GF mokasi lopullisesti

JM

Jos haluaa illan pelastuvan kunnon nauruilla, niin kannattaa chekata edellisen sivun viestiketju
"Muutamia kysymyksiä tietoniekoille".
Siellä GF esittelee "tietojaan" jauhekytkimistä ja muutamasta muusta jutusta.

Huvittavaa asiassa on se, että GF on kopioinut asiat sanatarkasti www.tekniikanmaailma.fi palvelun Autosanasto-osiosta ja lisännyt pari omaa sanaa ja poistanut pari riviä sellaista tekstiä, jota hän ei itsekään profiilirenkaista ymmärtänyt. GF tietysti kivenkovaa väittää, että "tiedot ovat hänen päässään". Varmasti ovatkin kopioinnin jälkeen =)

47

1834

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MikkeT

eikö asia ole näin että oppiakseen jonkin asian tietämyksen on jotain luettava jotta saa kyseisen asian tietoonsa... entä sitten jos GF on lukenut TM:n sanastoa... mitä se meinaa??? hän on siis selvästi kiinnostunut alan tietoudesta ja haluaa kehittää itseään pysymään ajantasalla...

Kyllä sinäkin olet varmasti suuren osan tietämistäsi asioista joutunut jostain tekstistä oppimaan...

mikä ihmisiä vaivaa???

• JM

Minusta ei ole pakko lukea oppiakseen. Asian voi oppia myös kuulemalla. Mutta tämähän ei ollut mitenkään oleellista. Oleellista on vain se, että GF omien sanojensa mukaan ei ole käyttänyt mitään lähdettä, vaikka aivan selvästi onkin.
        Valehtelijoiksi kutsutaan näitä henkilöitä. Turha siis kuvitella mitään CLK:ta, 600m2 taloa kun muutkin jutut kopioidaan suoraan toisesta paikasta.

• Jesse James
        JM kirjoitti:

Minusta ei ole pakko lukea oppiakseen. Asian voi oppia myös kuulemalla. Mutta tämähän ei ollut mitenkään oleellista. Oleellista on vain se, että GF omien sanojensa mukaan ei ole käyttänyt mitään lähdettä, vaikka aivan selvästi onkin.
        Valehtelijoiksi kutsutaan näitä henkilöitä. Turha siis kuvitella mitään CLK:ta, 600m2 taloa kun muutkin jutut kopioidaan suoraan toisesta paikasta.

Mikset ole ottanut vastaan GF:n vetoja, jos kerran "tiedät" hänen varmuudella valehtelevan. Missä mättää, ettei "helppo" raha kelpaa?

Olet sellainen luuseri, ettei paremmasta väliä. Suu vaahdossa huutelet täällä epäilyjäsi, mutta kun tulee aika ottaa lompsa esiin alkavat selittelyt, joista ei loppua tule.

Täällä ei sinulaisiasi perseaukisia ja kateellisia lässyttäjiä kaivata, joten etköhän lähtisi naurattamaan meitä aika miehiä muualle. Vaikutat jo pahoin sekopäiseltä sölkkääjältä.

• JM
        Jesse James kirjoitti:

Mikset ole ottanut vastaan GF:n vetoja, jos kerran "tiedät" hänen varmuudella valehtelevan. Missä mättää, ettei "helppo" raha kelpaa?

Olet sellainen luuseri, ettei paremmasta väliä. Suu vaahdossa huutelet täällä epäilyjäsi, mutta kun tulee aika ottaa lompsa esiin alkavat selittelyt, joista ei loppua tule.

Täällä ei sinulaisiasi perseaukisia ja kateellisia lässyttäjiä kaivata, joten etköhän lähtisi naurattamaan meitä aika miehiä muualle. Vaikutat jo pahoin sekopäiseltä sölkkääjältä.

Älä nyt puhu ohi asiasta. Täällä puhutaan nyt jauhekytkimistä eikä mistään vedoista enää.

Ehdotin GF:lle vetoa, johon hän ei uskaltanut osallistua. Aika meni umpeen eilen 6.2. Asiasta oli myös julkinen viestiketju otsikon alla
        "100 000 FIM veto Goldfingerille" Olemme myös käyneet sinun (=GF) kanssa sähköpostissa asiasta keskustelua ja tulleet lopputulokseen, ettei GF uskaltanut ottaa vetoa vastaa. Ehdotti sen sijaan vastavetoa lumipallokisan muodossa, jonka panos olisi ollut 20 tonnia. 20 tonnia ei kuitenkaan löydy, joten turha mitää vetoja lyödä.

