Sitä kuulee tosi usein naisten suusta (ainakin mä) en siis aina ihan suoraan koskien mua, joskus sitäkin, mutta naisten puheissa joita oon kuunnellut, että seksi on tylsää tai ennalta-arvattavaa.. mä haluisin nyt kyllä jotain tosiaan pohdittua vastausta siihen teiltä arvon naiset ja miksei värikästä seksielämää antavat
miehetkin, että MISTÄ ON KYSE?!
Yksi yleinen kuvaus naisten suusta menee mukaillen näin:
"Se alkaa maistuun puulle kun jo tietää mitä tulee tapahtumaan.. mies suutelee mun kaulan, korvat ja siirtyy sitten rinnoille, vatsalle, ja sisäreisien kautta pimppiin.. sitten nuollaan ja sitten otetaan lähetyssaarnaaja, sitten ehkä vaihdetaan takaatapäin ja sit homma on siinä"
Niin mitä hemmettiä?! mä ku luulin, että ihan oikeasti tyyliin edellä mainittu kuvio ON seksiä ja ei vielä ihan paskaakaan seksiä... missä oikein mennään?! auttakee ymmärtämään 26 vuotiasta miestä jolla näyttää käsitteet olevan ihan hukassa.
Seksi mun käsittääkseni on tunnepuolen laji.. ts. mikäli pitää toisesta, jopa rakastaa, niin seksin onnistuminen muodostuu siitä ja silloin se, että saa olla läheisyydessä seksin kautta on - se juttu. Mutta tuntuu, että niin monilla asia on toisin.. mä tosiaan haluaisin tietää mitä se ennaltaARVAAMATON ja jännittävä seksielämä sitten pitää sisällään? ? ?
Mun mielestäni kun seksissä ei nyt voi olla KOVIN montaa eri tapaa miten sitä harrastetaan... mutta ilmeisesti on jo hyvin monta eri tapaa.. mutta jos joku vähän auttaisi jäljille? Tuskin oon ainut näin daiju joka ei tiedä mitä on jännittävä ja kiihottava seksielämä..
KIITOS!!
Jännittävä ja ennalta arvaamaton seksi?!
11
1496
Vastaukset
- nainen24
Seksi on tylsää. Toisaalta, kuten sanoit, ei sitä nyt hirveän montaa erilaista tapaa olekaan. Kaikki on jo kokeiltu mitä järjen rajoissa voi kokeilla. Mikään ei erityisemmin napannut, vähän pettynyt olo...? Nyt sitten on vain pakkopullaseksiä jäljellä. Kai sekin riippuu ihan ihmisestä, mihin on tyytväinen ja mihin ei.
- Arska
Mielenkiintoista..
Tietty on olemassa paljon ihmisiä jotka eivät vain pidä seksistä siten kuin monet muut taas pitävät. Sekin on tietysti mahdollista mutta jos sitä itse HALUAA että seksin pitäisi olla parempaa niin sitten ei siitä ole kyse.
Jääkö jäljelle vain se, että kumppani ei ole se jolle sydän oikeasti sykkii? Se on ainoana asiana mielessä... tai onko kumppani liian huonosti varusteltu...
Nää kolme asiaa ainoastaan käynyt mielessä tällaisissa tapauksissa.. miten aattelet? osuuko jokin noista? - sama
Arska kirjoitti:
Mielenkiintoista..
Tietty on olemassa paljon ihmisiä jotka eivät vain pidä seksistä siten kuin monet muut taas pitävät. Sekin on tietysti mahdollista mutta jos sitä itse HALUAA että seksin pitäisi olla parempaa niin sitten ei siitä ole kyse.
Jääkö jäljelle vain se, että kumppani ei ole se jolle sydän oikeasti sykkii? Se on ainoana asiana mielessä... tai onko kumppani liian huonosti varusteltu...
Nää kolme asiaa ainoastaan käynyt mielessä tällaisissa tapauksissa.. miten aattelet? osuuko jokin noista?Pidä ja pidä... monitahoinen asia sekin. Ehkä voisin kärjistää ja tiivistää sen niin, että pidin silloin kun hommassa oli jotain jännitystä. Kyllä minä haluaisin että seksi olisi parempaa, en mitään elokuvatasoa mutta sellaista että jälkeenpäin ei vituttaisi että tuli hommaan alettuakaan. Vaan enpä enää keksi mitään, mitä asian eteen tehdä.
Huonosti varusteltu? Että liian pieni muna?? :DD miehet.... On saatu nykyistä isompaa ja pienempää. Vaan voin rehellisesti sanoa, ettei koolla ole MITÄÄN väliä.
Jos uskoisin että ihmisellä on se yksi oikea jota rakastaa, sanoisin että mieheni on minulle se. - Arska
sama kirjoitti:
Pidä ja pidä... monitahoinen asia sekin. Ehkä voisin kärjistää ja tiivistää sen niin, että pidin silloin kun hommassa oli jotain jännitystä. Kyllä minä haluaisin että seksi olisi parempaa, en mitään elokuvatasoa mutta sellaista että jälkeenpäin ei vituttaisi että tuli hommaan alettuakaan. Vaan enpä enää keksi mitään, mitä asian eteen tehdä.
