VIPPAAKO TEILLÄ!!!!

MaiGGu

Oikeesti!!! >:( Nightwish ei voi jatkaa jos ei oo tarjaa!! Sanon vaan sille bändille, että se on ihan peestä, ilman tarjaa!!! SUCK HUON !! TARJA OLI PARAS MUIL EI OO VÄLIÄ!!

15

1647

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minäääh

niinpä! oon samaa mieltä!!
      ei kukaan toinen naisvokalisti pysty tarjaa korvaan!
      jätkät teki tyhmästi!!

• Akumu

Kaks piippune juttu. Uus vokalisti ei pysty korvaamaan Tarjaa kokonaan. Mutta pystyy korvaamaan kumminkin, sen minkä Tarja menetti vuosien varrella. Toivottavasti ainakin. Toivotaan parasta, pelätään pahinta.

• Mistä tiedät että tekivät tyhmästi?

Jos on hankaluuksia, pitää erottaa bändistä. Ei Tarja ole Nightwishia perustanut.

Jotkut asiat ovat vain tärkeämpiä kuin raha. Ei ole järkeä kiduttaa itseänsä. Jos NW on bändille elämäntapa niin pitää vain homma hänen kanssaan lopettaa.

Tosin paremmin olisi voinut ilmoittaa asiasta kuin avoimella kirjeellä.

Joskus solistin vaihto voi tuoda uutta piristystä...esim. Helloween vaihtoi solistinsa yli 10 vuotta sitten hyvällä menestyksellä.

Uskon että Nighwish vielä jatkaa menestystarinaansa.

• Pia-Pauliina

jätkät kuvitteli, et Tarja kantaa ne maineeseen ja sitten siitä voi jo päästäkin eroon. Taitaa olla aivosolut kerääntynyt niihin epämääräisiin jouhikkoihin pään ulkopuolelle!

Nightwish tullaan aina muistamaan vain Tarjasta, itse en edes tän päivän lehdestä tunnistanut bändin jätkiä ollenkaan ...kertoo kait jotain!!!

• keukeu
        Pia-Pauliina kirjoitti:

jätkät kuvitteli, et Tarja kantaa ne maineeseen ja sitten siitä voi jo päästäkin eroon. Taitaa olla aivosolut kerääntynyt niihin epämääräisiin jouhikkoihin pään ulkopuolelle!

Nightwish tullaan aina muistamaan vain Tarjasta, itse en edes tän päivän lehdestä tunnistanut bändin jätkiä ollenkaan ...kertoo kait jotain!!!

Maineeseen harvoin riittää pelkkä kiekuminen "yläceestä", varmaankin lopputuloksen kannalta on tärkeää sävellys ja sanoitus.

• wing_man
        Pia-Pauliina kirjoitti:

että et tiedä koko bändistä hevon herttasta ja tarja on sulle vain joku kulttihahmo. Häpeä!

• tarjjiejrier
        keukeu kirjoitti:

Maineeseen harvoin riittää pelkkä kiekuminen "yläceestä", varmaankin lopputuloksen kannalta on tärkeää sävellys ja sanoitus.

oo0000000 parassssafdfedf

• nuppu

joo oon samaa mieltä

• Sumu

Tais olla tilanne se ettei voitu jatkaa Tarjan kanssa. Ja piti valita pistetäänkö pillit pussiin. Pojat päätti yrittää vielä... Mielestäni enää ei ole nightwish:iä. jos homma jatkuu niin se on jotain muuta...

Surullista...

• hjp

hyvin paljolti samaa mieltä kanssasi.bändin levyt jää minun osaltani tästä edes ostamatta.

• tome

on tää kummallista tämä teidän juttu että "en osta enää nightwishin levyjä" eihän sitä tiedä miten hyvän uuden solistin löytävät ja tekevät todella hyvän levyn, sitäpaitsi tekikö tarja muuta levyjen eteen kun laulo?

• keukeu

Kyllä muillakin on väliä, mutta ovatko he läpeensä tyytyväisiä?

• mee hoitoon

Jos Tarja on niin hyvä, ja Nightwish ei oo mitään,
      niin mitäs jos kuuntelisit NW:n levyjä silleen,
      että siitä kuuluu vain Tarjan laulu,
      mutta ei mitään muuta.
      kuulostako hyvältä?

• keukeu

Jos pitää kuunnella pelkästään oopperaa niin siinä kyllä tuhlautuu nuoruus.

• just joo
        keukeu kirjoitti:

Jos pitää kuunnella pelkästään oopperaa niin siinä kyllä tuhlautuu nuoruus.

Niinkuin monella on mennyt,
        täytyy opiskella ja opiskella
        ja mitä siitä saa?
        pääsee musiikinopettajaksi
        jos sitäkään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      47
      2973
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2751
    3. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      34
      2745
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      39
      2476
    5. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      51
      1945
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      15
      1579
    7. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1483
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      106
      1287
    9. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      179
      1228
    10. En vain unohda

Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.
      Ikävä
      73
      1070
    Aihe