...väistyy...
T. Turunen on keskinkertainen laulaja.
Tulevaisuus kyllä näyttää, ettei hänestä ole tähdeksi ilman Nightwishiä. Kaikki menestys on tullut bändin kautta ja kun keskinkertaisuus vielä osoittautuu kiittämättömäksi typerykseksi, on ihan oikein, että se vapautetaan tehtävistään.
Minulle tämä on ilon päivä!
Ja nyt on Tuomaksella ja pojilla tilaisuus valita laulajatar, joka oikeasti osaa laulaa... Eikä sen tarvi edes olla suomalainen. Tosin onhan täälläkin valinnanvaraa.
Sillä onhan Tuomas ehkä maailman parhaita biisintekijöitä...
Nightwish tarvitsee siis arvoisensa laulajan!
:-) Viimeinkin...
Kun keskinkertaisuus...
Lionchild
2
1111
Vastaukset
- phiu
Totta puhut! Vihdoinkin pojat saa "vapautuksen piinasta"! On hienoa että Tuomas osasi "erottaa" Tarjan hienovaraisesti, mutta onko Tarja lähtenyt ovet paukkuen?! En ihmettelis yhtään jos olis.
Tarjalla itsellään tais nousta kusi peruukkiin, minkäs sille voi, ei se välttämättä kuuluisuutta ois saanut ilma NW:TÄ!vai oisko, sitä ei voi koskaan tietää... Kiitos kuitenkin Tarjalle kuuluu upeista Biiseistä mitä hän veti tunteella(ko?!) - Tarja Toinen
Olen samaa mieltä kanssasi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944263Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293233No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452350- 351358
- 10949
- 141948
- 6904
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12842Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11780