Jäi vähän kesken siis Mikä on tilanteesi (voisiko joku auttaa)?
Minulla ei ole halua lähteä yhdenillan juttuihin tmv. mutta tarkoitin sitä että jos jossain törmäisin johonkin kiinnostavaan tyyppiin voisin käydä kahvilla ja pitää salaa yhteyttä kuten miehenikin teki.
Ongelmani onkin että en ihastu helposti. Tarvitsen pitkän ajan ennen kuin kiinnostun toisesta. Olen oikeasti kateellinen ihmisille jotka ihastuvat jo parin tapaamisen jälkeen.
Jatkoa, Voisiko joku auttaa
2
93
Vastaukset
- rupelo
Näet ihmiset keitä he ovat. Keskiluokkainen tavallinen ihminen on henkisesti ihan pälli, on raha ja minä ja minä. Kuka vähän enemmän kaipaava heihin ihastuisi?
Luovu tunteesta ihastua, ei kukaan vaadi sitä sinulta. Miehesi virheet ovat hänen virheitä. Hän on tasapainoton ja henkisesti suppea ihminen, joka etsii muista jotain paikkaamaan sisintään. Ole iloinen, sinulla on elämä ja terveempi pää kuin monella muulla:)- Sirna
mutta kun elämä tuntuu pyörivän mieheni ympärillä. En ymmärrä miten tähän on tultu ja miksi en saa energiaa suunnattua mihinkään muuhun asiaan. En todellakaan tunnu terveeltä siinä suhteen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä3434342Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1422438Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575822056- 1421578
- 261117
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!421104- 281047
Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein140999- 77989
Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!337931