Huonosti varusteltu? Että liian pieni muna?? :DD miehet.... On saatu nykyistä isompaa ja pienempää. Vaan voin rehellisesti sanoa, ettei koolla ole MITÄÄN väliä.
Jos uskoisin että ihmisellä on se yksi oikea jota rakastaa, sanoisin että mieheni on minulle se.hah, älä naura siellä jos minulla on tarve selvittää asiat kaikilta osin =)
Mutta siis... jos kerta rakastat miestäsi ja et odota elokuvatasoa silti mutta et ole tyytyväinen.. niin voisitko sit vähän avautua enempi siitä että mitä se parempi seksi on?! Tässähän on ihan tulisilla hiilillä kun pihtaat... tietoa! :D - eräsnainenvaan
Arska kirjoitti:
hah, älä naura siellä jos minulla on tarve selvittää asiat kaikilta osin =)
Mutta siis... jos kerta rakastat miestäsi ja et odota elokuvatasoa silti mutta et ole tyytyväinen.. niin voisitko sit vähän avautua enempi siitä että mitä se parempi seksi on?! Tässähän on ihan tulisilla hiilillä kun pihtaat... tietoa! :DOlisi mies joka miettisi tätä asiaa, joka suutelisi kaulan ja menisi sisäreisien kautta.. ahhh. Saan vain haaveilla kiihkeistä otteista ja suuseksistä. Tosin eipä äijää kiinnosta muutenkaan. Sänkyyn mennään vaan silloin kun minä kampean. Välillä odotan aloitetta ja se tarkoittaa yhtäkuin viikkojen selibaattia. Olen katkera ja fantasioin miehestä, joka haluaisi minua, himoitsisi vartaloani. Kyllähän heitä vastaan tulee, mutta en halua hetken hurmaa, vaan kumppanin joka haluaa minua nyt ja myöhemminkin.. pah.
- sama
Arska kirjoitti:
hah, älä naura siellä jos minulla on tarve selvittää asiat kaikilta osin =)
Mutta siis... jos kerta rakastat miestäsi ja et odota elokuvatasoa silti mutta et ole tyytyväinen.. niin voisitko sit vähän avautua enempi siitä että mitä se parempi seksi on?! Tässähän on ihan tulisilla hiilillä kun pihtaat... tietoa! :DHomma menee näin; mies tekee aloitteen, sitten esileikkiä, sitten naidaan ja sitten mies laukeaa ja voin mennä takaisin katsomaan telkkaria. Mikä tästä puuttuu? Minun nautinto. Siksi ei kiinnosta, siksi on tylsää.
- hannu 26v
sama kirjoitti:
Homma menee näin; mies tekee aloitteen, sitten esileikkiä, sitten naidaan ja sitten mies laukeaa ja voin mennä takaisin katsomaan telkkaria. Mikä tästä puuttuu? Minun nautinto. Siksi ei kiinnosta, siksi on tylsää.
ahaa, no niin.. tuo valaisi jo paljon jos sä et sää isoa oota.. hmm..
miehesi ei siis keskity suhun.. huomaamaan mistä pidät, onko siis turhaa edes yrittää viestittää mistä pidät vaan selkeesti mies haluu tehdä itte hommansa ja se on siinä.
ei se kait ole asentokysymys kuhan vaan huomaa miten toinen reagoi ja hioo liikkeet sen mukaan ja... se kestopuoli =) Se pitäis kans saada kuriin.. no miehellä on siihen mahdollisuuksia muutamiakin - jos kiinnostusta vaan riittää. - sama
hannu 26v kirjoitti:
ahaa, no niin.. tuo valaisi jo paljon jos sä et sää isoa oota.. hmm..
miehesi ei siis keskity suhun.. huomaamaan mistä pidät, onko siis turhaa edes yrittää viestittää mistä pidät vaan selkeesti mies haluu tehdä itte hommansa ja se on siinä.
ei se kait ole asentokysymys kuhan vaan huomaa miten toinen reagoi ja hioo liikkeet sen mukaan ja... se kestopuoli =) Se pitäis kans saada kuriin.. no miehellä on siihen mahdollisuuksia muutamiakin - jos kiinnostusta vaan riittää.Ottaisiko mies sänkyynsä kumman vaihtoehdon
a) Naisen joka on aktiivinen, nauttii, himokas, tekee aloitteita ja saa sen o:nkin.
b) naisen joka ei koskaan tee aloitetta, ei ole kiinnostunut näkemään vaivaa miehen nautinnon eteen, seksin aikana lähinnä haukottelee, saa orgasmin vain jos itse tekee.