Ja korostan vielä, vaikka GF:llä olisikin 20 000 markkaa pankkitilillä, niin GF on kuitenkin valehtelija, huijari ja suuren luokan nettiluuseri. :)

• JM
        Jesse James kirjoitti:

Niin, olet myös plagioija.

• Goldfinger
        JM kirjoitti:

Älä nyt puhu ohi asiasta. Täällä puhutaan nyt jauhekytkimistä eikä mistään vedoista enää.

Ehdotin GF:lle vetoa, johon hän ei uskaltanut osallistua. Aika meni umpeen eilen 6.2. Asiasta oli myös julkinen viestiketju otsikon alla
        "100 000 FIM veto Goldfingerille" Olemme myös käyneet sinun (=GF) kanssa sähköpostissa asiasta keskustelua ja tulleet lopputulokseen, ettei GF uskaltanut ottaa vetoa vastaa. Ehdotti sen sijaan vastavetoa lumipallokisan muodossa, jonka panos olisi ollut 20 tonnia. 20 tonnia ei kuitenkaan löydy, joten turha mitää vetoja lyödä.

Ja korostan vielä, vaikka GF:llä olisikin 20 000 markkaa pankkitilillä, niin GF on kuitenkin valehtelija, huijari ja suuren luokan nettiluuseri. :)

Nyt sinä puhut täyttä paskaa. Sinä et ehdoittanut mitään VETOA, vaan minun olisi pitänyt lähettää sinulle YKSIPUOLISESTI rahaa. Minä vitun veto se sellainen on, jossa minä lähetän sinulle rahaa.

Kyllä sille ehdoituksellesi nauretiinkiin kuorossa täällä. Sinä olet pelkkä luuseri, etkä mikään mies, kun viitsit edes moista ehdoittaa.

Missä oli sinun panoksesi mies. Lupasin ottaa lumipallonheittokisaan mukaan (josta peloissasi kieltäydyit) 200 000 markan pankin shekin, mutta sinä osoitit taas miten tyhmä ja tietämätön olet.

Epäilit jopa pankkishekin katetta, vaikka pankin antamassa shekissä on AINA katetta!!! Saadakseen sellaisen haltuunsa, se on ensin maksettava, joko rahalla tai nostona tililtä. Käsitätkö nyt juntti vihdoin mikä pankin shekki on, vai pitääkö piirtää?

Sinulla ei siis ole ollut ikinä edes pankkisehkkiä käsissäsi ja puhelet täällä sinulle täysin utopistista 100 000 markan summista, jotka ovat minulle taskurahaa.

Kuulu "vetoehdoituksesi" oli, että minulla ei ole 100 000 markkaa ja sen varmistamiseski minun olisi pitänyt lähettää sinun määräämällesi tilille 100 000 markaa. Heh, heh. Noin tyhmää "vetoa" ei kukaa ole tullut esittämään kymmeniin vousiin.

Olet osoittanut olevasi täysi pelle. Et ole käsitellyt edes pankkishekkiä ja sinulle pitäisi lähettää 100 000 markaa "vetoon". Ei voi mitään, alkaa tosiaan säälitää sinun töppäilysi.

Todista pelle yksinkin vale, tai huijaus minulta, niin olet mestari. Muutoin olet kaikkien aikojen suurin paskanjauhaja ja alati häviävä luuseri, joka jo tosin muutoinkin olet.

Muista myös, että sinä olet vain perseaukinen huutelija, joka ei ole saanut käteensä edes pankin shekkiä.

Minulla ollut niitä sadoittain autokauppojen yhteydessa. Niitä on ollut miljoonienkin markkojen edestä kerrallaan. Kun lähdetään ostamaa isoa luxus taloa, niin silloinkin on oltava mukana useiden miljoonien shekki.

Käteisostajat autokaupassa ostavat auton lähes poikkeuksetta pankin shekeillä.

Olet siis niin kyykyssä kuin mies voi vain olla. Vituttaako?

• JM
        Goldfinger kirjoitti:

Nyt sinä puhut täyttä paskaa. Sinä et ehdoittanut mitään VETOA, vaan minun olisi pitänyt lähettää sinulle YKSIPUOLISESTI rahaa. Minä vitun veto se sellainen on, jossa minä lähetän sinulle rahaa.

Kyllä sille ehdoituksellesi nauretiinkiin kuorossa täällä. Sinä olet pelkkä luuseri, etkä mikään mies, kun viitsit edes moista ehdoittaa.

Missä oli sinun panoksesi mies. Lupasin ottaa lumipallonheittokisaan mukaan (josta peloissasi kieltäydyit) 200 000 markan pankin shekin, mutta sinä osoitit taas miten tyhmä ja tietämätön olet.

