ME:n päivityspaketteja?

download

Voisiko jostain ladata paketin, jolla voisi tehdä useita ME:n päivityksiä (tietoturva ym) samalla kertaa? Parasta tietysti olisi, jos saisi jostain ajantasaisen paketin, jolla saisi kaikki päivitykset kerralla tehtyä.

Microsoftin sivuille meneminen ja päivitysten lypsäminen sieltä tuntuu jotenkin turhan monimutkaiselta. Muutenkaan en halua IE:llä mennä nettiin, saati antaa Microsoftin komponenttien tonkia konettani. Automaattiseen päivitystoimintoon en luota.

Ja mitä mieltä ylipäätään olette päivittämisen tarpeellisuudesta kotikäytössä? Kriittiset järjestelmät ovat tietysti eri asia, mutta tarvitseeko kotikonetta päivittää lainkaan? Itse olen ainakin toistaiseksi välttynyt ongelmilta, vaikken ole päivityksiä tehnyt.

2

571

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • §§§

Windows Update on ihan toimiva menetelmä päivittää käyttöjärjestelmä.
      Voit halutessasi valita mitä päivityksiä lataat.
      Jos koneessasi ei ole esim. Internet Exploreria, ei sitä tarvitse päivittää.
      Jos se taas on koneessa, niin kuin epäilen, se kannattaa päivittää tai tehdä toimintakyvyttömäksi, koska joku kuitenkin joskus käyttää sitä vaikka joku muukin selain olisi asennettuna, siinä tapauksessa suojauspäivityksillä lienee kysyntää.
      Tiedän yhden koneen jossa on Windows 95 ja sitä käytetään päivittäin surffailuun, eikä sitä tosiaankaan ole päivitetty.

• vielä**

tälläinen löytyisi.
      http://www.microsoft.com/finland/pr/news/view.mspx?id=A054DBE2-4CD9-CD2E-C80E-4EBCDE6798AB
      Käytän tuota romppua winukoiden asennuksen jälkeen. On vain otettava saman kielinen päivitysromppu, kuin käyttis on. Ton asennuksen jälkeen olen käynyt Updatessa tekemässä viimesimmät päivitykset.
      Lopuksi pieni vinkki. Ajappa asennusten jälkeen spyware ohjelmalla koneesi. Mikkis nimittäin asentaa urkintaohjelmia kylkiäisenä. AdAware ainakin löytää joitakin, eikä ole pahitteeksi pistää HiJackThis-logia tonne omalle palstalle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      191
      3125
    2. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      65
      2713
    3. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      203
      2250
    4. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      74
      1886
    5. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      102
      1803
    6. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1711
    7. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      106
      1529
    8. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      219
      1176
    9. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      81
      1140
    10. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      95
      1089
    Aihe