Seuraavat pyöreät synttärit on kun täyttää 70v. Enää senikäsille ei ruukata mitää suuria juhlia pitää, mutta kai nyt jonkillaisen vastaanoton järjestetään, mikäli on vielä henkisesti vireässä kunnossa.
Siis jos Tarja viettää -70 vuotis päiviä, nii mitä te keskustalaiset aiotte viedä hänelle lahjaksi?
Mitä Tarjalle 70vuotis lahjaksi?
8
264
Vastaukset
tämä kysymys oli tarkootettu kepulaasille,niin minä sitoutumattomana vastaan näin,että minä ainakin vien hänelle isäni vanhan kävelykepin ja
ensimmäisen jalkaproteesin kaiken varalta jos hän sattuu vanhoilla päivillään liukastumaan.- no ei
Tarja tukeutuu jo nyt vieraittensa käsipuolee ettei kaadu, vaikka on ihan kuivat kelit.
no ei kirjoitti:
Tarja tukeutuu jo nyt vieraittensa käsipuolee ettei kaadu, vaikka on ihan kuivat kelit.
se kompastua,vaikka kuusenkäpyyn jos sille päälle sattuu.Anna tyttären käsipuolessahan hän jo siinä vaiheessa on,mutta kyllä sille minun lahjoittamalle isävainaan kepillekkin Tarjalla käyttöä.
- MattiLehtonen
ett sillei
- wsxedc
Menes sossupummi taas välillä töihin.
- MattiLehtonen
wsxedc kirjoitti:
Menes sossupummi taas välillä töihin.
kahvipalkalla
- wsxedc
Otsikossa kaikki.
- jazz
Jos naisten paidan antas Tarjalle, nii hänen ei tarvis ens vuonna jatzailla miesten paidassa.
Tai ehkä vahvemman tuolin, että se kestää vaikka kännissä siihen rojahtaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.2611029- 428377
- 1275300
- 1443674
- 693588
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi353544- 333167
- 552549
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak352041- 281796