mun tytär soitti isovanhempiensa mökiltä urjalasta ihan innoissaan, ja kertoi et siellä sataa "ihan oikeeta" lunta. se tietää, et mä rakastan kun on pikkupakkanen ja maa valkoinen.
varsinkin iltahämärän laskeutuessa on ihanaa, kun sytytän kynttilät (n. 10000 kappaletta) ja vaan nautin rauhallisesta "lököilystä" ikkunasta ulos katsellen.
puut on niin ihanan näköisiä, kun niissä on kuuraa tai lunta.
miten on teidän muiden laita?
onko talvi yhtä tuskaa vai nautitteko siitä?
p.s loskaa mä inhoon yli kaiken
ihanaaaa
6
567
Vastaukset
- se jonggi
ei olisi, ellei olisi Tielaitosta (mitä suurimmas-
sa määrin) ja hienohelmojen vaatimaa pihan suo-
lausta.
Talvi on hieno juttu. Täällä ruuhka-Suomessa vain
tuppaa tuo trooppinen vyöhyke uhata etelärannik-
koa. - Inhoan
lunta eli kukahan tekee meillä lumityöt ;D
lumisade on kyllä kivaa,mutta se ei enää,jos sitä on liikaa...pakkaset taas on sieltä syvältä..:(
- jpntar1
ja maa valkoinen..loskaksi se vielä muuttuu. Vaikka olen syksyihminen, luonto on kaunis kovalla pakkasella (tuleekohan niitä enää:(..)ja, kun on korkeat hanget :)..aurinko paistaa, ja lumikiteet loistavat kristallien lailla puissa ja pensaissa :))))))
ja pakkanen kyllä menettelee, mutta tämä ainainen loska jota vielä tielaitos veronmaksajien rahoilla tahallaan vahingoksemme tekee, sitä kyllä inhoan.
- mirham
sitroen kirjoitti:
ja pakkanen kyllä menettelee, mutta tämä ainainen loska jota vielä tielaitos veronmaksajien rahoilla tahallaan vahingoksemme tekee, sitä kyllä inhoan.
Onhan se hienoa kun on neljä vuodenaikaa,ei pääse kyllästymään...vaan olisi vielä parempi jos talvi kestäisi sen kaksi kuukautta ja kesä puolivuotta...;)
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku645110Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362319- 2562303
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti662277Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä191494Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2191428Taas joku junan alle
Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai49998- 89986
- 66917
Harmittaa...Lampsiinjoen sillat
Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v12909