Wickholm=Tähti

Ikuinen ihailijasi

Janilla on aivan tajuttoman upea,pehmeä ääni.Ei kuitenkaan liian pehmeä vaan just niin sopiva kuin sen kuuluu olla.Janin musiikkia kuuntelee mielellään .Siinä on mies minun makuuni...ihana pehmoinen nallekarhu,kumpa sitä pääsisi rutistamaan oikein kunnolla!!??Janille Superisti terggui ja iso hali!!Ps:Hienoa työtä teet ja sitä myös upea katsella ja kuunnella.Musiikkisi on kaunista jos näin voi sanoa?

24

2129

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • janittajanainen

      Ihan prikulleen oon samaa mieltä. Janin urasta tulee elämänpituinen, siitä olen aika varma.

    • Viude

      Varsinkin tuo mitä kirjoitit Janin äänestä. Se on upea. Uudella levyllä se pääsee jo huomattavasti paremmiin oikeuksiinsa kuin aiemmin.

      Puristelemisesta ja rutistelemisesta en niin piittaa, mutta kuunnella jaksan!

    • jeppa

      En tykkää Janin musasta enää... Meni kusi ukolla päähään ja sama juttu Anttilla.

      • janifani

        Ei sit tipan tippaa oo Janilla noussut päähän.... Hän on edelleen miellyttävä,faninsa huomioon ottava ja erittäin hyvä laulaja.


      • janittajanainen
        janifani kirjoitti:

        Ei sit tipan tippaa oo Janilla noussut päähän.... Hän on edelleen miellyttävä,faninsa huomioon ottava ja erittäin hyvä laulaja.

        Ei ole pissiä pipossa JW:llä.


      • Lievä vastalause...
        janifani kirjoitti:

        Ei sit tipan tippaa oo Janilla noussut päähän.... Hän on edelleen miellyttävä,faninsa huomioon ottava ja erittäin hyvä laulaja.

        Kaikkia faneja hän ei huomioi samalla tavalla. Ikävää, mutta valitettavan totta. Ne tutut fanit huomioidaan joo, mutta entäs ne ei niin tutut, mutta kuitenkin melko ahkerat keikkakävijät ?
        Mikä tässäkin on takana? Sitä me kaikki fanit voisimme miettiä ennenkuin taas on joku hätänä.


      • Minä
        Lievä vastalause... kirjoitti:

        Kaikkia faneja hän ei huomioi samalla tavalla. Ikävää, mutta valitettavan totta. Ne tutut fanit huomioidaan joo, mutta entäs ne ei niin tutut, mutta kuitenkin melko ahkerat keikkakävijät ?
        Mikä tässäkin on takana? Sitä me kaikki fanit voisimme miettiä ennenkuin taas on joku hätänä.

        Uskoisin et Jani on niin ujo, et hän ei uskalla lähestyä niitä tuntemattomia faneja samalla tavalla kuin niitä jotka ovat jo tulleet hänelle monilta keikoilta tutuiksi. Mielestäni hän ei ole leuhka (kenelläpä olis varaa valkata fanejaan). Hän vaan on niin UJO ja SYMPPIS kuitenkin. Ja kait muutenkin tavallisesta pulliaisesta valokiiloihin nousseella on vaikea olla ja osata olla julkisuudessa.


      • janittajanainen
        Minä kirjoitti:

        Uskoisin et Jani on niin ujo, et hän ei uskalla lähestyä niitä tuntemattomia faneja samalla tavalla kuin niitä jotka ovat jo tulleet hänelle monilta keikoilta tutuiksi. Mielestäni hän ei ole leuhka (kenelläpä olis varaa valkata fanejaan). Hän vaan on niin UJO ja SYMPPIS kuitenkin. Ja kait muutenkin tavallisesta pulliaisesta valokiiloihin nousseella on vaikea olla ja osata olla julkisuudessa.

