Mun mielestä...

Grift

Mun mielestä tää Daniel Greig ei oikein sovi hirmu hyvin tähän rooliin,varsinkaan kun on vaaleahiuksinen.Saa kyllä luvan värjätä ne tummiksi.

11

901

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • bonti

Olipa iloinen ylläri tuo valinta. Sopii hyvin rooliin, kaippa tuotantoyhtiö tietää ketä mihinkin laitetaan, ne on ammattilaisia junou.
      Sitäpaitsi, "Danilla" upee bodi!!! 8P, kuin jos vertaa rogerin, Piercen tai Timonthyn, sellaisia laiskanlöysiä, sohvaperunoita kaikki. Ei edes lihaa läskin alla :(
      Katsokaa vaikka leffa Tomb raider!(leffa on muuten onneton tekele)

• mie

no niinpä... se entinen oli paljon parempi!!!

• poika

olen kyllä ehdottoman ehdottomasti samaa mieltä, ensimmäiseellä Bondilla oli tummat hiukset (Sean Connery), ja täten minä henkilökohtaisesti pidän häntä "oikeana" Bondina

Roger Moore toi Bondiin hieman huumoria

ja Timothy Dalton...niin antaa olla

ja Pierce Brosnam antoi "tyylikkytä" Bondille

mutta katsotaan nyt, ei tuomita ennen ensimmäistä kuvaa, annetaa näyttää kykynsä ?

• Sattami

Olen samaa mieltä. koko paketti parturiin vaan ja sillä sipuli! Grift oot äijä!

• 007,5

Bond on vaalea. Ja kaitpa kirjailijan omaa käsitystä kunnioitettava. Conneryllä oli osaperuukki jo ekassa leffassa, olis voinu valkata vaikka vaalean.

• trhtrhtr

Voi herran jumala. Se on ensinnäkin elokuva, ja jotta ne onnistuu, täytyy niissä olla olla HYVIÄ näyttelijöitä, ja toisekseen, vaaleahiuksisetkin miehet on karismaattisia ja komeita.

• Mutta olen ymmärtänyt, että hän on lähimpänä sitä bondia minkä kirjailija oli kuvaillut, verrattuna aikaisempiin bondeihin. toiseksi ainakin viime elokuva oli mennyt jo aivan liian pitkälle näissä "välineissä". niillä ei enää ollut mitään todellisuuspohjaa. itse pidän enemmän tällaisista toiminta-elokuvista, kuin tappava ase (suosittelen tappava ase 3: koston enkeli:ä) joissa sankari on uskottavampi.

• ilpovits

No jooh... Et nyt oo itte kovin "uskottava", kun Koston enkeli on Die Hard 3:n nimi, ei Tappava ase 3:sen... Mutta samaa mieltä olen muuten. Die Hard ykkönen on kaikkien aikojen paras toimintaleffa, eikä kolmonenkaan huono ole.

• ilpovits kirjoitti:

No jooh... Et nyt oo itte kovin "uskottava", kun Koston enkeli on Die Hard 3:n nimi, ei Tappava ase 3:sen... Mutta samaa mieltä olen muuten. Die Hard ykkönen on kaikkien aikojen paras toimintaleffa, eikä kolmonenkaan huono ole.

Suurella todennäköisuudella asia on näin, vai onko die hard suomennettu tappavaksi aseeksi? Jossei, niin millainen elokuvasarja tappava ase on, vai olenko nyt hörhöillyt aivan omiani?

• Ilpovits
        Rwever kirjoitti:

Suurella todennäköisuudella asia on näin, vai onko die hard suomennettu tappavaksi aseeksi? Jossei, niin millainen elokuvasarja tappava ase on, vai olenko nyt hörhöillyt aivan omiani?

tappava ase = mel gibson, danny glover
        die hard = bruce willis

• Ilpovits kirjoitti:

tappava ase = mel gibson, danny glover
        die hard = bruce willis

olet oikessa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten voit manipuloida katsojalukuja?

Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj
      Ateismi
      23
      2406
    2. Vieläkö odotat että

Näkisitte hänen kanssaan?
      Ikävä
      118
      1526
    3. Haluan sinun kanssa sänkyyn

Ja läheisyyttä, koska rakastan sinua mies.
      Ikävä
      62
      1375
    4. Onkohan tämä jotain elämää suurempaa

Vai olenko kehitellyt nämä tunteet vain omassa pääkopassani. Tunne kyllä sanoo että jotain tässä on.. Toivottavasti et m
      Ikävä
      26
      1241
    5. Kuinka paljon

Olet tutustunut kaivattusi arvomaailmaan?
      Ikävä
      117
      1114
    6. KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa

Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.
      Henkirikokset
      34
      1106
    7. Nainen sä olet

arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r
      Ikävä
      71
      1064
    8. Jos olisin

Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p
      Ikävä
      57
      1027
    9. Luotathan?

Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na
      Ikävä
      31
      960
    10. Voi kun pian voisi varmuudella sanoa

mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(
      Ikävä
      53
      956
    Aihe