Hevoselle nimi

Epätoivoinen nimen keksijä

Mun pitäis saada suomenhevos-varsalle sopiva nimi! Oon yrittänyt keksiä mutta ei oikeen päässä liiku mitään järkevää nimeä. Varsan emän nimi on Ida Elviira ja isän nimi Viesker. Nimi pitäisi olla jotenkin yhteydessä jompaan kumpaan vanhempaan. Varsa on tamma. Laittakaa ihan mitä nimiä vaan tulee mieleen kaikki otetaan kiitollisena vastaan... kiitti jo etukäteen!

32

7771

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lempihommani

      Sopisko esim.Vipsuriina,Idan Virkku,Idan Veeru,Ida Veronika,Idan Pieni,Idan Muisto,I.D.Veeru tai pelkkä Veeru,jos sellasta ei ois.Nimi on yhdeltä sileäkarvaselta noutajalta.Musta se on nätti,en oo aijemmin kuullu.Kaikkee hyvää varsalle.Katoin emän sukupostista.

    • lempihommani

      Katoin et yksi varsa jo on Edu Eetvart.Tässä "samantapasia"Tea Tinella,Pia Prisilla,Fia Eemelia,Isa katerina,Isa Bella,Nia Eveliina,Isa Oiliina,Isa jasmiira,Isa Pedriina,,Jos joku kolahtas,,.

    • ----

      Miltäs tuntuis Velviira?

    • onnellinen

      Kiitos tosi paljon noista nimistä... Kaikki oli ihania!!! Uskon kyllä todella että joku noista tulee varsalle nimeks :) Jos keksitte lisää niin aina voi ehdotella ei varsan nimeä ole vielä lyöty lukkoon. Kiitti vielä ihan hirveenä!!

    • Tinas

      ehdotuksia: Idan Tyttö, Idaliina ja E.V. Elviira. Kun käyttää mielikuvitusta ja liisää sekaan ripauksen hyvää huumoria, niin eiköhän hyviä nimi ole helppo keksiä. Eikös sitä voisi vaika miettiä hevosen ulkonäköön ja luonteeseen liittyviä adjektiiveja mm. virkku, sätky, tähti ja hera. Oman tammani nimeltä Virvan Puli tulevan varsan nimeksi olen miettinyt Virva Tuli, Virvan Tuli ja Virvan Hengenvaara. Toi hengenvaara tulee siitä, kun virva oli niin vaikea kouluttaa ja siinä oli mukana paljon vaarallisia tilanteita. Virvalla on näet kova johtajan tahto ja omapäinen luonne. Se luultavasti periyttä sitä eteenpäin jäkeläisilleen.

    • S@tu

      Moona sopii suomenhevoselle. ^^
      Ihana nimi.

    • Zita

      IDA-OSMIIRA TAI IRA-MIISA Kertositko mikä tuli nimeksi pliis.

    • vaikka

      IdaElkku?

    • heppahulul

      Käviskö:
      Hellu
      Nette
      Viikku
      Venda
      Donna
      Dominika
      Eppu
      Nicolette
      Sabrin
      Trixie
      Romance
      Folie
      Valentina
      Jessica
      Jessi
      Mimmu
      Jonetta
      Jonsku
      Iiris
      Vendy

    • Moonlight Shadow

      ..... tämä nimi ei liity kyllä noihin vanhempien nimiin, mutta ehdotus se tämäkin vain on..... Miten olisi Moonlight Shadow????????????????? Kutsuma nimeksi/käytettäväksi nimeksi voisi tulla ESIM. Milli, Millie, TMS..... Se oli vaan ehdotus sitte... muistakaa se.

      • SAMA!

        Kutsuma nimiksi voisi tulla myös Shasha, Sado TMS!


      • Idanen
        SAMA! kirjoitti:

        Kutsuma nimiksi voisi tulla myös Shasha, Sado TMS!

