Uusi levy on kyllä surkee esitys. Olisi luullu että olisi jotain yritystä paluuta vanhaan melankoliaan mutta ei.Taiteellista "shittiä" yritetään vääntää vaikka väkisin. Esimerkkinä esim. U2 joka yritti kans vääntää taideshittiä ja onnex tajus palata ruotuun. Nyt uransa huipulla takaisin. Ei voi mitään mut mulle vanhan koulukunnanihmisenä uus DM on rimanalitus..sääli.
UUSI LEVY TÄYTTÄ.....
3
732
Vastaukset
- SisterOfNight
Vanhan koulukunnan fanit tuntuvat muuten pääosin diggaavan levystä just sen takia, että siinä palataan juurille. Olen itsekin tunnistavinani jotain Some Great Rewardin soundeja, vaikka uuden koulukunnan fani olenkin. Jollet sitten kaipaile Vince Clarken aikaista Modea? Asiat voi nähdä niin monella tavalla.
- Pimpf
Anna levylle aikaa, hyvässä levyssä on aina haasteita, ei sen pidä olla mikään hittitehdas johon kypsyy muutaman kuuntelukerran jälkeen.
- patu
Olipa aikas jyrkkä kannan otto... pitää sulatella viä lisää ettei tuu sanottua mitää peruuttamatonta... ei Depechien levyt oo koskaan olleet mitään tusina tuotantoa joka iskee päähän samantien kaikilla hiteillään ja unohtumattomilla saundeillaan. No onhan niitäkin mutta tarkoitan kokonaisuutta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 823263
- 922955
- 532212
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201655- 191554
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..81497Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein221418Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131361Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin351325Olisitpa rakkaimpani
Kaipaan sinua. Ikävä sinun läsnäoloa ja kaikkea sinussa. Päivistä, jolloin nähdään tulee onnellisia päiviä. Sinun seuras61288