Viattomuuden loppu!!! Osa 2...

Ehkä viattomuus loppu kahden ekan albumin jälkeen (kuten Holopainen vihjaili End of Innocencessa), mutta taisi ahneus mennnä Tarjalla lopullisesti nuppiin Century Child ja Once-levyjen aikana.

Olin keikalla Caribiassa Once-kiertueella ja keikka oli pettymys!!! Tarjan silmissä oli diivan - ei minkään perussuomalaistytön katse!!! Tuntui katselevan fanejaan kuin lehmiään. Bändi lisäksi soitti vain yhden biisin toiselta albumiltaan ja ei yhtään ekalta. Bändi ei arvosta edes ekoja albumejaan? Niissähän on koko perus Nightwish!!!

2

723

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minäääh

"tarjan silmissä oli diivan katse!"
      aika helppo nyt sanoo,ku bändi erotti tarjan! et varmasti olis sanonu mitää tommosta,jos bändi olis viä koossa!

• Taisin sanoa sen veljilleni ja parhaalle kaverilleni keikan jälkeen. Miksi olisin laittanut sellaista esim. suomi24:n sivuille? Mulla on parempaakin tekemistä, mutta nyt en voi mitään muuta kuin keskustella kun joka paikassa hölistään asiasta. jopa mun USAlainen kaveri oli tiedottanut uutisesta maililistassaan.

Täytyy sanoa, että basistin kommentti "Te senkin äpärät, olette tuleet kuuntelemaan tätä saatanan musiikkia, ja vaikka te kuinka toivoisitte ette koskaan tule saamaan enkeliä." ennen "Wish I Had an Angel" biisiä oli mauton. Ei se mua häirinnyt, mutta mun kaverin tunnelman se latisti. Vitsiksi se oli tarkoittetu, mutta parempiakin olisi voinut keksiä. Ei kuitenkaan pahempaa kuin se että Tarja katsoi 4/5 keikasta jonnekin muualle kuin yleisöön. Luulee olevansa oikein oopperalaulaja!!! "Sacrament of Wilderness" musavideo antaa Tarjasta aivan toisen kuvan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      94
      4233
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3213
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2340
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1358
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      949
    6. 136
      936
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      894
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      832
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      786
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      770
    Aihe