Tarja pääsi aivan liian helpolla

manager

Niin typerästi Tarja on käyttäytynyt että hänen ei olisi ansainnut olla missään yhtyeessä. Ei nightwishissä kuin kellaribändissäkään.

Kuinka suurta piittaamattomuutta, röyhkeyttä, ahneutta, ilkeyttä, itsekkyyttä, diivailua, ja huonoa makua hän on nämä vuodet osoittanut.

Viimein bändi teki siirtonsa ja potki suorin tein tytön pihalle kirkumaan. Katsotaan kuinka hauskaa tärkeän leikkiminen on nyt hänen miehensä kanssa, kun Nightwish on ohitse heidän osaltaa, miehestä josta hän ei koskaan halunnut olla erossa. Kaiken hän sai kultalautasella ja bändi myönnytteli hänen tahtoaan, hyvää hyvyyttään. Röyhkeästi ja ylimielisesti hän astui bändikaveriensa yli toistamiseen ja polki fanit mennessään.

On koittanut aika kun Tarja Turunen tulee elämänsä kovinta vauhtia alas. Hänet korvataan lahjakkaammalla ja huomattavasti fiksummalla ihmisellä.

Nähtäväksi jää- tyytyykö bändi edes pelkkään monon kuvaan Tarjan takamuksessa vai haetaanko häneltä korvauksia hänen aiheuttamastaan pahasta.

Pukeutumisesikin kertoo paljon. Ylitseampuvat, rumat ja mauttomat vaatteet ovat onneksi myös pois Nightwishin osalta. Tyylin pahin kompastukivi on pyyhitty taululta ja tämä on suuri askel Nightwishille.

Tarja- tähän loppui kaikki se mitä et koskaan ansainnut. Tästä eteenpäin saat vain mitä ansaitset. Ja sinut tietäen, tuskin mitään hyvää.

3

1247

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -e-

Jos käyttäytyy niin miten kirjeessä annetaan ymmärtää ei ansaitsekaan muuta kuin kalossia perseeseen! Maku meni koko naisesta. Hän oli ennen mun iso esikuva ja pidin Nightwish bändistä mutta nyt en kyllä osta yhtäkään tarjan tulevia levyjä jos niitä on tullakseen. Kiitti mulle riitti.

• Tarja

en taas osta enää koskaan yhtään Nighwishin levyä. Hyvää työtä pojat. Noin sitä pitää. Onneksi työttömyyskortisto ja mainoksien rallatukset on keksitty.

• on kyllä
        Tarja kirjoitti:

en taas osta enää koskaan yhtään Nighwishin levyä. Hyvää työtä pojat. Noin sitä pitää. Onneksi työttömyyskortisto ja mainoksien rallatukset on keksitty.

taukki!

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      106
      4572
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3393
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2380
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      39
      1418
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      36
      1343
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      38
      1196
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1102
    8. 159
      1026
    9. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      27
      978
    10. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen