VIPPAAKO TEILLÄ!!!!

MaiGGu

Oikeesti!!! >:( Nightwish ei voi jatkaa jos ei oo tarjaa!! Sanon vaan sille bändille, että se on ihan peestä, ilman tarjaa!!! SUCK HUON !! TARJA OLI PARAS MUIL EI OO VÄLIÄ!!

15

1667

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minäääh

      niinpä! oon samaa mieltä!!
      ei kukaan toinen naisvokalisti pysty tarjaa korvaan!
      jätkät teki tyhmästi!!

      • Akumu

        Kaks piippune juttu. Uus vokalisti ei pysty korvaamaan Tarjaa kokonaan. Mutta pystyy korvaamaan kumminkin, sen minkä Tarja menetti vuosien varrella. Toivottavasti ainakin. Toivotaan parasta, pelätään pahinta.


      • Mistä tiedät että tekivät tyhmästi?

        Jos on hankaluuksia, pitää erottaa bändistä. Ei Tarja ole Nightwishia perustanut.

        Jotkut asiat ovat vain tärkeämpiä kuin raha. Ei ole järkeä kiduttaa itseänsä. Jos NW on bändille elämäntapa niin pitää vain homma hänen kanssaan lopettaa.

        Tosin paremmin olisi voinut ilmoittaa asiasta kuin avoimella kirjeellä.

        Joskus solistin vaihto voi tuoda uutta piristystä...esim. Helloween vaihtoi solistinsa yli 10 vuotta sitten hyvällä menestyksellä.

        Uskon että Nighwish vielä jatkaa menestystarinaansa.


      • Pia-Pauliina

        jätkät kuvitteli, et Tarja kantaa ne maineeseen ja sitten siitä voi jo päästäkin eroon. Taitaa olla aivosolut kerääntynyt niihin epämääräisiin jouhikkoihin pään ulkopuolelle!

        Nightwish tullaan aina muistamaan vain Tarjasta, itse en edes tän päivän lehdestä tunnistanut bändin jätkiä ollenkaan ...kertoo kait jotain!!!


      • keukeu
        Pia-Pauliina kirjoitti:

        jätkät kuvitteli, et Tarja kantaa ne maineeseen ja sitten siitä voi jo päästäkin eroon. Taitaa olla aivosolut kerääntynyt niihin epämääräisiin jouhikkoihin pään ulkopuolelle!

        Nightwish tullaan aina muistamaan vain Tarjasta, itse en edes tän päivän lehdestä tunnistanut bändin jätkiä ollenkaan ...kertoo kait jotain!!!

        Maineeseen harvoin riittää pelkkä kiekuminen "yläceestä", varmaankin lopputuloksen kannalta on tärkeää sävellys ja sanoitus.


      • wing_man
        Pia-Pauliina kirjoitti:

        jätkät kuvitteli, et Tarja kantaa ne maineeseen ja sitten siitä voi jo päästäkin eroon. Taitaa olla aivosolut kerääntynyt niihin epämääräisiin jouhikkoihin pään ulkopuolelle!

        Nightwish tullaan aina muistamaan vain Tarjasta, itse en edes tän päivän lehdestä tunnistanut bändin jätkiä ollenkaan ...kertoo kait jotain!!!

        että et tiedä koko bändistä hevon herttasta ja tarja on sulle vain joku kulttihahmo. Häpeä!


      • tarjjiejrier
        keukeu kirjoitti:

        Maineeseen harvoin riittää pelkkä kiekuminen "yläceestä", varmaankin lopputuloksen kannalta on tärkeää sävellys ja sanoitus.

        oo0000000 parassssafdfedf


    • nuppu

      joo oon samaa mieltä

    • Sumu

      Tais olla tilanne se ettei voitu jatkaa Tarjan kanssa. Ja piti valita pistetäänkö pillit pussiin. Pojat päätti yrittää vielä... Mielestäni enää ei ole nightwish:iä. jos homma jatkuu niin se on jotain muuta...

      Surullista...

    • hjp

      hyvin paljolti samaa mieltä kanssasi.bändin levyt jää minun osaltani tästä edes ostamatta.

      • tome

        on tää kummallista tämä teidän juttu että "en osta enää nightwishin levyjä" eihän sitä tiedä miten hyvän uuden solistin löytävät ja tekevät todella hyvän levyn, sitäpaitsi tekikö tarja muuta levyjen eteen kun laulo?


    • keukeu

      Kyllä muillakin on väliä, mutta ovatko he läpeensä tyytyväisiä?

    • mee hoitoon

      Jos Tarja on niin hyvä, ja Nightwish ei oo mitään,
      niin mitäs jos kuuntelisit NW:n levyjä silleen,
      että siitä kuuluu vain Tarjan laulu,
      mutta ei mitään muuta.
      kuulostako hyvältä?

      • keukeu

        Jos pitää kuunnella pelkästään oopperaa niin siinä kyllä tuhlautuu nuoruus.


      • just joo
        keukeu kirjoitti:

        Jos pitää kuunnella pelkästään oopperaa niin siinä kyllä tuhlautuu nuoruus.

        Niinkuin monella on mennyt,
        täytyy opiskella ja opiskella
        ja mitä siitä saa?
        pääsee musiikinopettajaksi
        jos sitäkään.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      132
      1387
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      901
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      553
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      494
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      36
      441
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe