Kymmeniä vuosia keikkailleena on valitettavasti sanottava, että jatkuva kiertäminen taitaa olla naiselle liian kovaa hommaa ja siinä on aina vaara että pissi nousee päähän.
naiselle sopivampaa työtä on esim. lastenhoito, siivoustyöt, käsityöt, talouden hoitaminen, miehen palveleminen ja sen kaltainen puuhastelu.
Onneksi bändi huomasi ajoissa asian ja nythän Tarja-rouva saa keskittyä edellämainittuihn asioihin Etelä-Amerikan lämmössä (varsinkin miehen palvelemiseen). Siellä appelsiinitkin kuulemma kasvaa paljon isommiksi kuin Suomessa!
Miesten hommia nää keikkahommat on!
huuko
1
422
Vastaukset
- samaa mieltä
Näinhän siinä on Tarjalla päässyt käymään et nousi kusi päähän eikä mikään enään kelpaa. akkain tauti ja yleinen sellanen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2613175Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.741234- 661173
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra180978Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:47866- 60819
- 47809
- 45732
- 40721
- 39688