Näinhän se menee.
Kyllä Tarja-suuri löytää pian paljon paremman taustabändin kuin nightwish.
Toivottavasti Tarja valitsee tällä kertaa ammattimuusikoita soittajiksi, eikä tuollaisia äitin pikku kullannuppuja. Ruikuttajia.
Nightwish =Turunen
12
1520
Vastaukset
- Vai että...
Asiantuntija? Taidat olla asiantuntijasta aika kaukana...
- mikä.....
idiootti...huh huh ,mene vittuun,ku et tiedä musiikista mitään ,helvetti et vituttaa tommoset apinat,saaaatana...
- oli....
vitun asiantuntijalle!!!!!
- FGT
oli.... kirjoitti:
vitun asiantuntijalle!!!!!
näyttääpi siltä, että asiantuntija onnistui taas tarkoituksessaan tyhmien ihmisten ansiosta.
- Asiantuntija
Kukas tuollaista kieltä käyttää?
Tarja on NAINEN, kuinkas te edes voisitte ymmärtää, vielä?- Isukki.
Sitä paitsi nukkuumaanmenoaika meni jo. Ehdit tehdä sen koottavan Fokkerinkin huomennakin.
Hyvää yötä! - asiantuntia
Isukki. kirjoitti:
Sitä paitsi nukkuumaanmenoaika meni jo. Ehdit tehdä sen koottavan Fokkerinkin huomennakin.
Hyvää yötä!vittuun
- Asiantuntija
Mitä sinun poloisen sormella koskettelut tähän kuuluu?
- Joe...
Tarja sanoi jo kirjeessään, että hevirock on ohitse nänen urallaan ja klassisen laulajat ei omaa taustabändiä pidä. Että se asiantuntemuksestasi!
- närkästynyt fani
musta on ihan hirveetä kun tarja saa potkut bändistä...se ei ole reilua tarjaa kohtaan...tarja on tehny niin paljon bändin eteen...bändin pojat ei tajuu mitä ne on menettämässä....kukaan ei voi KOSKAAN korvata tarjaa...
mä ainakin lopetan nightwishin levyjen oston tähän paikkaan,koska ei nightwish ole nightwish jos tarjaa ei ole...
mutta tää on vain mun mielipide...jokainen saa olla omaa mieltä...mä en tule tykkäämään kun tarja saa potkut...- Asiantuntija
Lapsukaisten mielestä pitää olla samaa mieltä.
- opettele lukemaan
Tää on aika erikoinen ilmiö:
et osaa lukea
ja silti olet netissä.
Nightwish on bändi ja Turunen vieraileva artisti,
ymmärrätkö?
sä et oo asiantuntijaa nähnytkään,
varo ettet jää auton alle seuraavassa kadunkulmassa
kun olet noin sokea.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1495808Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella344166Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan03520Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv492731No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452520- 312494
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv322468- 162338
- 432055
Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h262015