Verkostomarkkinointi on ihmissuhteiden pilkkaa

.Karolus

VM on paras tapa päästä ystävistään. Voiko enää olla raukkamaisempaa ystävyyden väärinkäyttöä kuin houkutella ystävänsä johonkin näistä verkostomarkkinointihuijauksista.! En voi kuvitella kuin luonnehäiriöisen, tai pahimmillaan psykopaatin pystyvän menestymään verkostomarkkinoinnissa.

10

1373

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • valopää

Ystäviään hyväksi käyttävät ovat itse hyväksikäytettyjä ja luulevat tekevänsä suurenkin palveluksen. Muistaakseni Move-kirjassa sanottiin jotenkin niin, että ensimmäiseksi voit kiittää sitä, joka on saanut sinut mukaan tähän toimintaan tms. Korjatkaa jos olen väärässä.

• movettaja2

olet oikeassa, tuo lukee MOVEn esitteessä.

voin jossain vaiheessa laittaa tälle palstalle tärkeimpiä kohtia Manu Rekolan NWS - 1. oppitunti kirjasta. Eli siis esimerkkejä siitä miten uutta ihmistä lähdetään kouluttamaan sisään MOVEn ja Team Infinityn systeemiin.

• Movessa mukana

Olen saanut paljon uusia ystäviä. Ne ystävät joille olen esitellyt ovat kiittäneet kun olen tarjonnut heille mahdollisuutta, mutta jotku ovat todenneet että ei ole hännen alaa.

Yhtään ystävää en ole menttänyt mutta paljon olen saanut uusia.

• harvinainen

tapaus. Yhtä harvinainen kuin movella oikeasti jotain tienaava.

• Eventti
        harvinainen kirjoitti:

tapaus. Yhtä harvinainen kuin movella oikeasti jotain tienaava.

Sinulla vissiin on tietoa paljon tästä MOVESTA ainakin minä olen saanut ystäviä..paljonkin tehdessäni tätä pisnestä. Sinä lie tiedät meidän movelaisten tulotkin hyvin? Siksikö minunkin tilini viipyy matkalla 2 päivää kun kiertävät sinun kautta. Vai johtuisko että olen eri pankin asiakas kuin move? Kerro mulle ku tiedät paljonko minulle on huomenna tulossa? jos sen sanot niin myönnän että puhut poika asiaa! Taisit pallopää kohdata parempasi? Menehän kasvamaan!

• LJLJLJLJ

Saattaa olla että nuoret ihmiset, jotka kuvittelevat, että heitä yritetään huijata johonkin, lopettavat kaverisuhteitaan. Itse en kylläkään ole menettänyt yhtään ystävää. Päinvastoin. Olen saanut todella suuren määrän uusia ystäviä ja muutenkin positiivista palautetta.

• .Karolus

Vai nuoret ihmiset ovat ainoita viisaita tässä asiassa!? Mitähän tuonkin viestin taakse oikeasti kätkeytyy!?

• Indigolibra

Ystävyys on kestävää ehkä sen aikaa kun move on pystyssä tai porukkaa alkaa tippumaan verkostosta pois. Sitten ne ystävät katoaa. On aika kiusallista olla sen jälkeen olla tekemisissä näiden ystävien kanssa :). Silloin nämä ystävät kokevat tulleensa kusetetuksi.

• LJLJLJLJ
        Indigolibra kirjoitti:

Ystävyys on kestävää ehkä sen aikaa kun move on pystyssä tai porukkaa alkaa tippumaan verkostosta pois. Sitten ne ystävät katoaa. On aika kiusallista olla sen jälkeen olla tekemisissä näiden ystävien kanssa :). Silloin nämä ystävät kokevat tulleensa kusetetuksi.

En pysty käsittämään tuollaista ajattelua. OLenkohan minä tehnyt jotain väärin kun en ole menettänyt ystäviäni, vaan saanut niitä paljon lisää.

• Indigolibra
        LJLJLJLJ kirjoitti:

En pysty käsittämään tuollaista ajattelua. OLenkohan minä tehnyt jotain väärin kun en ole menettänyt ystäviäni, vaan saanut niitä paljon lisää.

Odota sen aikaa että se verkostoyritys kaatuu missä olet ja katso miten hyviä ne "ystävät sitten ovat"

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      139
      3850
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      336
      2974
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      9
      1882
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      6
      1616
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      4
      1089
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      71
      934
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      38
      864
    8. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      44
      774
    9. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      65
      741
    10. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      23
      741
    Aihe