WWE vs TNA

Undertaker

Olen vihdoinkin päässyt paremmin tutustumaan TNA:n showpainiin ja heitänpä tässä ennustuksen: vuoden, parin sisällä TNA tulee haastamaan WWE:n samaan tapaan kuin WCW vuosia sitten.

TNA alkaa pikkuhiljaa kerätä nimeä itselleen jonakin muuna kuin pelkkänä indy-federaationa. Ensin he keräsivät itselleen tunnettuja painijoita sitä myötä kuin WWE erotti heitä. Esim Kevin Nash, Jeff Hardy, X-pac, Billy Gunn, Road Dogg, Rhyno, ja viimeisinä Dudley Boyz ja Gail Kim ovat kaikki entisiä WWE-mestareita, jotka nykyään painivat TNA:ssa. Nyt he ovat lisäksi siirtyneet Spike TV:lle, jonka kanssa WWE:llä oli sopimus vielä viime vuonna. Tästä tulee lisää tv-aikaa, ja federaatio tulee tunnetummaksi.

Sitten, kun he pääsevät tasaisempaan kilpailuasemaan, ihmiset alkavat huomata varmasti, kuinka alas WWE (TNA-kielellä Wimpy Wrestlers Everywhere) on vajonnut. Riskejä ei oteta ja kaikki matsit kulkevat saman kaavan mukaan. TNA:lla ei ole tällaisia rajoituksia, jolloin toiminta on paljon yleisöystävällisempää.

Oikeastaan ainoa asia, missä WWE voittaa TNA:n, on saippuan määrä, ja siinäkin laatu heittelee aika paljon. WWE:llä on kyllä paljon potenttiaalia, mutta nykyisellä suojelevalla menolla TNA tulee voittamaan katsojia puolelleen. Itse, vaikka olenkin WWE:n kannattaja, itse asiassa TOIVON, että TNA tulisi haastamaan WWE:n. Tämä pakottaisi heidätkin takaisin kunnon matseihin.

Mielipiteitä, kommentteja?

5

537

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • RKO

Itse en pidä oikein TNA:sta mutta tottahan se on, että jos TNA haastaa WWE:n saatettais joskus nähdä hyviä matsejakin.

• goldberg 4 ever

toivottasti tna voittaas ku siel on mun nro.2 lempipainia JEFF HARDY!!4 EVER

• JEH-DX

Kukas on numero yksi?

• Nimetön

Niin, minäkin toivon todella että tämä feudi tapahtuisi. TNA sai tässä joku aika sitten Kurt Anglen riveihinsä ja nyt olisi sopiva aika haastaa WWE johonkin historialliseen eliminaatio otteluun. TNA:takin voisi laittaa tänne WWE:hen sekaantumaan, kuten Alliance WWF:ään.

• 53pp0

En nyt usko että TNA alkaisi enää WWE:tä haastaamaan kun hardyt ja angleki on tullu WWE:eelle jos totta puhutaan heti kun dixie carter osti TNA:aan koko yhtiö on muuttunut tylsemmäksi ainoat asiat joista olen kunnolla tykännyt on ollu koko aces and eihgts storyline sekä FINAL DELETION

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      167
      2774
    2. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      201
      2037
    3. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      71
      1756
    4. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      49
      1713
    5. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      92
      1648
    6. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1491
    7. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      81
      1194
    8. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      81
      1070
    9. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      95
      1029
    10. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      196
      1000
    Aihe