Epäilit jopa pankkishekin katetta, vaikka pankin antamassa shekissä on AINA katetta!!! Saadakseen sellaisen haltuunsa, se on ensin maksettava, joko rahalla tai nostona tililtä. Käsitätkö nyt juntti vihdoin mikä pankin shekki on, vai pitääkö piirtää?

Sinulla ei siis ole ollut ikinä edes pankkisehkkiä käsissäsi ja puhelet täällä sinulle täysin utopistista 100 000 markan summista, jotka ovat minulle taskurahaa.

Kuulu "vetoehdoituksesi" oli, että minulla ei ole 100 000 markkaa ja sen varmistamiseski minun olisi pitänyt lähettää sinun määräämällesi tilille 100 000 markaa. Heh, heh. Noin tyhmää "vetoa" ei kukaa ole tullut esittämään kymmeniin vousiin.

Olet osoittanut olevasi täysi pelle. Et ole käsitellyt edes pankkishekkiä ja sinulle pitäisi lähettää 100 000 markaa "vetoon". Ei voi mitään, alkaa tosiaan säälitää sinun töppäilysi.

Todista pelle yksinkin vale, tai huijaus minulta, niin olet mestari. Muutoin olet kaikkien aikojen suurin paskanjauhaja ja alati häviävä luuseri, joka jo tosin muutoinkin olet.

Muista myös, että sinä olet vain perseaukinen huutelija, joka ei ole saanut käteensä edes pankin shekkiä.

Minulla ollut niitä sadoittain autokauppojen yhteydessa. Niitä on ollut miljoonienkin markkojen edestä kerrallaan. Kun lähdetään ostamaa isoa luxus taloa, niin silloinkin on oltava mukana useiden miljoonien shekki.

Huvittavaa asiassa on se, että GF on kopioinut asiat sanatarkasti www.tekniikanmaailma.fi palvelun Autosanasto-osiosta ja lisännyt pari omaa sanaa ja poistanut pari riviä sellaista tekstiä, jota hän ei itsekään profiilirenkaista ymmärtänyt. GF tietysti kivenkovaa väittää, että "tiedot ovat hänen päässään". Varmasti ovatkin kopioinnin jälkeen =)

---

Vastaa tähän viestiin, jos osaat. Hyvä yritys taas viedä asiat sivuraiteille, mutta ei onnistunut.

• Goldfinger
        JM kirjoitti:

---

Vastaa tähän viestiin, jos osaat. Hyvä yritys taas viedä asiat sivuraiteille, mutta ei onnistunut.

Alempana sinä taas väität, että tekstit olivat IDENTTISET!!! Nyt väität, että tekstiin on lisätty jotain. Kumpaa versiota siis pitää uskoa. Jommassa kummassa sinä nimittäin VALEHTELET törkeästi.

• 16V
        Jesse James kirjoitti:

...vaan pentu.

• 16v
        Goldfinger kirjoitti:

ALLA GF TEKSTI POISTETTUNA ASIOILLA JOITA HÄN EI VOI ITSE TODISTAA

SEKÄ TEKSTISTÄ ON POISTETTU SANOJA JOTKA EI TUO TEKSTIIN MITÄÄN UUTTA ASIASISÄLTÖÄ.

"Sinä et ehdoittanut mitään VETOA, vaan minun olisi pitänyt lähettää sinulle YKSIPUOLISESTI rahaa. Mikä veto se sellainen ?

Missä oli sinun panoksesi. Lupasin ottaa lumipallonheittokisaan mukaan (josta peloissasi kieltäydyit) 200 000 markan pankin shekin,

Epäilit jopa pankkishekin katetta, vaikka pankin antamassa
        shekissä on AINA katetta!!! Saadakseen sellaisen haltuunsa, se on ensin maksettava, joko rahalla tai nostona tililtä.

Kuulu "vetoehdoituksesi" oli, että minulla ei ole 100 000 markkaa ja sen varmistamiseski minun olisi pitänyt lähettää sinun määräämällesi tilille 100 000 markaa. Noin tyhmää "vetoa" ei kukaa ole tullut esittämään kymmeniin vousiin.

Todista yksinkin vale, tai huijaus minulta, niin olet mestari.

Käteisostajat autokaupassa ostavat auton lähes poikkeuksetta pankin shekeillä. "

• Juuso W
        16v kirjoitti:

ALLA GF TEKSTI POISTETTUNA ASIOILLA JOITA HÄN EI VOI ITSE TODISTAA

SEKÄ TEKSTISTÄ ON POISTETTU SANOJA JOTKA EI TUO TEKSTIIN MITÄÄN UUTTA ASIASISÄLTÖÄ.

