Oman sperman nieleminen

Mies

Kun monet puhuvat että nielevät omaa spermaansa niin miten te teette sen, itseltäni menee ainakin halut oman sperman nilemiseen heti saatuani siemensyöksyn (orgasmin), olisi kiva tietää että miten sperman saisi suoraan suuhun siemensyöksystä? Kertokaa myös mitä mieltä olette siitä onko mitään järkeä ottaa suuhunsa omaa spermaansa? Kiihottaako se vai maistuuko vaan pahalle ;).

78

10183

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hk

      ja sperman nieleminen orgasmin jälkeen on suoraan sanottuna oksettavaa. jännä juttu mut kai sitä pitäis ottaa iteltään suihin että pystyis nieleen spermansa. mut silti en toista kertaa enää kokeile. hyiiih helvetti miltä se maistuukin.
      en kyllä käsitä miks jotkut muijat voi nieltä sen kaiken kurkusta alas??? jaiks=P

      • Tytti

        Kun otan jätkäkaveriltani suihin, niin usein puhallan spermat kaverini suuhun ja hän taas takaisin. Sperman kanssa läträäminen on sexyä.


      • Anonyymi
        Tytti kirjoitti:

        Kun otan jätkäkaveriltani suihin, niin usein puhallan spermat kaverini suuhun ja hän taas takaisin. Sperman kanssa läträäminen on sexyä.

        Tämä kaikista parasta.


    • Mies2

      Sama homma mulla, tyydytyksen aikana ajattelee, että nyt kyllä otan suuhun lastin. Mutta sit kun tulee niin ei se enää niin hyvältä ajatukselta tunnukaan. Ehkä pitäis ottaa joltain toiselta suihin että vois tehdä ton. Tuo onkin ollut monesti mielessä, että olis mukava joskus koittaa ottaa suihin ja sitten suuhun/naamalle spermat.

    • torvelo

      suu ammolleen kullin päälle kun lasti tulee. ei maistu hyvälle, eikä ole mitään kiihottavaa. HYI!

      • mies

        Noin se mies2, oon tosiaan miettiny ottavani spermaa muttei se nyt tunnu kovin hyvältä idealta tosiaankaan, en tiedä sitten pitäisikö kokeilun haluisena mennä ja ottaa joltakin mieheltä suihin ja saada maistaa sitä kautta spermaa, onkohan kellään kokemusta tästä ?


      • Anonyymi
        mies kirjoitti:

        Noin se mies2, oon tosiaan miettiny ottavani spermaa muttei se nyt tunnu kovin hyvältä idealta tosiaankaan, en tiedä sitten pitäisikö kokeilun haluisena mennä ja ottaa joltakin mieheltä suihin ja saada maistaa sitä kautta spermaa, onkohan kellään kokemusta tästä ?

        otin 3 kaveria samana iltana ei pahaa


    • herkullista

      tykkään ottaa itseltäni spermat suihin, en aina mutta joskus. olen normaali hetero mies. kuitenkin joskus masturboin ja tähtään aukinaiseen suuhuni sperma suihkun. minusta sperma on hyvää ja kiihottavaa. niin sanoo myös tyttökaverini

      • Anonyymi

        joo se on kivaa tyttis katselee vieressä kun otan itteltä suihin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        joo se on kivaa tyttis katselee vieressä kun otan itteltä suihin

        mulla kans laittaa liukkari sormet tai sauvan mun peppuun tulee nopeesti tää varsinkin kuukautisten aikaan saa silloin myös anaalia molemmat


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        joo se on kivaa tyttis katselee vieressä kun otan itteltä suihin

        ex tyttöystäväni nuoruudessa tykkäs myös katsella kun imen itseäni jalat pään takana kerrnan liukasti vibran pani pepun pohjaan ja nussi spermat lensi suuhuni heti oli ne kivoja leikkejä nykyään otan mielelläni miehiltä lastit suuhun opettelua


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mulla kans laittaa liukkari sormet tai sauvan mun peppuun tulee nopeesti tää varsinkin kuukautisten aikaan saa silloin myös anaalia molemmat

        joo kuukautisten aikana molemmin puolisia anaali leikkejä


      • Anonyymi

        mies tuottaa vähän ainetta, joten hevosen puoleen kääntyminen on asiallista


    • Itseltään_suihin_man

      spermat nieluun kyllä ne alas menee

      • Anonyymi

        eipä nuorempana tarvinnut paljo runkkailla kun oppi imemis taidon ja monta kertaa päivässä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        eipä nuorempana tarvinnut paljo runkkailla kun oppi imemis taidon ja monta kertaa päivässä

        piimästäkin oksettaa


    • Lynikki

      No hyi h****tti mikä teitä vaivaa. Saa olla jo aika sekaisin päästään että edes harkitsee tommosta.