        Ida Elliina, Ida Belliina, Ida Viljaana, Ida Vauhdikas, Ida Vedenvälke, Ida Silmänpilke, Ida Vauhtijouhi jne...


    • nakkiaivo96

      kävisikö jokin näistä? Ellesar tai Elesar nimen eteen voisi tulla vieskerin lempinimi, Idan viiru, Vinnie, El torotar, Viesker`s elita, Elviiran ellie. toivottavasti näistä olisi jokin hyvä :) niin ja tässä on nettisivu missä on a-z:lla alkavia nimiä ja niitä on paljon: http://www.lilletall.com/nimed/index.htm sieltä löytyy varmasti jos ei muualta! onnea varsasta ja kaikkea hyvää sille

    • Piri Piri

      Miltäs kuulostais vaikkapa;

      Piki
      Kipinän Sisu
      Sisu
      Kipinä
      Sumu
      Humu,
      Humun-Havu
      Havu
      Humun Huiskaus/ Humun-Huiskaus
      Pihka
      Usva
      Sähinä
      Tohina
      Kuperkeikka
      Mukkelis-Makkelis
      Loimu
      Liekki
      Rölli-peikko
      Humahdus
      Sähläys/ Häsläys
      Vekkuli (samankaltainen kuin isän nimi!)
      Huijari
      Hohka
      Möhköfantti
      Mörkö
      Musta MAgia
      Milla Magia
      Pippuri
      Pipari/ Piparkakku

      jeps... sinnä ne tais olla. Tai sitten jos saat näitä yhdiastelemällä jotain, niin hyvä. Toivottavasti näistä oli jotain hyötyä sinulle ja varsallesi! =) Nää ei nyt kyl liittyny Isän tai Emän nimeen mitenkään, mutta musta nää on kivoja, suomalaisuutta kuviastvia nimiä =)
      Ainakin mun mielestä Sisu on ihana nimi!

    • varsafani

      ..mutta kerronpa silti. Vieskerin Ässä tai Elviiran Ässä. :)) Sopii suomenhevosille!

    • minä horse fani

      käviskö joku näistä:
      Tilperi
      Litla-Tibra (tiibe)
      Litla-Tinna
      Paroni
      Wili
      Haama
      Spirit
      Tigla
      Harpa
      Jodis
      Varda
      Hrönn (röni)
      Holmar
      Erro
      Baldur
      Bjarki
      Manadis
      Netta
      Inkku
      Petteri
      Prinssi
      Riitta
      Ykä
      Herkko
      Saikku
      Jahvetti
      Kalevi
      Kalino
      Jätti

    • Nimiiiiäää

      olisko näist nimistä joku hyvä =)? Nana,Elviira,Sisu,Elkku, Max,Lola,Pulla,Liila, Twailaks, Twina, Fiona, Natalie , Leila , Jana , Aksu , Otto , Eemel , Eve , Lekky , Lekku , Joksu, Twilex, Jasu , ´Jensku, Saima , Ruusu, Robert, Josu , Jomppu , Jamppu . Basu , Bani, Hani , Fani , Viivi , Vivi, Kalino , Jätti, Juhanna, Kaneli, Pixie, Sani , Veeru, Viiru , Paroni , Piki , Pikinä , Wili , Rölli , Litla , Haama, Holmar , Pihka , Bonsse, Mosse , Lulu , Usva ,Liekki , Prinssi , Saikkulan - Söpsö , Söpö , Pampula, Pompula , Ässä , Loimu , Tigla , Tilperi , Tiker , Sasha , Sana , Lela , Loma , Leilsku , Lema, Leima , Kolo, Lolu , Möhkö , Fantti , Roipeli ,Ronsku, Rosita, Ronja , Herkko , Leijo, Leija , Jahvetti, Harpa , Peppo , Peppi , Jalu , Jalo , Present, Erro , Petteri Ja Sumu

    • Mulla olis vaan yks ehdotus ja se on Kerida eli tulee ViesKER ja IDA elviira nimistä :)))))

      • mietin vaan mutta

        eikös suomi24 kiellä pelkän linkin lähetyksen ?


