Uusi levy on kyllä surkee esitys. Olisi luullu että olisi jotain yritystä paluuta vanhaan melankoliaan mutta ei.Taiteellista "shittiä" yritetään vääntää vaikka väkisin. Esimerkkinä esim. U2 joka yritti kans vääntää taideshittiä ja onnex tajus palata ruotuun. Nyt uransa huipulla takaisin. Ei voi mitään mut mulle vanhan koulukunnanihmisenä uus DM on rimanalitus..sääli.
UUSI LEVY TÄYTTÄ.....
3
771
Vastaukset
- SisterOfNight
Vanhan koulukunnan fanit tuntuvat muuten pääosin diggaavan levystä just sen takia, että siinä palataan juurille. Olen itsekin tunnistavinani jotain Some Great Rewardin soundeja, vaikka uuden koulukunnan fani olenkin. Jollet sitten kaipaile Vince Clarken aikaista Modea? Asiat voi nähdä niin monella tavalla.
- Pimpf
Anna levylle aikaa, hyvässä levyssä on aina haasteita, ei sen pidä olla mikään hittitehdas johon kypsyy muutaman kuuntelukerran jälkeen.
- patu
Olipa aikas jyrkkä kannan otto... pitää sulatella viä lisää ettei tuu sanottua mitää peruuttamatonta... ei Depechien levyt oo koskaan olleet mitään tusina tuotantoa joka iskee päähän samantien kaikilla hiteillään ja unohtumattomilla saundeillaan. No onhan niitäkin mutta tarkoitan kokonaisuutta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121771
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.1261569Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras761365- 301292
Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta
Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne1271116Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221001Olisin valmis salaisiin tapaamisiin
Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet46998- 22987
Olisit voinut olla...
....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n66858- 46783