Onko kellään muulla ollut loppuraskaudesta sellasia tuntemuksia, että melkein kaikki mahdollinen itkettää..?
Mä en aiemmin ole juuri itkeskellyt ts. en ole mikään herkkä tyyppi, mutta nyt jostain 33 viikolta asti tuntunut itku olevan todella herkässä.
Noloa kun oltiin just anoppilassa syömässä ja oltiin aamulla riidelty miehen kanssa jostain ja mua itketti se riita kaiken aikaa siinä ruokapöydässä. Pyyhi siinä sitten kyyneliä ja yritä syödä ja keskustella samaan aikaan... Samoin jos telkkarista tulee jotain raakuuksia vaikka uutisissa, niin alkaa kyyneleet valumaan. Voi ei tätä hormonien mylläystä!!
Itkuherkkyys loppuraskaudesta
Omelo
2
1168
Vastaukset
- Mimu.
Me katsottiin eilen miehen kanssa Ice Agea -sitä piirrettyä siis ja minä itkeä pillitin ihan kunolla räkä poskella... Tunteet ovat tosiaan tosi pinnassa, saattaa ihan yhtäkkiä vaihtua naurusta itkuun! Onneksi mies ymmärtää ja jaksaa näitä kovinkin erilaisia fiiliksiä, tsemiä vaan!
- herkkis_79
Minullakin on itku ollut herkässä viime aikoina, mieskin on välillä ihmetellyt kun itkusta ei meinaa tulla loppua.. Eikä itkemiseen ole edes mitään "järkevää" syytä, ihan pikkuasiat saavat kyyneleet valumaan silmistä.. Olen nyt viikolla 29 4.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi362769Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs122559100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es432278Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks201871Iso poliisioperaatio Lapualla
Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo381572Olen aika varma
että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa511555- 381473
Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä251363- 281194
- 261141