Paras tekosyy lopettaa suhde?

mie vaan.....

Mikä se sun mielestäs on? Mulla se on se ettei oo aikaa seurustella...;)

7

1170

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • man

paras tapa lopettaa suhde on sanoa:
      -olen allerginen sinulle
      -minulla on toinen ja pari muutakin
      -haluan lähteä muukalais legioonaan
      -haluan muuttaa afrikkaan yksin
      -haluan vaihtaa sukupuolta
      -haluan hankkia lapsia mutta en sinun kanssa
      -haluan olla yksin
      -rakastan eläimiä.olen pannut koiraasi,marsuasi jne.
      -rakastelin eilen äitisi kanssa ja tänään aamulla isäsi kanssa.
      -minulla on ebola älä tule lähemmäs.

• imprezza898

Minkä ihmeen takia valehdella?
      Miks ei voi sanoa niin kuin asia on?
      Jos parisi ottaa eron,haluisitko tietää siihen oikean syyn?vai että hänkin valehtelee sinulle?

Kerran jätin muijani ja syy oli se,että rakastuin toiseen,nyt ollaan oltu yhdessä 3-vuotta.Ja sille en mitään voinut et toiseen rakastuin...

• PARAS!

Paras keino lopettaa suhde ja siinä sivussa vielä mukavasti loukata toista on sanoa ettei jostain syystä pysty tuntemaan seksuaalista vetoa toiseen.
        Ja kun toinen kysyy syytä, niin sanoo vain ettei tiedä mikä ihme siinä on mutta niin se nyt vaan jotenkin on.

• amppari
        PARAS! kirjoitti:

Paras keino lopettaa suhde ja siinä sivussa vielä mukavasti loukata toista on sanoa ettei jostain syystä pysty tuntemaan seksuaalista vetoa toiseen.
        Ja kun toinen kysyy syytä, niin sanoo vain ettei tiedä mikä ihme siinä on mutta niin se nyt vaan jotenkin on.

Hmm, miksi ihmeessä pitäisi keksiä jokin tekosyy? Jos ei kiinnosta enää niin siinä on syytä kerrakseen. Asioista voi vallanmainiosti puhua ja molempien on pakko hyväksyä tosiasiat. Jos välität toisesta, niin annat hänen mennä menojaan. Silloin kunnioitat häntä ja hänen ajatuksiaan ja toiveitaan. Silloin myös osoitat hänelle, että välität hänestä. Et voi pakottaa toista jäämään suhteeseen, jossa toinen ei viihdy. Jättäkää tekosyyt ja keskittykää faktoihin. :)

• valehtelee.....
        amppari kirjoitti:

Hmm, miksi ihmeessä pitäisi keksiä jokin tekosyy? Jos ei kiinnosta enää niin siinä on syytä kerrakseen. Asioista voi vallanmainiosti puhua ja molempien on pakko hyväksyä tosiasiat. Jos välität toisesta, niin annat hänen mennä menojaan. Silloin kunnioitat häntä ja hänen ajatuksiaan ja toiveitaan. Silloin myös osoitat hänelle, että välität hänestä. Et voi pakottaa toista jäämään suhteeseen, jossa toinen ei viihdy. Jättäkää tekosyyt ja keskittykää faktoihin. :)

Mut niitä raukkoja on valitettavan paljon :o)

• Mr Nightwish

- tähtään nyt opiskeluun

- satsaan nyt urheiluun

- tarvitsen omaakin aikaa

- koetan parantaa mainettani

- koetan käydä töissä

- haluan julkkikseksi

- minulla on toinen

- tulet liian kalliiksi

- arvostat eri asioita kuin minä

- en pidä suvustasi

- muutan paikkakunnalta

- voitin lotossa

• jouluna

Minulla suhteen lopettamisen syy oli erittäin huonosti tehty uunipuuro,ei pystynyt syömään ei sitten millään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4098
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2911
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2320
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1321
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      909
    6. Mitä sun kaltainen ihminen tekee tämmöisessä paikassa?

Et kuulu tänne?
      Ikävä
      131
      885
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      874
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      822
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      766
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    Aihe