tappeluista

KL88

Pekka Vähä-Vahe kysy kirjoituksessaan Helsingin Sanomissa (18.10) haluaako enemmistö nähdä sellaista liigajääkiekkoa jossa nyrkkitappelut ovat lisääntyneet. Oma vastaukseni on, että minä ja kaikki minun tuntemani jääkiekkoa seuraavat haluamme. Vähä-Vahe kehottaa Nelosta kiinnittämään huomion itse pääasiaan eikä katutappelijoiden surkeisiin suorituksiin. Omasta mielestäni oman ryhmänsä jäsenten koskemattomuutta puolustava mies ei ole koskaan surkea, tapahtui tämä sitten kaukalossa tai sen ulkopuolella.

8

405

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • peliä

Luulisin, että normaalit ihmiset menevät katsomaan jääkiekkoa, eivätkä tappelua. Oman ryhmän jäsenen koskemattomuutta TAPELLEN puolustavan miehen toiminta kaukalon ulkopuollella on yleensä lainvastaista, rikollista toimintaa, josta rikoslaissa on säädetty rangaistus. Te varmaan ratkotte erimielisyydet aina tapellen, antaen loistavan esimerkin lapsille ja nuorille samalla kertoen, että näin ette te saa tehdä - vain me, tosi jääkiekkofanit.

• yleinen sarja

Kun itse tuote on pilattu suljetulla sarjalla
      sekä tolkuttomalla pelimäärällä joista liian
      moni on merkityksettömiä.
      Niin ei kait ole muuta tapaa saada mielenkiintoa
      ja yleisöä kuin pikkuset nyrkkikärajät.

• fani--

Suurin osa lätkäfaneista on kiinnostunut lätkästä, ei tappeluista. Kovemmat rangaistukset tappelijoille ja 2 päätuomaria käyttöön. Sitten ei tiputeta hanskoja liian helposti ja tuomarit kitkee koiruudet pois.

• tornion kärppä

Naurettavaa pelleilyä jos ei osaa pelata niin pistetää turpaan. mun mielestä nyrkkeily ei kuulu jääkiekkoon ei myöskään muu tahallinen vahingoittaminen tai sen yrittäminen! jo nyt katsoo pelejä lapset jotka imee vaikkutteita joten pelaajilla pitäis tajuta että väkivalta vaikuttaa näihin lapsiin ja he eivät välttämätä ymmärrä että se on väärin jolloin lapset alkavat leikkimään tämmöistä touhua ja vähän vanhempana voi olla että se ei enää ole pelkästään leikkiä.

• Chelios

...ottaa rehellisesti yhteen, niin siitä ei pidä antaa mitää 5 20 ja automaattista pelirangaistusta, vaan NHL-tyyliin 5min molemmille boksissa ja sen jälkeen taas peliin mukaan, mutta jos sama mies tappelee 3 kertaa pelin aikana niin sitten suihkuun!

NHL ON YLIVOIMAISESTI MAAILAN PARAS KIEKKOSARJA

• teppo

Mun mielestä tappelijoille kunnon rangaístukset niin ei lähdettäis liian helposti nyrkkihippasille. Useamman ottelun pelikielto olisi paras ratkaisu.

• olla

Nyt puhutaan suomalaisesta jääkiekosta, NHL on ihan toinen juttu. Siellä ei kai testata dopingistakaan kun joskus ja jouluna. Pohjois-Amerikassa on muutenkin omalaatuisia tapoja ja harrastuksia.

• vertti
        olla kirjoitti:

Nyt puhutaan suomalaisesta jääkiekosta, NHL on ihan toinen juttu. Siellä ei kai testata dopingistakaan kun joskus ja jouluna. Pohjois-Amerikassa on muutenkin omalaatuisia tapoja ja harrastuksia.

Sm-liiga onkin NEITILIIGA!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      103
      6673
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      87
      5037
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      111
      3289
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      31
      3158
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      27
      2338
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1696
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      96
      1331
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      339
      1282
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      131
      1196
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      964
    Aihe