"Sinä et ehdoittanut mitään VETOA, vaan minun olisi pitänyt lähettää sinulle YKSIPUOLISESTI rahaa. Mikä veto se sellainen ?

Missä oli sinun panoksesi. Lupasin ottaa lumipallonheittokisaan mukaan (josta peloissasi kieltäydyit) 200 000 markan pankin shekin,

Epäilit jopa pankkishekin katetta, vaikka pankin antamassa
        shekissä on AINA katetta!!! Saadakseen sellaisen haltuunsa, se on ensin maksettava, joko rahalla tai nostona tililtä.

Kuulu "vetoehdoituksesi" oli, että minulla ei ole 100 000 markkaa ja sen varmistamiseski minun olisi pitänyt lähettää sinun määräämällesi tilille 100 000 markaa. Noin tyhmää "vetoa" ei kukaa ole tullut esittämään kymmeniin vousiin.

Todista yksinkin vale, tai huijaus minulta, niin olet mestari.

Käteisostajat autokaupassa ostavat auton lähes poikkeuksetta pankin shekeillä. "

Mitä Gf ei sinun mielestäsi pysty todistamaan? Sitäkö, että hänellä on 20 000 markaa rahaa, jota JM kovasti näköään epäilee. Mitä tuo sepustuksesi oikein tarkoitti? Siinhän ei ollut päätä häntää.

• elvis
        Juuso W kirjoitti:

Mitä Gf ei sinun mielestäsi pysty todistamaan? Sitäkö, että hänellä on 20 000 markaa rahaa, jota JM kovasti näköään epäilee. Mitä tuo sepustuksesi oikein tarkoitti? Siinhän ei ollut päätä häntää.

Uskot varmaankin että kaikki mitä täällä kirjoitellaan on totta.

• Utelias
        JM kirjoitti:

Niin, olet myös plagioija.

Mikä on seuraava nimimerkkisi? Kaikki entiset GF on kyykyttänyt.

• Juuso
        Goldfinger kirjoitti:

Alempana sinä taas väität, että tekstit olivat IDENTTISET!!! Nyt väität, että tekstiin on lisätty jotain. Kumpaa versiota siis pitää uskoa. Jommassa kummassa sinä nimittäin VALEHTELET törkeästi.

Missä vaiheessa joku on väittänyt tekstin olevan täysin IDENTTISET? Kerro heti semmoinen paikka. Taidat muuten valehdella.

Kokoajan on puhuttu vain samanlaisesta tekstistä minne on lisätty muutamia lainauksia.

Älä siis VALEHTELE!!!

• Juuso
        Juuso W kirjoitti:

Mitä sinä tuohon puutuit? Sama henkilö vai? Ole hiljaa jos sinulta ei ole mitään kysytty!!!

• Juuso
        Utelias kirjoitti:

Mikä on seuraava nimimerkkisi? Kaikki entiset GF on kyykyttänyt.

Ai millälailla kyykyttänyt? Mieshän kärysi nytkin valehtelusta

• 16v
        Juuso kirjoitti:

Mitä sinä tuohon puutuit? Sama henkilö vai? Ole hiljaa jos sinulta ei ole mitään kysytty!!!

...niin mistä sinä tiedät????

• Goldfinger
        Juuso kirjoitti:

Missä vaiheessa joku on väittänyt tekstin olevan täysin IDENTTISET? Kerro heti semmoinen paikka. Taidat muuten valehdella.

Kokoajan on puhuttu vain samanlaisesta tekstistä minne on lisätty muutamia lainauksia.

Älä siis VALEHTELE!!!

Esim. tämä ketju. Otsikko "Todistuksista," kirjoittanut JM, jossa hän selkeästi väittää tekstien olevan identtiset. Opettele poju lukemaan ennekuin alat puhua paskaa täällä.

• Goldfinger
        Juuso kirjoitti:

Älä siis VALEHTELE!!!

Tässä suoraa lainausta JM:m tekstistä eiliseltä päivältä tässä samaas ketjussa.

Otsikko: Todistettu.

Teksti: "Kyllä. Myönnetään. tiesit asiasta. Mutta vasta senjälkeen kun olit käynyt ja kopioinut tekstit Tekniikan Maailman palvelusta.

"Tekstit ovat identtiset".

