kanssa nevadaan tukkimasta teitä. Sitten kun ohituskaista alkaa- pieni kikkare tietenkin edellä päättää myös ohittaa ja saa loivassa ylämäessä autolleen kiihtyvyyden mikä normaalilla autolla olisi jos se vetäisi omakotitaloa perässään.
Jos olette niin ääliöitä että ostatte sellaisia laatikoita- pitäkää kukkapenkkinne pihassa ja pysykää poissa liikenteestä. TAUNOT!
Painukaa niiden
7
1740
Vastaukset
- Kake
No jopas oli herkkä ilmaisu!
Vertaillaanpa vaikka jotakin saman kokoluokan normaalia autoa, josta ei pahaa sanottavaa ole minullakaan.
Otetaanpa vaikka Volvo S60 / Hyundai Sonata.
Tehot 140hv / 161hv, pituus 4.576m / 4.800m, leveys 1804mm / 1832mm, takuu 2v. / 5v.
Kokemukseni mukaan molemmat on reilunkokoisia ja tehokkaita.
Mitä sinä oikein iniset?- voi ei sentäs
alempana useita litraisen Getzin ostajia paasaa suupielet vaahdossa miten starttimoottorin tehoinen mylly riittää mainiosti maantieajoonkin mökkikuormalla eikä kukaan voi mitenkään kaivata enempää tehoa.
Nuo ovat juuri niitä punaniskaisia maantienomistajia jotka jurraavat renkaat keskiviivan päällä tai ylikin 70km/h satasen alueella ja kiroavat miten kaikki "kaaharit" ovat heti ohittamassa kun vauhti putoaa ensimmäisessä loivassakin mäessä (sellaisessa jonka havatitsemiseen tarvitaan geodoliitti tai litrainen Getz) viiteenkymppiin. - Kake
Yksinkertaisena hyndäi kuskina vertaan tietenkin laiskinta volvoa ja tehokkainta hyndaita. Oikeasti voidaan verrata tehokkainta hyndäitä 160hv ja tehokkainta saman kokoluokan Audia 500hv.
Mut olen köyhä hyndäi kuski ja olen näin yksinkertainen. Tiedän kuitenkin että Hyndäit ovat litraisilla koneilla teitä tukkimassa (tuo 160hv iso hyndäi on kuin täi tervassa kulkemaan- järkyttävä tien tuke)
LAITTOMIKSI PITÄISIKIN SIIS NÄMÄ TEIDEN TUKOT JA RUMAT PELTILAATIKOT HALVOILLA OSILLA BANNATA. - JJJ
Kake kirjoitti:
Yksinkertaisena hyndäi kuskina vertaan tietenkin laiskinta volvoa ja tehokkainta hyndaita. Oikeasti voidaan verrata tehokkainta hyndäitä 160hv ja tehokkainta saman kokoluokan Audia 500hv.
Mut olen köyhä hyndäi kuski ja olen näin yksinkertainen. Tiedän kuitenkin että Hyndäit ovat litraisilla koneilla teitä tukkimassa (tuo 160hv iso hyndäi on kuin täi tervassa kulkemaan- järkyttävä tien tuke)
LAITTOMIKSI PITÄISIKIN SIIS NÄMÄ TEIDEN TUKOT JA RUMAT PELTILAATIKOT HALVOILLA OSILLA BANNATA.Ei pitäisi poikien hiekkalaatikkoleikkeihin puuttua, mutta korjaan kuitenkin sen verran, että kyllä tuohon vertailuun oli valittu ihan se Sonatan hinnat alkaen malli. Mutta kyllähän "Kake" tämän automiehenä tiesi. Kunhan piruili.
- vielä 70luvulla?
Eiköhän olisi aika tulla tälle vuosituhannelle eli ottaa selvää nykypäivän autoista.
- omistaja
Kyllä jää muiden ruostekattiloiden omistajat suu auki kattoo mun perävaloja kun vedän Sonatalla
275 hv turvin ohi !
Mikä toi oli !- 0-100
hyundai elantra 0-100 9 sekkaa,145 hv. hyvin kerkiää.mites pojilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874088Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822- 11760
Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756