Tuli haettua tarjous uudesta Aygosta

Tomppa 76

Onko noilla uusilla autoilla aina joku 3000 km huolto,kun Aygoon se tulisi kylkiäisenä. Vai onko se joku tarkastus vaan?

13

3075

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yleensä

vapaaehtoinen öljyn vaihto n2000km kohdalla. jos sen tarjoavat ilmaiseksi taitavat pelätä jotain!!???

• PekkaP

Ensihuolto, jossa vaihdetaan oikeastaan vain öljyt ja tsekkaavat paikat silmämääräisesti. Itse olen kyseisen huollon autooni tehnyt, vaikka se ei pakollinen olekkaan.

Minusta se kannattaisi tehdä joka autoon merkistä ja mallista riippumatta, vaikka monet merkit jättävätkin huollot minimiin huoltokustannusten laskemiseksi. Itse en kyllä ostaisi käytettyä autoa, jolla samoilla öljyillä on aina ajettu 30tkm.

• Tomppa 76

vastauksesta. Tilaukseen lähtee tällä viikolla. Saa kyllä vasta maaliskuussa 06.

• tojo-pekka
        Tomppa 76 kirjoitti:

vastauksesta. Tilaukseen lähtee tällä viikolla. Saa kyllä vasta maaliskuussa 06.

Onko jonot tosiiankin noin pitkät, vai halusitko itse auton tuona ajankohtana? Itse jouduin odottamaan Corollaani 3½kk aikanaan, mutta sinulla odottaminen näkyy venyvän vieläkin pidemmäksi.

• Tomppa 76
        tojo-pekka kirjoitti:

Onko jonot tosiiankin noin pitkät, vai halusitko itse auton tuona ajankohtana? Itse jouduin odottamaan Corollaani 3½kk aikanaan, mutta sinulla odottaminen näkyy venyvän vieläkin pidemmäksi.

on tosiaan pitkät. Itseäni tämä ei haittaa, vaihtoautoni pysyy ajosssa siihen saakka.

• T.T.E - T-Sport.
        Tomppa 76 kirjoitti:

on tosiaan pitkät. Itseäni tämä ei haittaa, vaihtoautoni pysyy ajosssa siihen saakka.

Aygosta tulee tehokkaampi-versio,T.T.E -tai T-Sport!.

• saku

Huomasin että nekin maksaa lähes 300e no huhhuh voiko uusi auto olla enään riisutumpi?

• Tomppa 76

omiin tarpesiini otin siis ilman penkinlämmitääjää; vain lohkolämppärin ja roiskeläpät.Nykyautossani on kyllä paremmat varusteet...ilmastointi,cruise, "penkinlämmittäjät" jne, mutta olen todennut etten välttämättä niitä tarvitse.

• Mikke

öljynvaihto, itse vein -03 Avensiksen samaiseen huoltoon aikanaan.en muista että olisivat tehneet autoon mitään muuta kuin tuo moottoriöljyn vaihto.

Minä kyllä jouduin maksamaan tästä riemusta!

• itse öljyn

n. 3000 tkm kohdalla

• Mahdollinen ostaja myös

Mitäs maksoit autosta, entä kuinka paljon vaativat käsirahaa (tai siis vaihtoauton arvo)?

• Tomppa 76

vaihtoautosta 2003 (Stilo aj. 44 tuhatta). 3000,- väliraha eka 3000 huolto kaupanpäälle. Paketissa punainen väri ja lohkis ja roiskeläpät. Toimitus aikasintaan 03/06 ja oma auto käytössä siihen saakka.

• ex fordisti
        Tomppa 76 kirjoitti:

vaihtoautosta 2003 (Stilo aj. 44 tuhatta). 3000,- väliraha eka 3000 huolto kaupanpäälle. Paketissa punainen väri ja lohkis ja roiskeläpät. Toimitus aikasintaan 03/06 ja oma auto käytössä siihen saakka.

tilasin aygon 5 ovea, ylikalliit istuinlämmittimet, lohkolämmittimen ja sisätilanlämmityspistokehaaroituksen ja metallisininen. sain ford focuksesta 1,4 3 ov. 2002 aj.54thkm 11500e. toisesta tojo firmasta focukseni arvioitiin 8800e arvoiseksi. että sillee. maaliskuussas saa. focus hyvä ajaa mutta laatu huono. nyt tais mennä toiste päin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      86
      4660
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      109
      3847
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      184
      3673
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      69
      2098
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      75
      1941
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      79
      1298
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      130
      1162
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      148
      1109
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      50
      1020
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      30
      914
    Aihe