Matti Nykäsestä ei ole ollut pariin viikkoon juttuja seiskassa eikä iltapäivälehdissä. Meinaako Matti jättää julkisuuden?
Nykäsestä ei ole ollut juttuja lehdissä
7
1298
Vastaukset
- alpo
kirjotella enää keksittyja jutuja mattista sen televisio homman jälkeen
- näitä
aikaskuluks, kun eihän ne uutiset tästä paljon muutu ja masastakin selvinpäin haastattelu http://www.seiska.fi/tvseiska/seiskatv/_a6412/seiskatv 022005/
- alpo
näitä kirjoitti:
aikaskuluks, kun eihän ne uutiset tästä paljon muutu ja masastakin selvinpäin haastattelu http://www.seiska.fi/tvseiska/seiskatv/_a6412/seiskatv 022005/
jaa
- tasi
Kuka Nykänen?
- alpo
tiedoksi että varmana tiedät kukka nykäne jos osasit tänne hänen omalé palstalellekkin tulla, hah
- perustotuus
alpo kirjoitti:
tiedoksi että varmana tiedät kukka nykäne jos osasit tänne hänen omalé palstalellekkin tulla, hah
Onko se joku maailmanjärjestyksen perustotuus, että kaikki tuntee Nykäsen?
Ja monen nuoren teinin mielestä Matti Nykänen, Juhani Palmu, Nils Gustavsson ym. kuuluvat samaan kategoriaan. - alpo
perustotuus kirjoitti:
Onko se joku maailmanjärjestyksen perustotuus, että kaikki tuntee Nykäsen?
Ja monen nuoren teinin mielestä Matti Nykänen, Juhani Palmu, Nils Gustavsson ym. kuuluvat samaan kategoriaan.kuule ei taideta opikirjoisa paljoa mainita kouluissa gustafsonnista tai palmuista mutta mati sieltä löytyy!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882