    • Sartza98

      Miten olis Ida Emmiina tai Ida Ellinoora?

    • aakkosjärjestys

      Mulla tulee mieleen:

      Ansku
      Bertta
      Camilla
      Diamond
      Emu
      Falgin
      Grey
      Hindy¨
      Iris
      Jansku
      Klaara
      Liinu
      Marika
      Nestori
      Olga
      Pixie
      Qwen's
      Rauha
      Stina
      Tiiu
      Ulzu
      Vipinä
      Xinda
      Ywordl
      Zandos

    • varsalle nimeks

      Must parhaat nimet tulee tässä:

      - Eetu Santeri
      - Lilli Sanni
      - Roki Reiska
      - Dolly Minni
      - Urho Winski
      - Saara Meri
      - Esa Otto
      - Nelly Juuli
      - Polle Joni
      - Sonja Nova
      - Kamu Okko
      -

    • kui99

      ehdotan nimeä ida bella

    • vitunfiksu

      Velviira
      Vielviira
      Viirasker

    • elvi,viivi ,viive,idan tähti, elviiran kukka, elviiran viive, :D

    • hestbakki talli

      kävisko tuisku siglir tähti sumppi sumu säde kuunvalo viuhka suvi-tuuli välkky hassuhousu tyde tyttö tyttis vanuri

    • manteli1000

      Mä etsisin meille tulevan ponin nimee juu tamma me otetaan mut minkä niminen ? ois kiva tietää :)

    • heppa3

      epätoivoinen nimen keksijä ei sen tarvitse olla yhteydessä vanhempiin kun se voi olla Viivi :3

    • se oikea

      Vikskun Tyttö Diamond sky

      Eli Viklunda

    • psace

      Olen anni ja rakastan hevosia

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyy tunnustaa

      että olet kauneinta mitä olen nähnyt. Käteni tärisevät vieläkin. Olen tosiaan ihastunut. Tästäkin vaikenen.
      Ikävä
      127
      1704
    2. jos saat yhden

      Toiveen esittää niin mikä olisi
      Ikävä
      101
      1229
    3. Huomenta päivää

      Somen ihmeelliseen maailmaan. 🤗☕🌞💞
      Ikävä
      201
      1078
    4. Jorma Uotinen jakoi hämmentävän kuvan tiukoissa trikoissa - Jopa Vappu Pimiä häkeltyy: "No wau"

      Jorma! Ei huono! Aikamoisen häkellyttävä kuva totta tosiaan! Lue lisää ja katso kuva: https://www.suomi24.fi/viihde/jo
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1025
    5. Vanhempi mies

      Minä rakastan sua. Ja tiedän, että sullakin on tunteita mua kohtaan. Tätä elämää ei pitäisi tuhlata enää päivääkään. J
      Ikävä
      54
      911
    6. Anna anteeksi

      Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
      Ikävä
      78
      843
    7. Aika haavat parantaa

      Hyvää huomenta ja mukavaa päivää. ☕🌾😊❤️🪷
      Ikävä
      171
      804
    8. Tänään kun näin sinut

      olit kuin taideteos. Arat ja väsyneet silmäni kaipaavat lepoa sinussa, mutta en voinut katsoa sinua niin paljon kuin hal
      Ikävä
      52
      802
    9. HUS näyttää, kuinka paljon turhaa tai vähemmän tarpeellista tehdään verorahoilla

      HUS on laskeskellut, että sieltä voidaan vähentää melkein tuhat ihmistä ilman, että se toiminta häiriintyy, johon verora
      Hallitus
      50
      793
    10. Nyt jos haluat vielä jotain nainen

      Niin laita tähän nimikirjain. Muuten klousaan keissin. Liikaa aikaa kulunut.
      Ikävä
      96
      793
    Aihe