaa kulut. Ja ruokonmaksaja. Tunnen muutamia tapauksia ja osa kyseisistä naisista itse kertoo oma-alotteisesti näin olevan.
        Joku kaiken kuitenkin maksaa heille.
        Se joku olen minä, jolle ei armopaloja tipu.

Minun on vaikea ymmärtää, miksi jotkut luulevat yhteiskunnan jotenkin "huoltavan" yksinhuoltajanaisia. En minä ole ainakaan koskaan saanut muuta yhteiskunnan tukea kuin lakisääteisen lapsilisän - ihan niinkuin kahden vanhemman perheetkin.

Ja rahaa lapsen tarpeisiin menee paljon - äiti ei selviä pelkällä elatusmaksun maksamisella niin kuin etäisä.

• Loistava.polku

Neljänkympin tienoilla pakka sekaisin: lähdin duunista, erosin ukosta, myin kämpän. Kyllä kannatti!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Korjaa toki jos...

Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä
      Ikävä
      29
      3075
    2. Mitä aiot sanoa, kun ja jos tapaatte seuraavan kerran?

Oletko päättänyt etukäteen?
      Ikävä
      119
      1255
    3. Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu
      Suomalaiset julkkikset
      6
      1087
    4. Koetko sä mitään

Syyllisyyden tunteita siitä mitä teit mulle?
      Ikävä
      58
      971
    5. Mies muistatko kun näit

Mut ensimmäisen kerran? Missä se oli? Hyvää yötä.
      Ikävä
      66
      925
    6. olet kaiken rakkauden arvoinen

Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy
      Ikävä
      26
      907
    7. Olisi kiva

Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä
      Ikävä
      38
      881
    8. Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa

Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu
      Ikävä
      163
      858
    9. Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?

Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.
      Ikävä
      65
      844
    10. Oot mun koko maailma

Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹
      Ikävä
      75
      784
    Aihe