Koko bändi on Tuomaksen käsialaa - idea, tyyli, laulut, saundi ym. ym. Tarja on ollut siinä vain laulajana ja solistina tulkitsemassa Tuomaksen lauluja. Toki hyvin siinä onnistuen!
Siinä vaiheessa, kun Tarjalla on alkanut olla henkilökohtaisia tuotteita, fanisivuja ja muuta skeidaa, joilla hän on alkanut ottaa toisen/toisten käsialaa olevasta bandistä irtiotoa, niin minun mielestä bandin ratkaisu oli vain ajan kysymys. Ainut ja oikea ratkaisu olipa lopputulos mikä tahansa.
Ei Tarja voi itse lähteä managerimiehensä kanssa rakentamaan Tarjan imagoa ja Tarja-juttuja johonkin muuhun suuntaan kuin Nighwish, varsinkaan kun bandin idea on kokonaisuudessaan muiden kuin Tarjan.
Nightwish on Tuomaksen
käsialaa
1
505
Vastaukset
- HOLLE FANI
olet aivan oikeassa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874168Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283137No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770