      • Anonyymi

        menee päästään sekaisin jos ei onnistu itseltä imemään kokeile


    • BkkTzqy

      Sperman maku riippuu paljon terveydestä ja ruokavaliosta. Tupakoimaton, vain vähän alkoa ottava ja runsaasti vihannesruokaa ja hedelmiä syövän nektari on softia maultaan, näin naiset osaavat kertoa.

      Niille jotka haluavat hotteja ja uusia kokemuksia omallaan, niin selälleen-hartioilleen ja lantio-jalat seinää vasten niin, että ilosuva asettuu kasvojen yläpuolelle .... sitteen kuumaa nautintoa ....

      Ps. En kannusta bi-uteliaisuus testaamaan ja tuntemattomien tikkareita maistamaan, mikäli haluaa varmistua terveydestään.

      • Anonyymi

        kuinka syvälle saat mää saan n.puoleen väliin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kuinka syvälle saat mää saan n.puoleen väliin

        homo-rasistin solut ovat pahimmat


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kuinka syvälle saat mää saan n.puoleen väliin

        vaimoni on opettanut kuinka saan syvälle otettua


    • SiistiHomma

      Itse runkkaan spermat sellaiseen terskan päälle vedettävään lyhyeen kestojatkoon. Pitkään meni ennen kuin sain ekan kerran sieltä tuotokset hörpättyä:) Nyt menee alas ihan helposti, ja muutenkin on siistiä hommaa, kun mällit ei lentele minne sattuu!

      • Anonyymi

        Runkkaan spermat pienelle lautaselle mistä nuolaisen ne suuhun. Mielestäni sperma maistuu ihan hyvältä. Nykyään pyrin ottamaan kaikki spermat talteen syötäväksi.
        M 61 🙂👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Runkkaan spermat pienelle lautaselle mistä nuolaisen ne suuhun. Mielestäni sperma maistuu ihan hyvältä. Nykyään pyrin ottamaan kaikki spermat talteen syötäväksi.
        M 61 🙂👍

        Sama tääällä..lautanen tai lasìin laukeen, saman tien spermat suuhun. Karvas hyvä maku suussa pitkään..M 63v👌


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Runkkaan spermat pienelle lautaselle mistä nuolaisen ne suuhun. Mielestäni sperma maistuu ihan hyvältä. Nykyään pyrin ottamaan kaikki spermat talteen syötäväksi.
        M 61 🙂👍

        Minä otan kanssa joka lastin nieluuni jonka runkkaan. En tupakoi enkä käytä alkoholia, spermani maistuu hyvälle. Sperman litkiminen kiinnostaa jo siksi että olen sissy. En tuhlaa enään yhtään siementä jos voin sen itse nauttia🤤


      • Mä runkkaan lasiin/ mukiin ja hörppään siitä, ei se pahalle maistu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä otan kanssa joka lastin nieluuni jonka runkkaan. En tupakoi enkä käytä alkoholia, spermani maistuu hyvälle. Sperman litkiminen kiinnostaa jo siksi että olen sissy. En tuhlaa enään yhtään siementä jos voin sen itse nauttia🤤

        paraiten tietää itte mikä tuntuu suulla tehden hyvälle ihana tunne on syke jonka tuntee huulilla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama tääällä..lautanen tai lasìin laukeen, saman tien spermat suuhun. Karvas hyvä maku suussa pitkään..M 63v👌

        laita kaverille ensin


    • Puhtaaksi

      En niele omaa mutta nuolen sormet puhtaaksi

    • Runkkunielu

      Innostuin oman sperman nielemisestä, kun vaimoni suihinoton jälkeen laski spermani suustaan minun suuhun ja oltiin pitkässä kielisuudelmassa ja sen jälkeen se toistui usein. Runkatessani lasken spermat toiselle kämmenelle, mistä ne sitten halukkaasti nuolen pois. Jo nuorena tapasin nuoleskella sormeni puhtaiksi runkkailun jälkeen. Ei se minusta suinkaan pahalle maistu.

