Ollappa korviaan myöten ihastunut...ja olemme jopa puhuneet kahville menosta. Kunhan sopiva hetki löytyy. Mutta nyt, miten pitää toisen mielenkiinto yllä olematta liian tunkeileva ja tyrkky...
on tämä vaikeaa..ja koko ajan ajattelen vain häntä.. :)
ihastumisen tuska
2
578
Vastaukset
- eva
mulla on ihan sama ongelma, se hiuksen hieno raja pienen flirttailun ja pelkän ystävyyden välissä, miten saan hänet ymmärtämään että olen rakastunut ilman että pelotan hänet pois? :(
- malttamaton
Minulla on sama ongelma, saan tämän ihanan naisen vieraakseni vielä tänään, kahvituokion merkeissä. Olen tuntenut hänet jo vuosia sitten ja ihastunut häneen. Tavattiin viikonloppuna ystävinä ja luulen että se tunne oli enempi kuin pelkkä ystävyys. Tunne oli molemminpuoleista. Minulla vaan on ongelma, hänellä on kaveri kauempana, enkä tiedä kuinka lämmin heidän suhteensa on. En haluaisi mennä väliin sotkemaan. Käsittääkseni minun täytyy antaa tilaa hänen tunteilleen ja osata odottaa kävi miten kävi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1064572Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293393No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452380- 391418
- 361343
- 381196
- 141102
- 1591026
- 27978
- 6944