        Jani on itse sanonut haastatteluissa että on ujo. Sellainen "joka katselee kengänkärkiinsä" posket punaisina :) Ujoudesta siis lienee kyse, mutta aina voivat Janin fanit keikan jälkeen vaihtaa hänen kanssaan sanan-pari, jos keikka-aikataulut vain antavat myöten. Sitä hän ei pane ollenkaan pahakseen. Hän on sanonut että kaikki pahat asiat katoavat hänen mielestään kun fanit tulevat häntä tapaamaan. Siis fanit yleensä, eivät vain tietyt fanit :)


      • Lievä vasta...
        janittajanainen kirjoitti:

        Jani on itse sanonut haastatteluissa että on ujo. Sellainen "joka katselee kengänkärkiinsä" posket punaisina :) Ujoudesta siis lienee kyse, mutta aina voivat Janin fanit keikan jälkeen vaihtaa hänen kanssaan sanan-pari, jos keikka-aikataulut vain antavat myöten. Sitä hän ei pane ollenkaan pahakseen. Hän on sanonut että kaikki pahat asiat katoavat hänen mielestään kun fanit tulevat häntä tapaamaan. Siis fanit yleensä, eivät vain tietyt fanit :)

        ja tämän ylemmän vastauksen kirjoitti joku näistä tutummista faneista vai ? Liian monta kertaa nähty, että ei se noin mene. Tutut fanit vie Janin huomion, mikä ei kylläkään ole mun(kaan) mielestä oikeestaan Janin syy missään nimessä.


      • Ei tuttu fani
        Lievä vasta... kirjoitti:

        ja tämän ylemmän vastauksen kirjoitti joku näistä tutummista faneista vai ? Liian monta kertaa nähty, että ei se noin mene. Tutut fanit vie Janin huomion, mikä ei kylläkään ole mun(kaan) mielestä oikeestaan Janin syy missään nimessä.

        Kyllä Jani on ainakin minua ja meitä huomioinut erittäin lämpimästi, vaikkei Jani Wickholmin tuttuja ollakaan. Ihan hoopoa väittää ettei Jani muka fanejaan huomioisi. Kyllä vaan huomioi!


      • Nipsu
        Lievä vastalause... kirjoitti:

        Kaikkia faneja hän ei huomioi samalla tavalla. Ikävää, mutta valitettavan totta. Ne tutut fanit huomioidaan joo, mutta entäs ne ei niin tutut, mutta kuitenkin melko ahkerat keikkakävijät ?
        Mikä tässäkin on takana? Sitä me kaikki fanit voisimme miettiä ennenkuin taas on joku hätänä.

        Olen samaa mieltä kanssasi,valitettavasti.Itsekin käyn keikoilla vähän harvemmin,mutta kuitenkin säännöllisesti.Ja samaan "tuttuja" faneja suosivaan käyttäytymiseen olen törmännyt.Niin, mikähän tässäkin on takana??


      • minä itte
        Lievä vastalause... kirjoitti:

        Kaikkia faneja hän ei huomioi samalla tavalla. Ikävää, mutta valitettavan totta. Ne tutut fanit huomioidaan joo, mutta entäs ne ei niin tutut, mutta kuitenkin melko ahkerat keikkakävijät ?
        Mikä tässäkin on takana? Sitä me kaikki fanit voisimme miettiä ennenkuin taas on joku hätänä.

        En kyllä ymmärrä miksi kukaan artisti olisi leuhka fanejaan kohtaan, kyllä se varmaan on vaan ujoutta. Ja suosion vastaanottaminen ei varmaan ole ihan helppoa, tavallinen kundihan se Janikin on. Vaatii tosi paljon itsevarmuutta olla kaiken keskipisteenä, helpompaa on varmaan "takertua" niihin tuttuihin faneihin, se on tuttua ja turvallista! Mutta jos rohkeesti vaan nyppääs poikaa hihasta ja sanois et hei mäkin olen olemassa, niin varmaan seuraavalla kerralla olisitte jo vanhat tutut!


      • Coppis
        minä itte kirjoitti:

        En kyllä ymmärrä miksi kukaan artisti olisi leuhka fanejaan kohtaan, kyllä se varmaan on vaan ujoutta. Ja suosion vastaanottaminen ei varmaan ole ihan helppoa, tavallinen kundihan se Janikin on. Vaatii tosi paljon itsevarmuutta olla kaiken keskipisteenä, helpompaa on varmaan "takertua" niihin tuttuihin faneihin, se on tuttua ja turvallista! Mutta jos rohkeesti vaan nyppääs poikaa hihasta ja sanois et hei mäkin olen olemassa, niin varmaan seuraavalla kerralla olisitte jo vanhat tutut!

