kenestä uusi solisti nightwishiin? katri helena? anne mattila? ei! tarjaa ei korvaa kukaan! jos karjalaisen lehtijuttu pitää paikkaansa (ja kaikki muut jutut) tarja on ollut typerä, mutta olen silti tarjan puolella enkä kenenkään tuomas holopaisen! tarjan kannattaisi perustaa oma bändi, hänellähän on ihana ääni. kannattaisi käyttää sitä jatkossakin! tarja vaikka tekisi mitä, on edelleen iso idolini! vai mitä? nightwish ei ole enää nightwish kun tarja lähti, mutta kai tässä pärjäillään... voiko maailmassa olla joitain niin tyhmiä ihmisiä kun tuomas holopainen ja kumppanit? erottaa nyt huippusolisti! niiltä menee maine! olkoon sitten, mutta enhän minä enää ainakaan nightwishin levyjä osta jos tarjaa ei huolita takaisin! oikeesti... tarja, perusta oma bändi! sinua on ilo kuunnella! käytä ihanaa enkelinääntäsi ja laula meille, jotka pysyvät aina puolellasi!
kuka tarjan tilalle?
tarjafani
5
308
Vastaukset
- Suuri
Kukahan ne biisit sitten tekee tarjan bändille?
- brassi apina
kenen nahkafagottia tarja soittelee muutenkin !!!
- lkjjkkj
onhan noita laulajia, kuten Karita Mattila
- sit se
Marita Kattila.
- tuomas rules
Osta Tarjan joululevy jos Tarjaa haluat kuunnella!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1345432Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella313892No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452490Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv392067- 241833
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv251739- 411660
- 511621
- 301574
- 401536