Valmiiksi pilkottuna ja kotiintoimitettuna
Espooseen esim. 5 mottia kuivaa klapia.
Paljonko olette maksanee? linkkejä?
Puuklapien hinnat pk-seudulla?
3
2875
Vastaukset
- halko
tampereella koivuhalko 28e motti
- vedättäjä
Ja olikohan kyseessä kiinto-, pino- vai irtomotti? Älkää hyvät ihmiset menkö noihin 'halpoihin' irtomottikusetuksiin! Ainoa mitta jossa klapia kannattaa ostaa on pinokuutio. Ja jos itse tekee, niin kolmimetristä vaan kiintokuutioina.
- ....
vedättäjä kirjoitti:
Ja olikohan kyseessä kiinto-, pino- vai irtomotti? Älkää hyvät ihmiset menkö noihin 'halpoihin' irtomottikusetuksiin! Ainoa mitta jossa klapia kannattaa ostaa on pinokuutio. Ja jos itse tekee, niin kolmimetristä vaan kiintokuutioina.
Tosiaan noilla irtomoteilla varmaan huijataan melkoisesti tyhmiä ostajia, tuossa irtomotissa kiintokerroin on luokkaa 0,5 eli kaksi irtomottia vastaa 1 kiintomottia.Pinokuutiossa kerroin 0n 0,65-0,7.Kyllä koivuhalosta saa näillä öljynhinnoilla jo aikalailla maksaa, sillä 5 kiintokuutiota puuta vastaa 1000 litraa öljyä, 1000 litraa öljyä maksaa nyt noin 650 euroa eli koivuhalosta 28 euroa kuutio on suorastaan halpaa, on sitten kuutio mikä hyvänsä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874108Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760