        Mä olen ihan samaa mieltä. Ihan varmasti, jos menet nykäisemään Jania hihasta, että "hei, olen sun fani , voitasko vaihtaa pari sanaa ?", niin Jani taatusti kiinnittää huomionsa sinuun ja juttelee. Tämä on moneen kertaan nähty ja tästä linjasta Jani varmasti pitää kiinni. Hän haluaa jutella tasapuolisesti faniensa kanssa, eikä elä vain "tutuille" faneille.


      • Gordon Pälykkö
        minä itte kirjoitti:

        En kyllä ymmärrä miksi kukaan artisti olisi leuhka fanejaan kohtaan, kyllä se varmaan on vaan ujoutta. Ja suosion vastaanottaminen ei varmaan ole ihan helppoa, tavallinen kundihan se Janikin on. Vaatii tosi paljon itsevarmuutta olla kaiken keskipisteenä, helpompaa on varmaan "takertua" niihin tuttuihin faneihin, se on tuttua ja turvallista! Mutta jos rohkeesti vaan nyppääs poikaa hihasta ja sanois et hei mäkin olen olemassa, niin varmaan seuraavalla kerralla olisitte jo vanhat tutut!

        Kymmenisen keikkaa takana, lukuisia tilaisuuksia jutella, toteutuneita keskusteluja nolla.

        Miksi? Mä en uskalla, vaikka halua välillä olisikin. En silti syytä tilanteesta Jania, koska ei hänen tehtävänään ole ujoja fanejaan huomioida, kyllä sen aloitteen on lähdettävä myös itsestä.

        Tyydyn varmasti jatkossakin jammailemaan omassa rauhassa takarivissä ja kommunikoimaan hymyin jos kohdakkain satutaan.


      • Mä vaan
        Gordon Pälykkö kirjoitti:

        Kymmenisen keikkaa takana, lukuisia tilaisuuksia jutella, toteutuneita keskusteluja nolla.

        Miksi? Mä en uskalla, vaikka halua välillä olisikin. En silti syytä tilanteesta Jania, koska ei hänen tehtävänään ole ujoja fanejaan huomioida, kyllä sen aloitteen on lähdettävä myös itsestä.

        Tyydyn varmasti jatkossakin jammailemaan omassa rauhassa takarivissä ja kommunikoimaan hymyin jos kohdakkain satutaan.

        Olet oikeassa onhan sen aloitteen lähdettävä itsestä. Ei kait kukaan idoli uskalla tehdä aloitetta, onhan kuulijoissa kuitenkin niitäkin jotka eivät ehkä suhtautuiskaan suopeasti häneen. Mutta fani voi tarttua aina tilaisuuteen, silloin idolikin uskaltaa ottaa askelen eteenpäin! Tietysti jossain kulkee raja eli jos faneja on paljon niin silloin on mahdotonta kovin monen kanssa fanittaa.


      • Keikistellen
        Gordon Pälykkö kirjoitti:

        Kymmenisen keikkaa takana, lukuisia tilaisuuksia jutella, toteutuneita keskusteluja nolla.

        Miksi? Mä en uskalla, vaikka halua välillä olisikin. En silti syytä tilanteesta Jania, koska ei hänen tehtävänään ole ujoja fanejaan huomioida, kyllä sen aloitteen on lähdettävä myös itsestä.

        Tyydyn varmasti jatkossakin jammailemaan omassa rauhassa takarivissä ja kommunikoimaan hymyin jos kohdakkain satutaan.

        Olet ollut niin monella keikalla mukana, onko niissä kuinka paljon yleensä porukkaa mukana?


      • Gordon P
        Keikistellen kirjoitti:

        Olet ollut niin monella keikalla mukana, onko niissä kuinka paljon yleensä porukkaa mukana?

        Harvemmin on tyhjässä salissa tullut oltua. Aina on ollut tupa täynnä ja yleisöä paljon. Eturiviin yleensä jopa tunkua, mutta mä viihdyn siellä missä on tilaa jammailla ittekseen.

