Jostakin luin, että Sportigessa ei ole kunnollista radio-cd -laitevaihtoehtoja. Pitääkö tämä ihmeellisyys paikkansa? Miksi näin?
Sportigessa ei kunnon
5
1214
Vastaukset
- itse autossa
koska kiian sisämelulta radio on hyödytön. Kuinka joku voi olla niin typerä että ostaa tälläisen auton?
- Arnie
Olen nähnyt vertailutaulukon sisämelusta. Sportagen melutasot ovat samoja tai parempia kuin saman kokoluokan kilpailijoissa.
Mikä olikaan ongelmasi? - mahdollisuutta
Istua Sportagessa,ääni eristys on korkeatasoinen,aikaisemmin Volvon omistaneena yllätyin Kiani hiljaiseen sisä-ääneen eli kyllä soitin on "pakollinen" ,minulla on soitin jossa on navigointi samassa, eli standardi koot näkyvät käyvät tähän idän ihmeeseen, tyytyväinen, on lievä ilmaisu.
- magentis05
mahdollisuutta kirjoitti:
Istua Sportagessa,ääni eristys on korkeatasoinen,aikaisemmin Volvon omistaneena yllätyin Kiani hiljaiseen sisä-ääneen eli kyllä soitin on "pakollinen" ,minulla on soitin jossa on navigointi samassa, eli standardi koot näkyvät käyvät tähän idän ihmeeseen, tyytyväinen, on lievä ilmaisu.
JOs on Sportage hiljainen niin samaa voi sanoa ainakin Ceratosta ja Magentiksestakin. Väistyvän Magentiksen melutasoa kuvattiin iltapäivälehdessä ylellisen alhaiseksi ja omat kokemukset vahvistavat tuon. Myös Cerato oli koejossa mukavan hiljainen. Eli kirjoittajalla ei ole ollut hajuakaan mistään melutasoista....no meitä valistajia riittää, ja määrä kasvaa koko ajan :) Jokaisella automerkillä on omat ongelmansa mutta Kian/hyundain kohdalla melu ei ole yksi niistä (ainakaan isommissa malleissa).
- Arnie
Sportageen voi asentaa 1-DIN tai 2-DIN -kokoisen soittimen. Ts. tavallisen kokoisen tai tuplapaksun. 1-DIN -soittimia on kaupat pullollaan, joten valikoimaa kyllä löytyy. Minä ostin soittimen itse, koska Deltan tarjoama soitin oli huonosti Sportagen keskikonsoliin sopiva (siis tyylilyään). Ovat varmaan jo vaihtaneet tarjoamaansa tyyppiä. Radiovalmius pitää tilata autoon, maksaa ehkä 70EUR.
Tupladinikokoinen soitin olisi kiva, mutta niitä on huonosti saatavana ja niiden käyttöliittymät (painikkeiden koko jne.) on yleensä todella huonosti suunniteltu verrattuna integroituihin soittimiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874088Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822- 11760
Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756