Mietin tässä vain, mitä kaikkea pitäisi osata vaatia lääkäriltä, jos menee terkkariin esimerkiksi tällaisen kolme viikkoa kestäneen taudin vuoksi? Kyseessä on kai tämä, mitä kaikilla tuntuu olevan. Eli ensin kurkkukipu (helvetillinen), sitten kuume, sitten pakottava ja kuiva yskä johon minun kohdallani muuten määrättiin antibioottikuuri ja yskänlääkettä vaikka tämä on kuulemma virusperäistä. Eli kannattaisiko esimerkiksi pyytää päästä verikokeisiin, vai onko siitä edes mitään hyötyä? Minä ainakin koin, ettei viikon kestänyt antibioottikuuri tehnyt muuta kuin piti yskimisen loitolla jonkin aikaa. Olen menossa uudestaan lekurille, mitä kaikkea minun siis pitäisi vaatia sielä? Sillä vaatimatta ee varmaankaan saa kuin ehkäpä uuden antibioottikuurin joka tekee huonoa munuaisille ja pitää minut taas pois sieltä terveyskeskuksesta sen reilun viikon...
Kiitoksia.
Puoliensa pitäminen lääkärissä
3
558
Vastaukset
- suti
Minkähän ihmeen takia siellä lääkärissä oikein ravaat? Flunssa ei lääkkeillä parane vaan sairastamalla. Juo kuumaa, lepää, helpota oireita flunssalääkkeillä. Yskänlääkkeitä saat ilamn reseptiäkin. Mitä luulet että verikokeet auttaa?
Eri asia on jos tarvitset todistuksen sairaslomaa varten - tosin sen voi kirjoittaa terveydenhoitajakin. Lopeta turha lääkärissä juoksu.- 3 viikkoa yskinyt
Kun olet kolme viikkoa yskinyt tahtiin yskäisy/10 sek, tekee mieli kyllä käydä lääkärissä.
- että ne tk-lääkärit
3 viikkoa yskinyt kirjoitti:
Kun olet kolme viikkoa yskinyt tahtiin yskäisy/10 sek, tekee mieli kyllä käydä lääkärissä.
ei aina jaksa keskittyä asiaan. Mene vaan suoraan vaikka yksityiselle lääkärille ja selitä asiasi kunnolla ja perusteellisesti siellä ja kerro, että olet itse tilanteesta huolestunut, varsinkin, jos ei yleensä paljon sairasta. Vaadit pääsyä verikokeisiin tms., että taustalla ei ole mitään vakavampaa.
Enkä halua pelotella, pikemminkin toivon, että kohdallasi kaikki on hyvin, mutta toisinaan kun lääkärit ovat tarpeeksi kauan asioilla "pelleilleet" on asioiden takaa on löytynyt jotain vakavampaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p595990Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "813446Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242641No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol402165- 212129
Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1621853Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v61659Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy83125281-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome201226Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah811095