"Osaatko lukea? _IDENTTISET_"

Äijä puhuu siis täyttä paskaa ja sinä jatkat samalla linjalla. Opettele seuraamaan keskustelua, ettet näytä tyhmyyttäsi noin selkeästi.

Minä en poju VALEHTELE paina se visusti kaaliisi.

• JM
        Goldfinger kirjoitti:

Ainakin yksi teksti oli identtinen. Toiseen vastaukseen oli lisätty ainakin "muistaakseni" sana.
        Kolmas oli taas identtinen, pari riviä välistä vain poistettu.

• JM
        JM kirjoitti:

Ainakin yksi teksti oli identtinen. Toiseen vastaukseen oli lisätty ainakin "muistaakseni" sana.

Ei ihan niinkään kuten äsken väitin. Nyt vasta jaksoin lukea GF:n viestin kokonaan ja verrata sitä TM:n tekstiin. Tekstit olivat kopioitu lähes sanatarkasti. Paria alkua oli muutettu, koska ne oli kirjoitettu tietokirjallisuusmuotoon, jota GF ei tietenkään voinut käyttää vastauksessaan. (vrt. passiivissa)

Mutta tämähän ei ollut oleellista. Oleellista oli se, että GF vain kopioi tietoja ja väittää niitä omikseen.

• Jaakko S
        JM kirjoitti:

Ai nyt muuttuu taas jutut ja takki kääntyy. Ensin olivat KAIKKI jutut identtisiä ja nyt on enää yksi. Huomenna varmaan ei yhtään. Olet sä aikamoinen helppoheikki, kun jaksat juosta GF:n perässä itkemässä, vaikka saat aina siltä nokillesi. Usko jo lopultakin, että sun pikku järjelläsi ei älykkälle GF:lle koskaan pärjätä.

• JM
        Jaakko S kirjoitti:

Ai nyt muuttuu taas jutut ja takki kääntyy. Ensin olivat KAIKKI jutut identtisiä ja nyt on enää yksi. Huomenna varmaan ei yhtään. Olet sä aikamoinen helppoheikki, kun jaksat juosta GF:n perässä itkemässä, vaikka saat aina siltä nokillesi. Usko jo lopultakin, että sun pikku järjelläsi ei älykkälle GF:lle koskaan pärjätä.

http://www.sirkus.com/keskustelu/Default.asp?ac=show&id=304070

• Gladiator

Sinä puhut poju taas kerran täyttä skeidaa ja esität ennustaja eukkoa.
      Minulla on ko. TM autosanasto kirjana kotona, ja GF:n teksti ei suinkaan ole läheskään "sanantarkka" lainaus sieltä, eikä myöskään kopiontia.

Ko. asioita ei muulla tavalla edes selostaa, sillä on vain yksi oikea tapa, muut ovat vääriä. Miten muutoin voi selittää esim. jauhekytkimen toiminnan, tai renkaan profiilin muutamassa lauseessa.

Miten sinä voit väitää noin typeriä ja ilman mitään näyttöä. Olet saanut GF:tä sellaista löylytystä, että yrität päteä, mutta aika naurettavalla tavalla ja taaskin huonolla menestyksellä.

Ko. asiat on helppo muistaa, ei siinä mitään kummempaa tarvitse olla takana. Mutta kun olet luonteeltasi mikä olet, niin sinähän tietysti epäilet kaikkea GF:ään liittyvää. Minä taas olen huomannut, että GF pitää linjansa, josta ei lipsu piiruakaan.

Todista tai vaikene, on tapana sanoa sinunlaisellesi "selvänäkijälle."

Puhut siinäkin aivan ristiin kun väität, ettei GF ymmärrä profiilirenkaista!!!

Kuitenkin väität toisaalla hänen kopioneen niistä tietoa? Onko GF siis kopionutkin väärin, vai miten juttusi on selitettävissä?

Jos GF on mukaasi sanatarkasti kopioinut, niin miten hän voisi olla "tietämätön" kopiodessaan tietoa jostain????

Mistä sinä "tiedät", ettei GF ole ollut noista asioista tietoinen jo aiemmin? Aikamoinen pelle olet kun yrität väittää noin epätoivoisia.

Kun minäkin pystyn kumoamaan kaikki väitteesi, niin se on selvä osoitus, että olet heppoinen poika näissä keimeissä.
      Dominopalikkasi kaatuivat taas yksitellen.

• JM

Gladiator = GF:

"Minulla on ko. TM autosanasto kirjana kotona, ja GF:n teksti ei suinkaan ole läheskään "sanantarkka" lainaus sieltä, eikä myöskään kopiontia."

Nettiversio on identtinen GF:n vastauksen kanssa asiasisällön osalta.