        Kannattaa tosiaan lähteä itsekin katsomaan jos kiinnostaa! En ole yhtäkään reissua katunut!


      • Keikkailija
        Gordon P kirjoitti:

        Harvemmin on tyhjässä salissa tullut oltua. Aina on ollut tupa täynnä ja yleisöä paljon. Eturiviin yleensä jopa tunkua, mutta mä viihdyn siellä missä on tilaa jammailla ittekseen.

        Kannattaa tosiaan lähteä itsekin katsomaan jos kiinnostaa! En ole yhtäkään reissua katunut!

        Olen ollutkin yhdellä keikalla. Seinäjoella helmikuussa ja siellä oli vain kourallinen yleisöä. Fiilis oli kyllä mahtava eikä tosiaan tarvinnut katua et tuli lähdettyä, harmitti vaan kun yleisöä oli niin vähän (muistaakseni väkee oli 80-90).


      • kokemukseni
        Keikkailija kirjoitti:

        Olen ollutkin yhdellä keikalla. Seinäjoella helmikuussa ja siellä oli vain kourallinen yleisöä. Fiilis oli kyllä mahtava eikä tosiaan tarvinnut katua et tuli lähdettyä, harmitti vaan kun yleisöä oli niin vähän (muistaakseni väkee oli 80-90).

        Janilla oli tasan 2 minuuttia, siis aikuisten oikeesti, aikaa ja sen 2 minuuttia hän käytti meidän huomioimiseemme tosi lämpimällä tavalla ja hyväntuulisesti. Meitä oli 2 fania siinä tilanteessa tai välissä, kun Jani oli juoksemassa pisteestä a pisteeseen b tekemään yhtä ohjelmaa.


      • Sarlotta
        kokemukseni kirjoitti:

        Janilla oli tasan 2 minuuttia, siis aikuisten oikeesti, aikaa ja sen 2 minuuttia hän käytti meidän huomioimiseemme tosi lämpimällä tavalla ja hyväntuulisesti. Meitä oli 2 fania siinä tilanteessa tai välissä, kun Jani oli juoksemassa pisteestä a pisteeseen b tekemään yhtä ohjelmaa.

        Oliko asiallista vaatia Janin huomiota sen kahden minuutin ajan, kun "hän oli juoksemassa pisteestä A pisteeseen B"? Minun mielestäni ei; Jani olisi varmaan tarvinnut tuon ajan esiintymiseensä keskittymiseen.

        Silloin, kun (ja jos) Jani tulee keikan jälkeen jakamaan nimmareita tai on erillisellä nimmarikeikalla, niin silloin voisi kohtuudella odottaa fanien huomioimista hetkisen ajan ja jokaiselle fanille aikaa ja huomiota tasapuolisesti riippumatta siitä, onko hän keikalla ensimmäistä tai viidettäkymmenettä kertaa. Nimmarijonot kuuluvat keikan ohella artistin työhön, jos hän alunperin on ottanut sen linjan, että yleensä tulee jakamaan nimmareita keikan jälkeen, ja sekin työ kuuluu hoitaa asiaankuuluvalla ammattitaidolla.

        Mutta, tämä on vain minun mielipiteeni ja anteeksi, jos olen erehtymyt Janin suhteen. Että hän päinvastoin kokee imartelevaksi ja energiaa antavaksi, jos ihmiset tulevat estottomasti missä vaan nykimään hihasta ja pysäyttelemään.


      • kokemukseni
        Sarlotta kirjoitti:

        Oliko asiallista vaatia Janin huomiota sen kahden minuutin ajan, kun "hän oli juoksemassa pisteestä A pisteeseen B"? Minun mielestäni ei; Jani olisi varmaan tarvinnut tuon ajan esiintymiseensä keskittymiseen.

        Silloin, kun (ja jos) Jani tulee keikan jälkeen jakamaan nimmareita tai on erillisellä nimmarikeikalla, niin silloin voisi kohtuudella odottaa fanien huomioimista hetkisen ajan ja jokaiselle fanille aikaa ja huomiota tasapuolisesti riippumatta siitä, onko hän keikalla ensimmäistä tai viidettäkymmenettä kertaa. Nimmarijonot kuuluvat keikan ohella artistin työhön, jos hän alunperin on ottanut sen linjan, että yleensä tulee jakamaan nimmareita keikan jälkeen, ja sekin työ kuuluu hoitaa asiaankuuluvalla ammattitaidolla.