    • juss1822882

      usei ku runkkaa selällää niin roiskahtaa kasvoille/suuhun asti. jos oikein yrittämällä yrittää nii lantio sohvan tai sängyn reunalle hartiat maahan.. hieman hankala asento mutta lastit tulee nätisti suuhun ... tai naamalle... :)

    • örge21

      eikö mene tyveen asti onko pötsi edessä, eihän se 2cm naputtelu miltään tunnu?

      • Anonyymi

        kyllä riittää kun terskaa pääsee kielellä kiertään ja kova imu


    • Käteenvedon jälkeen pitää käydä suihkussa ja pestä spermat pois .

    • Anonyymi

      Oma sperma ei maistu oikein miltään

    • Anonyymi

      Sama minulla. Teenkin siksi niin, että illalla oaukean vaimooni ja aamulla hän istuu kasvoilleni ja valuttaa sperman suuhuni.

    • Anonyymi

      Jätkät taas stondaa

    • Anonyymi

      Minä pääsin sperman makuun kun vaimoni aloitti suihinoton jälkeen laskemaan spermani suuhini ja havaitsen sen hyväksi ja kiihottavaksi. Vähän kerrassaan hän aloitti houkuttelemaan minua ottamaan suihin eräältä työkaveriltani jonka kanssa usein saunoimme ja jonka molemmat tiesimme olevan Bi. Niin sitten tein eräällä saunareissulla pikkuhuppelissa ja sitä on jatkunut kauan. Rakastan imemistä ja spermaa.

    • Anonyymi

      Kun touhutaan ja vaimolla jää kesken ko mulla lentää niin yleensä hoidan suulla loppuun. Ei ole ikinä häirinny oman sperman maku pääasia että vaimokin saa.

      Sitäpaitsi sperman maku muuttuu pillussa makeaksi. Olen maistanut spermaa raakana ja ihmettelen että vaimo antaa tulla suuhun on kamalan makuista

    • Minullakin oli aiemmin sama juttu, että ennen laukeamista oam sperman nieleminen kiihotti kovasti, mutta laukeamisen jälkeen ei enää maistunut.
      Nyt on kuitenkin muuttunut niin, että melkein joka kerta syön spermani ja se maistuu hyvältä.
      Lasken joko kädelle tai sitten päälleni ja otan sormella spermat suuhuni.

      • Anonyymi

        Mulla ei ole vielä tullut tuota jälkimmäistä tilannetta että laukeamisen jälkeen vielä tekisi mieli yhtä paljon maistella kun ennen laukeamista. Nyt kulli kovana ja taas ajatuksissa pian maistella omaa spermaa


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mulla ei ole vielä tullut tuota jälkimmäistä tilannetta että laukeamisen jälkeen vielä tekisi mieli yhtä paljon maistella kun ennen laukeamista. Nyt kulli kovana ja taas ajatuksissa pian maistella omaa spermaa

        Ihanaa, toivottavasti maistuu ;)


      • Anonyymi
        sukkismies kirjoitti:

        Ihanaa, toivottavasti maistuu ;)

        Olen ihan just laukeamassa päälleni. Vieläkin tuntuu hyvältä ajatukselta maistella omaa spermaa


      • Anonyymi

        vaimoni taivutti minut uudestaan ottamaan itteltä suihin onnistuin ei ihan pohjaan mutta syvälle sermat suuhun sen jälkeen kestin kauan rakastelua vaimon kanssa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        vaimoni taivutti minut uudestaan ottamaan itteltä suihin onnistuin ei ihan pohjaan mutta syvälle sermat suuhun sen jälkeen kestin kauan rakastelua vaimon kanssa

        tein samoin vaimo oli ihan märkä kun oli vieressä katsellut upea nainti ja vaimokin sai orkun kun kestin kauan


