Ehkä viattomuus loppu kahden ekan albumin jälkeen (kuten Holopainen vihjaili End of Innocencessa), mutta taisi ahneus mennnä Tarjalla lopullisesti nuppiin Century Child ja Once-levyjen aikana.
Olin keikalla Caribiassa Once-kiertueella ja keikka oli pettymys!!! Tarjan silmissä oli diivan - ei minkään perussuomalaistytön katse!!! Tuntui katselevan fanejaan kuin lehmiään. Bändi lisäksi soitti vain yhden biisin toiselta albumiltaan ja ei yhtään ekalta. Bändi ei arvosta edes ekoja albumejaan? Niissähän on koko perus Nightwish!!!
Viattomuuden loppu!!! Osa 2...
2
695
Vastaukset
- minäääh
"tarjan silmissä oli diivan katse!"
aika helppo nyt sanoo,ku bändi erotti tarjan! et varmasti olis sanonu mitää tommosta,jos bändi olis viä koossa!Taisin sanoa sen veljilleni ja parhaalle kaverilleni keikan jälkeen. Miksi olisin laittanut sellaista esim. suomi24:n sivuille? Mulla on parempaakin tekemistä, mutta nyt en voi mitään muuta kuin keskustella kun joka paikassa hölistään asiasta. jopa mun USAlainen kaveri oli tiedottanut uutisesta maililistassaan.
Täytyy sanoa, että basistin kommentti "Te senkin äpärät, olette tuleet kuuntelemaan tätä saatanan musiikkia, ja vaikka te kuinka toivoisitte ette koskaan tule saamaan enkeliä." ennen "Wish I Had an Angel" biisiä oli mauton. Ei se mua häirinnyt, mutta mun kaverin tunnelman se latisti. Vitsiksi se oli tarkoittetu, mutta parempiakin olisi voinut keksiä. Ei kuitenkaan pahempaa kuin se että Tarja katsoi 4/5 keikasta jonnekin muualle kuin yleisöön. Luulee olevansa oikein oopperalaulaja!!! "Sacrament of Wilderness" musavideo antaa Tarjasta aivan toisen kuvan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1058227- 1105743
- 555211
- 2895196
- 783831
- 583031
- 662747
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222548Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292522- 452491