        Mutta, tämä on vain minun mielipiteeni ja anteeksi, jos olen erehtymyt Janin suhteen. Että hän päinvastoin kokee imartelevaksi ja energiaa antavaksi, jos ihmiset tulevat estottomasti missä vaan nykimään hihasta ja pysäyttelemään.

        "Oliko asiallista vaatia Janin huomiota sen kahden minuutin ajan"

        No hei Sarlotta, ilman haloota ;) Kuulepa kun se oli Jani joka kontaktin otti ja tuli luoksemme. Eipä olisi tullut pieneen mieleenkään "vaatia" häntä, kesken kiireen, osoittamaan huomiota meille jotka siinä seisoa törrötimme. Kannattaisi hiukkasen ajatella mitä sanoo ja kirjoittaa ennen kuin ottaa noin hyökkäävän ja kielteisen kannan kanssajanittajiin. Jani on ihana, lämmin ihminen, joka huomioi fanejaan ihanasti. Tää oli jutun ydin.


      • ...
        Gordon Pälykkö kirjoitti:

        Kymmenisen keikkaa takana, lukuisia tilaisuuksia jutella, toteutuneita keskusteluja nolla.

        Miksi? Mä en uskalla, vaikka halua välillä olisikin. En silti syytä tilanteesta Jania, koska ei hänen tehtävänään ole ujoja fanejaan huomioida, kyllä sen aloitteen on lähdettävä myös itsestä.

        Tyydyn varmasti jatkossakin jammailemaan omassa rauhassa takarivissä ja kommunikoimaan hymyin jos kohdakkain satutaan.

        Voisin sanoa samaa..ujous tulee mullakin ongelmaksi. Jos kerta Jani on ujo (todellako?) ja vastassa on keskustelunhaluinen (mutta myös ujo) fani niin mitäs siitä oikein tulee?! :D
        ei ainakaan sitä haluttua keskustelua. ;)

        mikä neuvoks?


      • Mimmuli
        ... kirjoitti:

        Voisin sanoa samaa..ujous tulee mullakin ongelmaksi. Jos kerta Jani on ujo (todellako?) ja vastassa on keskustelunhaluinen (mutta myös ujo) fani niin mitäs siitä oikein tulee?! :D
        ei ainakaan sitä haluttua keskustelua. ;)

        mikä neuvoks?

        Sitä mieltä olen, et ujofanin on rohkaistava itsensä kohdatessaan ujojanin.


      • Sarlotta
        kokemukseni kirjoitti:

        "Oliko asiallista vaatia Janin huomiota sen kahden minuutin ajan"

        No hei Sarlotta, ilman haloota ;) Kuulepa kun se oli Jani joka kontaktin otti ja tuli luoksemme. Eipä olisi tullut pieneen mieleenkään "vaatia" häntä, kesken kiireen, osoittamaan huomiota meille jotka siinä seisoa törrötimme. Kannattaisi hiukkasen ajatella mitä sanoo ja kirjoittaa ennen kuin ottaa noin hyökkäävän ja kielteisen kannan kanssajanittajiin. Jani on ihana, lämmin ihminen, joka huomioi fanejaan ihanasti. Tää oli jutun ydin.

        ...tarkoitus ei ollut "hyökätä" janittajia vastaan, vaan ainoastaan herätellä pientä ajatuksenvipinää itsekunkin pääkopassa siitä, millä tavoin lähestyä toista ihmistä oli tämä sitten julkkis, tavis tai muuten vaan mielenkiintoinen henkilö.

        Toisen työntekoa ei saa häiritä eikä yksityisyyttä loukata. Nämä itsestäänselvyydet tuntuvat toisinaan unohtuvan impulsiivisilta persoonilta.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      202
      8109
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      42
      4592
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      28
      2230
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      19
      2119
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      28
      1935
    6. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      40
      1805
    7. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1736
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      23
      1716
    9. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1633
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      39
      1448
    Aihe