Bändin kirje ja Tarjan asenne

^^Pikkuinen^^

Lueskelin bändin Tarjalle kirjoittamaa kirjettä, ja mieleeni tuli ekaksi oikeastaan vaan yksi asia. Kai kirjeessä pitää jotain perää olla, en usko että tyhjästä tempaistuja väitteitä olisi bändi alkanut julkisesti ruotimaan, varsinkaan itse haavoittuvampana osapuolena. Bändi on varmasti tietoinen, myös omien sanojensa mukaan Tarjan erinomaisuudesta vokalistina, mutta voiko bändillä olla tulevaisuutta jos keulahahmon asenne on oikeasti sitä mitä bändi väittää?
Olin joskus itsekin Nightwish-fani, ja olen kuunnellut bändin musiikkia paljon. Ehkä näin oli kuitenkin parempi, molemmat osapuolet selvitkööt omin voiminensa. Toivon pelkkää hyvää heille kaikille.

3

1150

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Bleeding Innocent

Totta. en kyl ite ole vielä päässyt lukemaan sitä kirjettä. On se sääli että tarja joutui lähteä, mutta parempi niin....nyyyh...Ei bändi toimi jos yksi on semmoinen...Näin on parempi mutta TARJAA EI KYLLÄ KUKAAN VOI TÄYDELLISESTI KORVATA!!

• ns....

kirje vaikutti liian oudolta. Ihan kuin joku olisi sen sanellut.
      Tuo media on vain kummallinen juttu. Asiat erotetaan toisista ja siitä saadaan väärä käsitys.

Tarja oli Nightwish.
      Minkä ne siihen muka tilalle ottaa. Jonkun blondin piipittävän itikan jolla ei ole aivoja.
      Anteeksi vertaus blondeihin mutta kuvasin vain tilannetta.

Harvalla ihmisellä on sellainen karisma kuin Tarjalla. Ja niin loistava ääni.
      En ole koskaan kuullut vastaavaa kuin Tarja koko maailmassa. Ja on harmi että näitä vaikeuksia tuli.

Nightwish is dead.

• S.P.

En ole varsinaisesti Nightwish-fani, mutta luettuani Tuomaksen kirjeen täytyy sanoa, ettei ole kauniisti tehty Tarja Turusta eikä hänen miestään kohtaan julkaista Internetissä kirje, joka käsittelee Turusen henkilökohtaisia asioita. Voi toki olla, että Turunen on käynyt liian itsekeskeiseksi ja rahanahneeksi, mutta hänen sanojensa suora siteeraaminen ja hänen miehensä moittiminen julkisilla nettisivuilla on ymmärrettävästi loukannut häntä. Olisi ollut tahdikkaampaa pitää tuo kirje henkilökohtaisena ja julkaista sivustossa virallisempi tiedotus Turusen irtisanomisesta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      724
      2431
    2. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      347
      2047
    3. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      26
      1902
    4. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      10
      1723
    5. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      58
      1508
    6. Viesti miehelle

Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise
      Ikävä
      12
      1042
    7. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      1029
    8. Teit asiat lopulta niin

Ettei meillä ole ikinä mitään mahdollisuuksia toisiimme.
      Ikävä
      55
      890
    9. Miksi rakastuit

Kaivattuusi?
      Ikävä
      63
      875
    10. Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?

Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?
      Maailman menoa
      2
      828
    Aihe