• JM

"Minulla on ko. TM autosanasto kirjana kotona, ja GF:n teksti ei suinkaan ole läheskään "sanantarkka" lainaus sieltä, eikä myöskään kopiontia."

Pistä se Aku Ankka pois ja vaihda tilalle TM Autosanasto. Minulla ainakin lukee Jauhekytkimen kohdalla täysin _identtisesti_ sama vastaus kuin GF:llä.

• Gladiator
        JM kirjoitti:

Gladiator = GF:

Nettiversio on identtinen GF:n vastauksen kanssa asiasisällön osalta.

Olet sinä aikamoinen Mikki Hiiri. Esinnäkään minä en ole GF, haukkaat taas paskaa suun täydeltä.

Väitätkö, että nettivesio on täysin identtinen GF:n TEKSTIN kanssa? Kävin juuri tarkastamassa asian, eikä teksti ole plagiontia. Tottakai asiasisällön pitääkin ollakin sama. Ei kai Gf olisi vastanutkaan, ellei hän olisi asiaa tiennyt.

Ajattele vähän ennekuin latelet moista paskaa. Yksi asia on kuitenkin fakta, josta et pääse mihinkään. Et ikinä pysty TODISTAMAAN väitteitäsi. Taitaapa pojulla heittää jälleen vituksen pintaan kun sen vihdoin tajuat. Kyykytin sinut kevästi tässä asiassa.

• JM
        Gladiator kirjoitti:

Olet sinä aikamoinen Mikki Hiiri. Esinnäkään minä en ole GF, haukkaat taas paskaa suun täydeltä.

Väitätkö, että nettivesio on täysin identtinen GF:n TEKSTIN kanssa? Kävin juuri tarkastamassa asian, eikä teksti ole plagiontia. Tottakai asiasisällön pitääkin ollakin sama. Ei kai Gf olisi vastanutkaan, ellei hän olisi asiaa tiennyt.

Ajattele vähän ennekuin latelet moista paskaa. Yksi asia on kuitenkin fakta, josta et pääse mihinkään. Et ikinä pysty TODISTAMAAN väitteitäsi. Taitaapa pojulla heittää jälleen vituksen pintaan kun sen vihdoin tajuat. Kyykytin sinut kevästi tässä asiassa.

"Väitätkö, että nettivesio on täysin identtinen GF:n TEKSTIN kanssa?"

Ei tarvitse väittää. Se on. Jos osaat lukea, niin voit tämän itsekin todeta.
        Ota siis käteesi autosanasto paperiversiona tai käy www.tekniikanmaailma.fi osoitteessa.

"Et ikinä pysty TODISTAMAAN väitteitäsi."

Se on jo todistettu.

• JM
        Gladiator kirjoitti:

ÄÖ:si on ainakin sama kuin GF:llä eli 19. WHO:n luokituksen mukaan tämä on vaikeasti kehitysvammaisen tasoa.

Ajatuksenkulkusi on ainakin samanlainen kuin GF:llä. Sitä ei ole. Kyykyttää-sana löytyy tekstistä.

GF: "Yksi asia on kuitenkin fakta, josta et pääse mihinkään. Et ikinä pysty TODISTAMAAN väitteitäsi."

Näiden kahden lauseen suhteessa ei ole mitään järkeä. Lue se uudestaan.

• Goldfinger
        JM kirjoitti:

"Väitätkö, että nettivesio on täysin identtinen GF:n TEKSTIN kanssa?"

Ei tarvitse väittää. Se on. Jos osaat lukea, niin voit tämän itsekin todeta.
        Ota siis käteesi autosanasto paperiversiona tai käy www.tekniikanmaailma.fi osoitteessa.

"Et ikinä pysty TODISTAMAAN väitteitäsi."

Se on jo todistettu.

Vai on todistettu. Hah. hah. Miten sinä pystyt todistamaan, etten tiennyt asiaa. Oletko jo päässyt pääni sisäänkin "todistamaan? Todista uskottavasti tai vaikene köyhä.

• JM
        Goldfinger kirjoitti:

Vai on todistettu. Hah. hah. Miten sinä pystyt todistamaan, etten tiennyt asiaa. Oletko jo päässyt pääni sisäänkin "todistamaan? Todista uskottavasti tai vaikene köyhä.

Kyllä. Myönnetään. Tiesit asiasta. Mutta vasta sen jälkeen kun olit käynyt ja kopioinut tekstit Tekniikan Maailman palvelusta.

Tekstit ovat identtiset.

