Asun poikakaverin kanssa 64 neliössä kämpässä. Olen viikot yksin koska poikakaverini opiskelee toisella paikkakunnalla. Rakastan eläimiä ja haluisin seurakseni jonkun pienen eläimen. Koira on ollut kotona asuessani aina, tosin nykyiseen asuntooni en voi ottaa sitä. Nyt yritän etsiä sopivaa lemmikkiä. Kriteerit ovat: pieni, ihmisseurallinen esim. voi ottaa syliin ei kuitenkaan tarvitse koko ajan seuraa, pärjää päivät yksin, elää n. neljä vuotta. hmm.. siinä taisikin olla tärkeimmät. Olisin kiitollinen jos kertoisitte hyviä vaihtoehtoja. kiitos!
kertokaa eri vaihtoehtoja
sisko
1
269
Vastaukset
- Zuuls
Sammakkoeläimet eivät ole seurallisia ja paijattavia lemmikkejä vaan ennemminkin katsottavia ja ihailtavia, että tuskin täältä sammakkoeläinskaalasta löydät itsellesi sopivaa lemmikkiä noilla kriteereillä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad871400- 52997
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että374834- 153804
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän124717- 55709
- 51658
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38635- 76622
- 57611