Minun mieheni ottaisi sen a:n jos voisi valita. Mutta minä olen tuo b. Tai sanotaan niin, että en aina ollut vaan ajanmittaan sellaiseksi muuttunut. Varsin todennäköisesti mies jossainvaiheessa kypsähtää tilanteeseen ja etsii sen a:n itselleen.
Olen mihelle sanallisesti kertonut mistä pidän (tai pidin) näyttänyt ja neuvonut. Kaikki asennot on kokeiltu ja silläkään ei ole väliä kestääkö akti puoli minuuttia vai pari tuntia. - Hannu 26v
sama kirjoitti:
Ottaisiko mies sänkyynsä kumman vaihtoehdon
a) Naisen joka on aktiivinen, nauttii, himokas, tekee aloitteita ja saa sen o:nkin.
b) naisen joka ei koskaan tee aloitetta, ei ole kiinnostunut näkemään vaivaa miehen nautinnon eteen, seksin aikana lähinnä haukottelee, saa orgasmin vain jos itse tekee.
Minun mieheni ottaisi sen a:n jos voisi valita. Mutta minä olen tuo b. Tai sanotaan niin, että en aina ollut vaan ajanmittaan sellaiseksi muuttunut. Varsin todennäköisesti mies jossainvaiheessa kypsähtää tilanteeseen ja etsii sen a:n itselleen.
Olen mihelle sanallisesti kertonut mistä pidän (tai pidin) näyttänyt ja neuvonut. Kaikki asennot on kokeiltu ja silläkään ei ole väliä kestääkö akti puoli minuuttia vai pari tuntia.Oot muuttunut ajan kuluessa sanoit.. sanot kuitenkin, että mies on se jota rakastat ja olet kertonut mistä pidät..
Eli... joko mies ei halua ottaa vinkeistä vaarin mitä haluat seksiltä tai sitten sä et vaan tunne himoa häntä kohtaan enää vaan se rakkaus-sana on määriteltävä uudelleen?
Olitko tän saman miehen kanssa aktiivinen joskus siis vai jonkun MUUN?
Jos saman miehen kanssa niin epäilemättä oot kadottanut himon ja halun tätä miestä kohtaan. .se miksi se sitten on tapahtunut johtunee sit joko siitä että ei osoita kuunnelleensa sun vinkkejä tai... et vaan tunne haluja. miten on? - sama
Hannu 26v kirjoitti:
Oot muuttunut ajan kuluessa sanoit.. sanot kuitenkin, että mies on se jota rakastat ja olet kertonut mistä pidät..
Eli... joko mies ei halua ottaa vinkeistä vaarin mitä haluat seksiltä tai sitten sä et vaan tunne himoa häntä kohtaan enää vaan se rakkaus-sana on määriteltävä uudelleen?
Olitko tän saman miehen kanssa aktiivinen joskus siis vai jonkun MUUN?
Jos saman miehen kanssa niin epäilemättä oot kadottanut himon ja halun tätä miestä kohtaan. .se miksi se sitten on tapahtunut johtunee sit joko siitä että ei osoita kuunnelleensa sun vinkkejä tai... et vaan tunne haluja. miten on?Olin aktiivinen hänenkin kanssaan. Sitten vaan kyllästyin. Miksi vaivautua... Ja kenenkään muunkaan kanssa asiat ei olleet paremmin.
Enää en tunne himoa häntä kohtaan. En kyllä ketään muutakaan. Mutta ei se sen auvoisempaa ollut silloinkaan kun himoitsin. Sooloseksiä kyllä haluan, mutta en ketään toista ihmistä.
Olen ihan vakaasti sitä mieltä, että kyse ei ole miehen puolelta tahdon puutteesta. Ei vaan mikään nykyään ensinnäkään kiihota, ja toisekseen ei innosta ryhtyä hommaan josta jää pelkkä vitutus jäljelle. Ei kiinnosta harrastaa seksiä vain sen takia, että "onhan se ihanaa kun toinen nauttii".
- Trinity
Siis vaikka kuinka toista rakastaisi, alkaa pitkässä suhteessa jossain vaiheessa seksi maistua puulle jos se on joka kerta saman kaavan mukaista, kuten edellä mainitsit. Minä kyllä olisin tyytyväinen jos saisi edes tuon kaavan mukaista, kun mun äijän kaava on yleensä vaan "Maistuisko seksi?" ja käsi pillulle.
Kaipaisin todellakin vaihtelua. Vaikka niin, että ukko yhtäkkiä kotiin tultuaan vaan sieppais syliinsä ja antais rajun kielisuudelman. Tai että ukko käskyttäis mua, sanois mitä haluaa mun tekevän. Tai puhuis tuhmia. Tai jotain MIKÄ POIKKEAA SIITÄ, MIHIN ON TOTUTTU!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olit niin lähellä
Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa1185181- 472849
Kun me näemme taas
Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen332802Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺302498Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭231879- 1181647
En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä101640- 961389
Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle231385Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli101348