Osaatko lukea? _IDENTTISET_

• Goldfinger
        JM kirjoitti:

Kyllä. Myönnetään. Tiesit asiasta. Mutta vasta sen jälkeen kun olit käynyt ja kopioinut tekstit Tekniikan Maailman palvelusta.

Tekstit ovat identtiset.

Osaatko lukea? _IDENTTISET_

Minä en kopionut niitä sieltä, asia on saletti. Todista tai vaikene. Eivätkä tekstit edes ole identtiset. Etkö sinä hölmö ymmärrä edes mitä tarkoittaa identtinen. Se tarkoittaa, että kaikki sanat on oltava tarkalleen samassa järjestyksessä, eikä tekstiin voi lisätä tai poistaa mitään.

Myönsit itse toisaalla, ETTEI teksti ollut identtistä ja että olin jättänyt siitä jotain pois. Käänsit nyt siis takkisi ja munasit. Olet siis jälleen VÄÄRÄSSÄ ja mikä pahinta KYYKYSSÄ, herra MB.

• Jeremias W Pylkkänen
        Goldfinger kirjoitti:

Näitä paskanjauhahia täällä kyllä riittää. JM on pahimmasta päästä.
        Onneksi hoitelet heidät aina tyylikkääsi ja taidolla virtuaalitaivaaseen.

• 16v
        Goldfinger kirjoitti:

Minä en kopionut niitä sieltä, asia on saletti. Todista tai vaikene. Eivätkä tekstit edes ole identtiset. Etkö sinä hölmö ymmärrä edes mitä tarkoittaa identtinen. Se tarkoittaa, että kaikki sanat on oltava tarkalleen samassa järjestyksessä, eikä tekstiin voi lisätä tai poistaa mitään.

Myönsit itse toisaalla, ETTEI teksti ollut identtistä ja että olin jättänyt siitä jotain pois. Käänsit nyt siis takkisi ja munasit. Olet siis jälleen VÄÄRÄSSÄ ja mikä pahinta KYYKYSSÄ, herra MB.

kopioinut. Uskokaa minua. En minä. En minä. Miksei kukaan voi uskoa minua. Olenhan jo yli 30 vuotias. Uskokaa.
        Pojat ihan totta,,,,

• Juuso
        Goldfinger kirjoitti:

Todista itse oikeassa olosi kuin mies. Missä vaiheessa on väitetty tekstin olevan täysin identtistä?

Kerro muuten myös kun meitä ihmisiäkin löytyy identtisiä kaksosia. Nekään eivät ole TÄYSIN samanlaiset vaikka heitä kutsutaankin identtisiksi.

Olet KYYKYSSÄ!

• Jumala
        Juuso kirjoitti:

Todista itse oikeassa olosi kuin mies. Missä vaiheessa on väitetty tekstin olevan täysin identtistä?

Kerro muuten myös kun meitä ihmisiäkin löytyy identtisiä kaksosia. Nekään eivät ole TÄYSIN samanlaiset vaikka heitä kutsutaankin identtisiksi.

Olet KYYKYSSÄ!

JM on täällä väittänyt tekstin olevan identtistä TM:n tekstin kanssa ja valehteli.

Lainaus Fakta 2000 tietosanakirjasta kertoo, että SINÄ olet tällä kertaa kyykyssä.

Identtinen: "Sama, täydellisesti samanlainen".

Olet siis kyykyssä.

• Juuso
        Jumala kirjoitti:

JM on täällä väittänyt tekstin olevan identtistä TM:n tekstin kanssa ja valehteli.

Lainaus Fakta 2000 tietosanakirjasta kertoo, että SINÄ olet tällä kertaa kyykyssä.

Identtinen: "Sama, täydellisesti samanlainen".

Olet siis kyykyssä.

Täällä taas tämä Goldfinger sivupersoonassaan huutelee. Olet sitten ahkerasti opiskellut Faktaa. Mikset käyttänyt lainaus-nimeä myös tuosta TM-asiasta?

Kerro minulle selitys siitä kun on olemassa identtisiä kaksosia. Kuitenkin heissä on paljonkin eroja toisiinsa. Miten selität sen, että heitä kutsutaan identtisiksi vaikka he eivät ole TÄYSIN samanlaisia?

Taidat olla sinä pahasti kyykyssä.

• MikkeT
        Juuso kirjoitti:

Täällä taas tämä Goldfinger sivupersoonassaan huutelee. Olet sitten ahkerasti opiskellut Faktaa. Mikset käyttänyt lainaus-nimeä myös tuosta TM-asiasta?

