tän palstan taso....

Hankson

on näköjään vajonnu vaihteeks vielä surkeeammaksi.onko jollain tietoa jostain muista sivuista ehkä kun tästä suomi24n mestasta?näyttää toi älykkyystaso vaan vähentyä joka kerta kun täällä käy ja aiheena ei näytä enää olevan edes jääkiekko.

9

358

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HIFK FANI VUODESTA 1897!

Hienosti sai Norton eilen turpaan. On se Murphy VITUN KOVA ÄIJÄ!

• jåkerifåni

Valuivat lahkeilleni hänen kullinsa syöksyttyä takamukseeni.

• kyl tiedän
        jåkerifåni kirjoitti:

Valuivat lahkeilleni hänen kullinsa syöksyttyä takamukseeni.

Tiedän että sua pelottaa NORTON niin paljon että tulee housuun, BUAHAHAHAHAHAHAHAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!

• ha ha

Jos nyt tasosta voidaan puhua.
      Tämä on hifkfanien taso.
      Aivotonta homottelua, mutta mitä muutakaan voidaan treeneissä pään pehmeiksi hakatuilta hifkfaneilta odottaa.

• Katsomo D2

Hankson ; olen täsmälleen samaa mieltä kanssasi, tämä on ehkäpä Suomen aivottomin keskustelupalsta ! Käyn itse täällä noin joka toinen kuukausi toteamassa, että mikään ei ole muuttunut, kaikki idiootit ja kirjoitustaidottomat ovat täällä edelleenkin. Mikäli et sattunut tietämään, niin valtakunnan tasokkain jääkiekko-aiheinen keskustelupalsta löytyy osoitteesta www.jatkoaika.com/keskustelu. Sinne on pakko rekisteröityä mikäli haluaa kommentoida viestejä tai kirjoittaa niitä. Taso on melko hyvä ja viestit asiallisia kritiikistäkin huolimatta. Sinne kirjoittavat tuntuvat tajuavan enemmän urheilulajista nimeltä jääkiekko. Täällä tuntuu viihtyvän lukihäiriöiset hima-hiiret, joiden ainoa orgasmin paikka on kirjoittaa nimettöminä pottuiluviestejä. Silmätysten he ovatkin sitten hiljaista poikaa, luonnevikaisia kun ovat. Tervetuloa rekisteröitymään Jatkoaikaan !

• jeppe-sika

Todellakin.
        Ei tällä palstalla koskaan ole minkäänlaista tasoa ollutkaa. Eikä tule olemaankaan ennen kuin tulee rekisteröiytymis pakko. Ennen sitä ei voi noita säälittävien provojen kirjoittelua estää. Tervetuloa jatkoaikaa mikäli haluat keskustella asiallisesti.
        Rekisteröinti on pakollinen kuten edellinen kirjoittaja jo totesi. Eikä sekään irtoa välttämättä ihan helpolla. Silä se taso saadaankin pidettyä asiallisena.

• Hankson
        jeppe-sika kirjoitti:

Todellakin.
        Ei tällä palstalla koskaan ole minkäänlaista tasoa ollutkaa. Eikä tule olemaankaan ennen kuin tulee rekisteröiytymis pakko. Ennen sitä ei voi noita säälittävien provojen kirjoittelua estää. Tervetuloa jatkoaikaa mikäli haluat keskustella asiallisesti.
        Rekisteröinti on pakollinen kuten edellinen kirjoittaja jo totesi. Eikä sekään irtoa välttämättä ihan helpolla. Silä se taso saadaankin pidettyä asiallisena.

rekisteröidyin sinne,mutta venailen vielä sitä että saan"kirjoitusluvan"siellä...&joo,olen samaa mieltä.kaikki kirjoittajat pitäis olla rekisteröintyneitä.luulen lopulta että se ei ole kun pari vitun nössöä mitkä tänne heittää jatkuvasti provoa,mutta vaihtelee nimeä kokoajan.

• Katsomo D2
        Hankson kirjoitti:

rekisteröidyin sinne,mutta venailen vielä sitä että saan"kirjoitusluvan"siellä...&joo,olen samaa mieltä.kaikki kirjoittajat pitäis olla rekisteröintyneitä.luulen lopulta että se ei ole kun pari vitun nössöä mitkä tänne heittää jatkuvasti provoa,mutta vaihtelee nimeä kokoajan.

Itse olen ollut Jatkoaikaan rekisteröitynä viime keväästä asti - en tosin tällä nimimerkillä. Toivottavasti saat kirjoitusoikeuden, niin siellä sitten "tavataan", ainakin HIFK:n sivuilla.

• Jeppe-sika
        Katsomo D2 kirjoitti:

Itse olen ollut Jatkoaikaan rekisteröitynä viime keväästä asti - en tosin tällä nimimerkillä. Toivottavasti saat kirjoitusoikeuden, niin siellä sitten "tavataan", ainakin HIFK:n sivuilla.

Mulla taas on ollut oikeudet jatkoaikaan jo vuodesta 2002 eikä ole tullut yhtään penaltia eikä varoitusta. Ei muta kun tervetuloa joukkoon.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      45
      5030
    2. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      112
      1590
    3. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      48
      1199
    4. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      10
      1139
    5. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      13
      1093
    6. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      17
      997
    7. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      76
      969
    8. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      2
      862
    9. Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti

Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah
      Ähtäri
      57
      769
    10. Junan alle

Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?
      Kajaani
      27
      733
    Aihe