    • Anonyymi

      nuorena olin niin notkee ei tarvinnut runkata puoleen väliin sain suuhun myös ex tyttö innostu näkemästään monesti ilman yhdyntää illat

    • Anonyymi

      Usein annan sperman tulla päälleni ja joskus annan myös tulla naamalle. Itse spermaa paljoa ei enään laukeamisen jälkeen tee mieli kaivella suuhun, paitsi sormet nuolen kiimassa

    • Anonyymi

      Oman sperman saa suoraan suuhunsa kätevimmin autofellaatiossa. Useimmat eivät siihen kuitenkaan taivu joten joko kämmenellä tai johonkin astiaan, esim asetille josta se on helppo nuolla ja niellä juuri runkattuna tuoretuotteena. Eihän se oikein näytä herkulliselta mutta suussa se maistuu kiihottavan hyvältä ja kadut ainoastaan sitä ettet ole jo aiemmin rohjennut nauttia omasta siemennesteestäsi.

    • Anonyymi

      Olen nyt n. 1,5 vuotta imaissut kaikki spermat suuhuni. Se onkin hyvä syy runkata. Sperma on parhaimmillaan heti aamulla. Harmi, kun en ole aiemmin ymmärtänyt.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      nuorempana selkä taipui otin itseltäni suihin puoli vartta sain mutta parasta oli imu ja kielen liikkeet terskalla kuvittelin että otan joltain toiselta suihin tai joku toinen imee mua niin hyvin monta orkkua peräkkäin ei tarttenut runkata

    • Anonyymi

      Itse runkkaan välillä useampi satsi lautaselle pitkin päivää , joka peitän muovikalvolla ettei pääse kuivumaan , niin saa siten illalla kerralla enemmän spermaa nuoltavaksi kun runkkaa uusi satsi tilalle . Pyrin ottamaan kaiken sperman talteen nuoltavaksi ,minusta on kiihottavaa ja hyvän makuista .
      M 63 💃

    • Anonyymi

      nuorena selkä vielä taipu pystyi ottamaan itteltä suihin imin kaiken useesti päivässä makuun tottui niinpä vanhempana otan miehiltä aina kaiken ja nielen

      • Anonyymi

        Juuri näin, sperma on vaan niin hyvää, kun sen saa suoraan reiältä lämpimänä. Voi vittu kyrvän reikä, ihana.


    • Anonyymi
    • Kerran junnuna sain lastin suuhuni.Sen jälkeen en ole antanut suuhun tulla.aina olen väistänyt viime tipassa.Kasvoille ja rinnan päälle kyllä.Mieli tekis saada suoraan toisen kalusta suuhun.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Pääsin sperman makuun kun olimme ruotsin laivalla missä musta mies pani vaimoani ja nuolin sperman joka valui ulos vaimoni pillusta......siinä vietettiin iltaa niin homma jatkui niin että imin mustan jortikan pystyyn ja sain asetella sen vaimon pimpsaan ja nyt sitten tämä ison mustan omaava halusikin että laukeaa suoraan suuhuni........sitä ei sitten enään kokeiltu että loppuuko into jos olisi itse lauennut hieman aikaisemmin.
      Aika villi tunne kun ison puunoksan tuntuinen lämmin puolijötkö muna on kädessä ja terska suussa .

    • Anonyymi

      Niin jäi sanomatta että kävi mielessä miltä olisi tuntunut suudella vaimoa samalla kun toi olisi tullut samalla todella hitaasti minun peppuun , kiihottaa vieläkin ajatella miltä olisi tuntunut jos vielä tuo jortikka olisi ollut aivan tyngässä lauetessa peppuun.

      Nykyisin riittää kun saunassa pussit on kuumassa vedessä isossa löylykauhassa ja turpoavat isoiksi ja pussit pehmeiksi roikkuviksi , sitten tumputtaa niin että pussit hakkaa lauteen etureunaan....jää silti omat mällit nielemättä.

