Nightwishin komea ura loppuu .Ei mee kauaa kun bändi hajoaa kokonaan ..kukaan ei voi korvata solistia,eikä kukaan hyväksy uutta...Sen tarun loppu,mut pojat teki mitä parhaakseen näkivät, mut katuvat viel....en usko et valoa on tunnelin päässä;)
Pojat kaivo itelleen haudan?
8
1009
Vastaukset
- sama mikä
bimbo siellä kiljuu.
Kakarat ostaa mitä paskaa tahansa. - BrAn
noin mäkin aattelin vielä ennen kun luin ton avoimen kirjeen. siinä tuli kyllä aika selväksi, että tarja todellakin on erkaantunut bändimaailmasta busineesmaailmaan! enkä usko että pojat olisivat missään nimessä tehneet tätä, ellei ois ollu pakko. mut kuten sanoit, voi olla että on vaikea löytää tilalle yhtä suosittua solistia, jonka fanit hyväksyisivät. toivotaan parasta...haluaisin vielä kuulla paljon lisää nightwishin tuotantoa.
- Asia
Makuasoista on turha kiistellä. Itse olen toisaalta tyytyväinen, koska en ole pitänyt Tarjaa koskaan hyvänä laulajana (tuohon yhteyteen). On erittäin todennäköistä, että uusi laulaja istuu äänellisesti paremmin bändiin, koska nyt on valinnanvaraa. Ei Tarja huono laulaja ole, mutta Nightwishissä en hänen ääntänsä kovin kestänyt.
- purvis
Ei kai se Tarja nyt korvaamaton ole..Tosin monet fanit on niin pikkusieluja etteivät hyväksy muutoksia.Musiikin pitäisi olla levystä levyyn samaa ja niin kaiken muunkin.Ehkä olisi syytä kasvaa bändin kanssa eikä ulvoa kojoottien mukana.
- LilyDreamer
oikeassa olet. jos oikeasti pitää Nightwishistä, hyväksyy myös muutoksia.
- BrAn
LilyDreamer kirjoitti:
oikeassa olet. jos oikeasti pitää Nightwishistä, hyväksyy myös muutoksia.
mutta kun kaikki (ainakin minä) olen niin tottunut siihen että nightwishiin kuuluu ehdottomasti tarjan upea ääni, niin kestää kyllä oman aikansa oppia kuulemaan jonkun toisen ääntä.. ei se ole enää se sama nightwish jos solisti vaihtuu, mutta olen kyl valmis totuttelemaan uuteenkin, jos laulu sujuu yhtä hyvin tulevalta solistilta.. :) harmi homma, mut minkäs teet...
- LilyDreamer
etpä taida bändistä kovasti välittää, jos tuollaista puhut. he itsekkin vakuuttelivat jo, "ettei tämä ole Nightwishin loppu".
Omasta mielestäni Tuomas sanoi tuon melko uskottavasti. Herrahan on myöskin sanonut "ettei ole vielä tätä luomusta valmis kuoppaamaan"
et taida hirveästi uskoa häneen?- BrAn
uskon uskon uskon! :) kyllä se siitä vielä suttaantuu, kaikki menee viel parhain päin! :) (positiivinen ajattelu kannattaa aina) heh...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1972739Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1522446Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1061142- 64941
Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait245848Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a20840Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka290811Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies91806Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22728Onneksi tapasin sut
Ilman sua olisin jatkanut pään lyömistä seinään eli samanlaisten miesten etsimistä. Tajusin, mikä menee pieleen vasta ku93709