Olen vihdoinkin päässyt paremmin tutustumaan TNA:n showpainiin ja heitänpä tässä ennustuksen: vuoden, parin sisällä TNA tulee haastamaan WWE:n samaan tapaan kuin WCW vuosia sitten.
TNA alkaa pikkuhiljaa kerätä nimeä itselleen jonakin muuna kuin pelkkänä indy-federaationa. Ensin he keräsivät itselleen tunnettuja painijoita sitä myötä kuin WWE erotti heitä. Esim Kevin Nash, Jeff Hardy, X-pac, Billy Gunn, Road Dogg, Rhyno, ja viimeisinä Dudley Boyz ja Gail Kim ovat kaikki entisiä WWE-mestareita, jotka nykyään painivat TNA:ssa. Nyt he ovat lisäksi siirtyneet Spike TV:lle, jonka kanssa WWE:llä oli sopimus vielä viime vuonna. Tästä tulee lisää tv-aikaa, ja federaatio tulee tunnetummaksi.
Sitten, kun he pääsevät tasaisempaan kilpailuasemaan, ihmiset alkavat huomata varmasti, kuinka alas WWE (TNA-kielellä Wimpy Wrestlers Everywhere) on vajonnut. Riskejä ei oteta ja kaikki matsit kulkevat saman kaavan mukaan. TNA:lla ei ole tällaisia rajoituksia, jolloin toiminta on paljon yleisöystävällisempää.
Oikeastaan ainoa asia, missä WWE voittaa TNA:n, on saippuan määrä, ja siinäkin laatu heittelee aika paljon. WWE:llä on kyllä paljon potenttiaalia, mutta nykyisellä suojelevalla menolla TNA tulee voittamaan katsojia puolelleen. Itse, vaikka olenkin WWE:n kannattaja, itse asiassa TOIVON, että TNA tulisi haastamaan WWE:n. Tämä pakottaisi heidätkin takaisin kunnon matseihin.
Mielipiteitä, kommentteja?
WWE vs TNA
5
525
Vastaukset
- RKO
Itse en pidä oikein TNA:sta mutta tottahan se on, että jos TNA haastaa WWE:n saatettais joskus nähdä hyviä matsejakin.
- goldberg 4 ever
toivottasti tna voittaas ku siel on mun nro.2 lempipainia JEFF HARDY!!4 EVER
- JEH-DX
Kukas on numero yksi?
- Nimetön
Niin, minäkin toivon todella että tämä feudi tapahtuisi. TNA sai tässä joku aika sitten Kurt Anglen riveihinsä ja nyt olisi sopiva aika haastaa WWE johonkin historialliseen eliminaatio otteluun. TNA:takin voisi laittaa tänne WWE:hen sekaantumaan, kuten Alliance WWF:ään.
- 53pp0
En nyt usko että TNA alkaisi enää WWE:tä haastaamaan kun hardyt ja angleki on tullu WWE:eelle jos totta puhutaan heti kun dixie carter osti TNA:aan koko yhtiö on muuttunut tylsemmäksi ainoat asiat joista olen kunnolla tykännyt on ollu koko aces and eihgts storyline sekä FINAL DELETION
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa853097Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei3192741Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi1911516Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �621202Martinan firma haastettiin käräjille
Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.2401161Miksi haluat satuttaa
Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano281011- 79967
- 117960
- 70948
- 72914