    • Anonyymi

      Kuulostaa tutulta että spermat olisi kiva saada suuhun, mutta laukeamisen jälkeen innostus lopahtaa seinään. Löysin tähän ratkaisun joka on toiminut ainakin itselläni siitä asti. Runkkaan itseäni laukeamisen äärelle ja lopetan, tässä vaiheessa spermaa kuitenkin purkautuu jo jonkun verran, joskus ihan kunnon lastikin. Laukean kädelleni josta otan spermat suuhuni ja jatkan runkkaamista. Tällä tavalla en koe lainkaan tuota normaalisti tulevaa "etovuutta" On erittäin kiihottavaa jatkaa masturboimista kun on jo mälliä suussa. Nielen sperman aina ennen kuin laukean lopullisesti, jonka jälkeen loppusatsin suuhun ottaminen ei enää kiinnosta. Sperma ei ole hyvää, mutta ei myöskään pahaa. Lämmintä hieman suolaista tavaraa, josta toki jää suuhun eräänlainen tuntuma. Toisinaan laitan myös kortsun terskan päälle ja teen samat kuin edellä, mutta "esilaukeaminen" tapahtuu kondomiin. Otan kortsun varovasti pois ja laitan kielen päälle jatkaen runkkaamista. Halutussa vaiheessa käännän kortsua kielellä sperman valuessa suuhuni. Koen tämän erittäin kiihottavaksi. Lisä kiihotusta saan kun katson lähietäisyydeltä kuvattuja suihinotto videoita joissa lauetaan suuhun. Te joita sperman suuhun ottaminen kiinnostaa, mutta rupeaa etomaan laukeamisen jälkeen, suosittelen kokeilemaan kuvailemaani konstia. Tällä selätin oman pelkoni ja nautin siitä suuresti. Vielä kun ylettäisi ottamaan edes terskan suuhun niin homma siirtyisi uudelle tasolle. Tässä en kyllä tule koskaan valitettavasti onnistumaan. Vaikka olen täysin hetero, niin nämä asiat ovat saaneet kiinnostukseni kasvamaan että ottaisin joltain toiselta suihin..

      • Anonyymi

        Käytän tuota samaa tekniikkaa. Eli aavistuksen ennen orkkua, lopetan runkkaamisen ja tulee vähän spermaa mutta ei orgasmia. Pitää vain osata olla jännittämättä alapäätä sen esiorkun aikana. Sitten noin puolen minuutin - minuutin päästä jatkan runkkaamista ja taas pystyy runkkaamaan melkein orkkuun. Spermaa tulee mutta ei orgasmia. Tuota voi jatkaa niin kauan että spermaa ei enää tule. Sitten kun siitä imee omia spermojaan, ei tule sitä etovaa tunnetta kuten sanoit ja kiihottaa ihan helkkaristi. Kun tuota orkuttomuutta on tehnyt muutaman kerran, niin sitä viimeistä orkkuakin voi vaan jatkaa ja jatkaa. Teininä pystyin ottamaan itseltä suihin, sitten aloin ottamaan kaverilta suihin ja kun vakiinnuin, niin kaverin spermat sain nuolla myös tyttöystäväni pillusta. Nykyään samaisen vaimon pillusta tulee nuoleskeltua myös omat spermat kun vaimo orkun jälkeen tulee istumaan kasvoille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käytän tuota samaa tekniikkaa. Eli aavistuksen ennen orkkua, lopetan runkkaamisen ja tulee vähän spermaa mutta ei orgasmia. Pitää vain osata olla jännittämättä alapäätä sen esiorkun aikana. Sitten noin puolen minuutin - minuutin päästä jatkan runkkaamista ja taas pystyy runkkaamaan melkein orkkuun. Spermaa tulee mutta ei orgasmia. Tuota voi jatkaa niin kauan että spermaa ei enää tule. Sitten kun siitä imee omia spermojaan, ei tule sitä etovaa tunnetta kuten sanoit ja kiihottaa ihan helkkaristi. Kun tuota orkuttomuutta on tehnyt muutaman kerran, niin sitä viimeistä orkkuakin voi vaan jatkaa ja jatkaa. Teininä pystyin ottamaan itseltä suihin, sitten aloin ottamaan kaverilta suihin ja kun vakiinnuin, niin kaverin spermat sain nuolla myös tyttöystäväni pillusta. Nykyään samaisen vaimon pillusta tulee nuoleskeltua myös omat spermat kun vaimo orkun jälkeen tulee istumaan kasvoille.

