TV ja siihen liittyvät välineet ovat jo vuosikymmeniä passivoineet, yksipuolistaneet ja paljolta myös tuhonneet ihmisten yhteiskunnallista tajuntaa ja sitä myöten myös "jaloillaan äänestämisen" kyvyn.
Ylen alkuaikojen kansansivistykselliset, informatiiviset ja kultturelliset tavoitteet ovat jo ajat sitten sortuneet ja kadonneet kapitalististen markkinavoimien alle.
Huomattava tajuntamme manipuloitumisen ilmiö on se, että suostumme edelleen maksamaan lupamaksuja tästä nykyilosta.
Ilosta nähdä uusintaa toisensa perään. Tietokilpailuja toisensa perään. Ihmisten pudotuskilpailuja toisensa perään. Kännykkäviestirahastus ohjelmia toisensa perään. Ja tietenkin mainoksia, mainoksi jne..
Itse ajattelen, että tämä koko "TV-maailman" tarjonta pitäisi olla Vasemmistoliiton jatkuvan tarkastelun ja kritiikin kohteena. Kritiikki pitää myös saattaa julki. Kansalle pitää pystyä tarjoamaan laatua tämän nykyisen, pinnallisen, tietovaahdon sijaan.
TV tuhoaa tajunnan
toipilas
2
172
Vastaukset
- kertoo kaiken
nykyajan mentaliteetista. Vain IT-alan ihmiset ovat hyviä. Muista on väkisin tehty luusereita. TV mahdollistaa tämän fasistisen opin levittämisen ja ihmiset tottelevat eli ovat kakaroita.
- Abdoul
Älä katso tv:tä. Tilaa mieluummin lehtiä ja käytä Internetiä. Kummankin vaihtoehdon osalta voit itse päättää, mitä tajuntaasi päästät.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944233Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293213No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351358
- 10949
- 136936
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11770