Onko kukaan etsinyt seksiseuraa netissä tarkoituksella tai tahattomasti ja löytänyt eli siis harrastanut seksiä nettituttavan kanssa? kokemuksia? itsellä ois tilaisuus seksiin nettityypin kanssa, mutta hieman pelottaa ja arveluttaa asia...
(siis juttu koskee sit lähinnä naisia,eli kaipaan naisnäkökulmaa asiaan...)
Seksiseuraa netistä -kokemuksia?
8
3045
Vastaukset
- Ei kannata
ei kannata koska yleensä nettiseksi jutut ei toimi tai ihminen joka hakee netistä seksiä on etätoivonen tai tosi säälittävä ja ruma
- esztelle
Itse olen samassa pisteessä kuin sinä, nainen olen ja mulla olis myös tilaisuus seksiin ym. nettituttavuuden kanssa. Tyyppi on minusta kaikkea muuta kuin reppana! Mutta, sen näkee sitten kun tavataan kuinka oikein natsaa yhteen.
Jännittää...!- utelias/halukas
siis olet jo sopinut jonkun kanssa että aiotte tavata ja mahdollisesti myös harrastaa seksiä? mulla on sama tilanne, siis et ois mahdollisuus ja tyyppi ei kyl vaikuta "peräkammarinpojalta" joka ei muualta saa...mikä sitten on totuus...?
- kyselijä
utelias/halukas kirjoitti:
siis olet jo sopinut jonkun kanssa että aiotte tavata ja mahdollisesti myös harrastaa seksiä? mulla on sama tilanne, siis et ois mahdollisuus ja tyyppi ei kyl vaikuta "peräkammarinpojalta" joka ei muualta saa...mikä sitten on totuus...?
Ettei tytöt vaan ole käyneet mahtisonnit.net sivustolla ja ottaneet yhteyttä johonkin mahtisonniin. ;p
- nettiseuraa
kyselijä kirjoitti:
Ettei tytöt vaan ole käyneet mahtisonnit.net sivustolla ja ottaneet yhteyttä johonkin mahtisonniin. ;p
Itse olen hyvännäköinen uranainen ja haen säännöllisesti netistä seksiseuraa. Kaikki tapaamani miehet ovat olleet suurimmaksi osaksi hyvin koulutettuja, fiksuja ja siistejä miehiä.
Kahden vuoden aikana en ole koskaan törmännyt häiriintyneeseen mieheen. Seksi on ollut hyvää ja luottamus on säilynyt molemminpuolisesti. Joidenkin kanssa syntyy pidempi suhde, jotkut jäävät kertakeikaksi.
Suosittelen. Netti ei ole enää rumien ja epätoivoisten paikka! - esztelle
utelias/halukas kirjoitti:
Tässä on nyt sovittu kaverin kanssa tapaamisesta ja vaikuttaa olevan ihan ok. Jännittää toki, mutta eihän sitä tiedä ennenkuin tapaa hänet. Se joko toimii tai sitten ei - henkisesti tunnumme olevan samalla tasolla.
- Utelias myös
Mistä löydätte parhaiten tuollaista seuraa?
Omat kokemukset ovat vuosien takaa, jolloin netin käyttö oli harvinaisempaa ja silloin oli vain muutama saitti, joissa seuraa haettiin. Toisinaan tuli vastaan myös varattuja tyyppejä, jotka hakivat vain hetken hurmiota. Nyt ei oikein tiedä mistä etsisi ja voisi taas katsoskella.- utelias/halukas
siis suomi24 treffiosastolta...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812926Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka572326Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3482007- 1151733
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1231694Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661317
- 681253
- 581242
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771191