Kerro minulle selitys siitä kun on olemassa identtisiä kaksosia. Kuitenkin heissä on paljonkin eroja toisiinsa. Miten selität sen, että heitä kutsutaan identtisiksi vaikka he eivät ole TÄYSIN samanlaisia?

MITEN TYHMÄ TYYPPI TÄÄLTÄ LÖYTYY!!!

kaksoset.. hahaha.. ajattele toinen voi olla jopa kesällä ruskeampi kuin toinen... hehehe... ei helvetti... on täällä kyllä TYHMIÄ tyyppejä =)

tää on huvittavaa...

• Juuso W
        Juuso kirjoitti:

Sinä olet kyykyssä ja sinne jäät typerys. Täydellinen luuseri ja turhan huutelija. Gf on täysin suvereeni sinun tasoosi. Se on nähty täällä jo vaikka kuinka monta kertaa.
        Fakta 2000 on oikeassa ja sinä VÄÄRÄSSÄ.

• Jesse James
        MikkeT kirjoitti:

MITEN TYHMÄ TYYPPI TÄÄLTÄ LÖYTYY!!!

kaksoset.. hahaha.. ajattele toinen voi olla jopa kesällä ruskeampi kuin toinen... hehehe... ei helvetti... on täällä kyllä TYHMIÄ tyyppejä =)

tää on huvittavaa...

Hyvä Mikke. Sä oot tosi tarkka kaveri kun eroitat nuo paskahousut tosi miehistä. Otteistasi huomaa, että sinusta kehkeytyy tosi mies GF:n ja minun tyyliini. Me kun ollaan sellaisia miehiä, että vastaamme huutoihimme ja nämä äidin nössöt pelkäävätkin meitä aivan sairaasti.

• Juuso
        Juuso W kirjoitti:

Sinä olet kyykyssä ja sinne jäät typerys. Täydellinen luuseri ja turhan huutelija. Gf on täysin suvereeni sinun tasoosi. Se on nähty täällä jo vaikka kuinka monta kertaa.
        Fakta 2000 on oikeassa ja sinä VÄÄRÄSSÄ.

Mies joka ei pysty elämään ilman Fakta 2000:tta. Oletko koskaan ajatellut, että tietosanakirjan tietoja ei voi aina ottaa huomioon aivan kirjaimellisesti vaan niitä pitää pystyä soveltamaan elävään elämään. Se ehkä selittääkin sinun tyhmyytesi täällä.

• JM

Täällähän on täysi rähinä päällä. =)
      GF:n kaksi sivupersoonaa ovat jo esittäytyneet. Vieläpä samaan aikaan. =)=)

• Juuso W

Sä olet jo niin sekaisin, että alat vastailla jo omaan kirjoitukseesi. Onko Gf saanut sut noin sekaisin?

• Kandi

Kyllä sinä nyt olet se joka mokaa. On helppo heitellä syytöksiä, joita ei pysty uskottavasti koskaan todistamaan. Todistustaakka on sinulla. Jokainen ymmärtää, ettet pysty koskaan todistamaan sitä, tiesikö GF nämä asiat vai hakiko tiedon jostain.
      Miksi sinulla on taipumus nolata itsesi täällä jatkuvasti? Siitä onkin tullut sinun tavaramerkkisi.

• Neljäs mersu meneilään

Etkö sinäkin ole oppinut tietämäsi asiat jostain? Vai oletko saanut ne jo äidinmaidon mukana itsekseen???
      GF on saattanut lukea tiedot jostain ja muisti ne osapuilleen. GF:n tekstikään ei ollut läheskään identtinen TM:n tekstin kanssa, vaikka näin valheellisesti väitit. Niissä oli samaa tietoa, mutta ei suinkaan identtistä tietoa.

• Sami

Ai ei identtistä tietoa? Nyt valehtelet mersupoika...

• warre - maailman ainoa kaasuau

Miksi jo neljäs? Etkö uskonut ensimmäisellä kerralla?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      56
      4466
    2. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      85
      4157
    3. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      70
      3618
    4. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      96
      3540
    5. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      110
      2567
    6. Miks tän meidän

Rakkauden on pitänyt olla näin vaikeaa?
      Ikävä
      35
      2398
    7. Elän vastoin

Kaikkia arvoja kun en pysy sinusta erossa.
      Ikävä
      37
      2292
    8. muista olla

VAROVAINEN! m
      Ikävä
      24
      2279
    9. Onneksi on edes yksi kuva

Susta mitä voin välillä ihastella ja kaipailla sua😔
      Ikävä
      38
      2269
    10. Olisitpa se hellä

Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k
      Ikävä
      23
      2154
    Aihe