        Minulla myös tuo tekniikka käytössä, vaatii vaan pitkän kiihotuksen että saa valumaan sperman ennen orkkua. Ihana tunne kun sperma valuu ja kiima ei lopu. M46


    • Anonyymi

      Vaimo ottaa spermat suuhunsa ja nielee, mutta jouduin kerran itse nielemään yhden satsin, että tietäisin miltä se maistuu. Muuten vaimo olisi lopettanut se nielemisjutun.

    • Anonyymi

      Naisystävän pillusta nuolen spermani pois. Monesti laukea hänen vatsalle ja nuolen pullean vatsan puhtaaksi isosta sperma lastistani. Useasti hän pyytää että nuolen vitun puhtaaksi laukeamiseni jälkeen. Ei se sperma pahaa ole.

    • Anonyymi

      Vanhat tietäjämiehet opettivat, joka aamu pitää juoda oma spermalasti. Kämmen kupille johon lauetaan ja siitä juodaan. Hyvin pian alkaa maistumaan parhaalle mitä maan päältä saa.

      • Anonyymi

        Olis kiva löytää mies jolta sais supermarketti suuhuni.Omaa en saa enää lentää niin pitkälle.Laukeemisen jälkeen ei enää maistu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olis kiva löytää mies jolta sais supermarketti suuhuni.Omaa en saa enää lentää niin pitkälle.Laukeemisen jälkeen ei enää maistu

        Täällä innokas kokeilemaan! Missä päin vaikutat? Ikä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä innokas kokeilemaan! Missä päin vaikutat? Ikä?

        Hki 63v


    • Anonyymi

      Vaimon veljeltä otan spermat suuhun säännöllisesti.

      • Anonyymi

        Mitä pitäisit ajatuksesta että annat vaimosi veljen laueta ne vaimoosi ja vasta sitten otat ne sieltä suuhun? Vaimosi pitäisi siitä varmasti kun saa kahta miestä.


    • Anonyymi

      sormella voi kokeilla ensin

    • Anonyymi

      kysyin naiselta että eroaako mitenkään erilaisten miesten spermi ja en saanut vastausta, koska nainen oli miettinyt pitkään

      homoilta voin kysyä saman tieteen nimissä

      MITEN ERILAISTEN YKSILÖIDEN SPERMI EROAA TOISISTAAN

      - eri aikoina
      - eri tilanteissa
      - eri yksilöillä
      - eri ruokavaliolla
      - eri elämäntavoilla
      ....

      maku, haju, ulkonäkö, määrä ym.

      • Anonyymi

        Runkkareilla on aina tuore ja ohut sperma, ja vanhemmilla runkkareilla varsinkin. Kullin imijä jo neljäkymmentä vuotta m65v.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Runkkareilla on aina tuore ja ohut sperma, ja vanhemmilla runkkareilla varsinkin. Kullin imijä jo neljäkymmentä vuotta m65v.

        Kiinnostaisko imee inkiväärille ja hunajalle maistuvaa spermaa.Sitruunakin voi vähän maistua.On paksuu runkkaan harvoin 67v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Runkkareilla on aina tuore ja ohut sperma, ja vanhemmilla runkkareilla varsinkin. Kullin imijä jo neljäkymmentä vuotta m65v.

        Voisit imeä multa spermat. Paksua ja paljon.


    • Anonyymi

      oli nuorempana ihanaa pystyi ottaa itteltä suihin nykyäänvaan muilta

    • Anonyymi

      Eipä tuo enää vaikealta tunnu sperman nieleminen. Ensimmäisillä kerroilla se oli jokseenkin vastenmielistä. Mutta olen niellyt omat spermani varmaan tuhansia kertoja, ja monta kertaa orkun jälkeen olen jopa toivonut että spermaa tulisi enemmän. Vaikkapa jopa desilitra. Lisäksi runkkaan yleensä sukkahousut ja hame päällä eli vähän sellainenkin ajatus mukana, että olenkin nainen ja minun kuuluukin niellä spermat. En kyllä pystyisi edes miestä imemään. Ladyboyt/shemalet eri juttu. Voisin kyllä imeä ja myös niellä koko spermasatsin.

    Ketjusta on poistettu 33 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      247
      4042
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2348
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2141
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2056
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      96
      1719
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      25
      1414
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1327
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1307
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      309
      1262
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    Aihe