tässäkö tämä nyt sitten on? kaikki lopussa eikä koskaan enää palata yhteen? taisin tehdä keväällä elämäni pahimman virheen!!! haluun tietää onko mulla enää mitään paikkaa miehen elämässä, oltaisko me joskus vielä onnellisia yhdessä?? oikeesti olen niin murtunut ja hajalla kuin ihminen vain voi olla...
kiitos kaunis vastanneille näin etukäteen :)
elämäni pahin virhe??
3
379
Vastaukset
- lue tämä ja opi
Hei.
Nyt lopetat sen itkemisen. Ei nimittäin auta yhtään mitään tilannetta "särkynyt" sydän tai murtuminen.Tottakai se vituttaa jokaista aina raskaasti kun mokaa täs elämässä välillä viimesen päälle.
Voittajat ei luovuta ja luovuttajat ei voita.
Mieti kannattaako ko. ihmissuhteesta taistella (märisemättä, tyylillä) ja jos kannattaa, niin taistele hitto soikoon! Jokainen tekee virheitä mutta toivoa...Sitä ON AINA.- edelleen särkynyt...
nii joo iha hyvä neuvo, mut nii pirun vaikee toteuttaa.
- ehjäksi jälleen
edelleen särkynyt... kirjoitti:
nii joo iha hyvä neuvo, mut nii pirun vaikee toteuttaa.
Mikä estää? Sussa on tahtoa ja voimaa enemmän kuin pienessä kylässä! Et ole edes vielä tiedostanut kuinka terästä oletkaan! Pusu poskellesi. Tulet takuulla eheytymään. Ja vahvemmaksi kuin koskaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944233Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293213No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351358
- 10949
- 136936
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11770