Etsin kyseisien rotujen omistajia, sillä haluaisin lisätietoja rodusta,kun netistä en tunnu löytävän haluamaani tietoa eli haluan omakohtaisia kokemuksia koirista,sillä aion itsekkin pitkän harkinan jälkeen hankkia elämääni sulostuttajan.
UNKARIN VIZLA, PIENIMÜNSTERINSEISOJA, PORTUGALINSEISOJA JA STABYHOUN
9
4375
Vastaukset
- päivi
Tutustu www.saksanseisojakerho.fi
Terveisin kahden lk.unkarinvizslan omistaja- Charona
Misrä olet onnistunut löytämään pentuja?itse olen jo jonkun aikaa metsästäny kasvattajaa mutta mistään ei ole löytnyt?
- vizslaaja
Charona kirjoitti:
Misrä olet onnistunut löytämään pentuja?itse olen jo jonkun aikaa metsästäny kasvattajaa mutta mistään ei ole löytnyt?
Oletko ollut yhteydessä rotujärjestöön: www.saksanseisojakerho.fi ->
jalostustoimikunta ->
muut mannermaiset kanakoirat ->
unkarinvizslan pentuvälittäjä: kertoo tiedossaan olevista kasvattajista, pentueista ja tiedossaan olevista suunnitelmista. - päivi
vizslaaja kirjoitti:
Oletko ollut yhteydessä rotujärjestöön: www.saksanseisojakerho.fi ->
jalostustoimikunta ->
muut mannermaiset kanakoirat ->
unkarinvizslan pentuvälittäjä: kertoo tiedossaan olevista kasvattajista, pentueista ja tiedossaan olevista suunnitelmista.Sori, nimimerkit ja otsikot menivät sekaisin !
Ensimmäinen vizslani (narttu -02 syntynyt)on suomalaiselta kasvattajalta ja toinen (uros -03 syntynyt) on ko.kasvattajan suomeen tuoma orginaali unkarilainen. - Charona
päivi kirjoitti:
Sori, nimimerkit ja otsikot menivät sekaisin !
Ensimmäinen vizslani (narttu -02 syntynyt)on suomalaiselta kasvattajalta ja toinen (uros -03 syntynyt) on ko.kasvattajan suomeen tuoma orginaali unkarilainen.Mahtaako kyseisellä kasvattajalla olla kotisivuja?
- päivi
Charona kirjoitti:
Mahtaako kyseisellä kasvattajalla olla kotisivuja?
Ko.kasvattajalla ei ole kotisivuja, mutta koira-aiheisilta sivustoilta löytyy hänen kennelinsä ja muutaman muunkin esittely. Suosittelen kuitenkin tutustumaan rotujärjestöön ja sitä kautta mannermaisiin kanakoiriin !
- päivi
Charona kirjoitti:
Sinä olet edennyt kasvattaja-etsinnöissäsi?
- Anita
Minulla on viszla että tuo portugalinseisoja,joten voin lämpimästi suositella molempia,täytyy vaan ottaa huomioon suuri liikunnan tarve,kun molemmat ovat energisiä rotuja,jos olet kiinnostunut portugalinseisojasta,niin ota minuun yhteyttä tietoni löydät koirat.comista,olen suunnitellut kevälle -06 pentuja.
- päivi
olet tavottanut kasvattajia ja edennyt rodunvalinnassasi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san2482831Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell31584- 1011164
Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion
Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu1231141Oikea kaste on syntisten kaste
Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka581015Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta1531012- 64974
Upotuskaste on raamatullisin kaste
Jokainen raamattua lukenut tietää sen. Päivänselvä asia. Vauvalle annettu kaste ei löydy raamatusta.717927- 132868
- 63861