monster man
return of the living dead 1,2,3
trolls 1,2
leprechaun,2,3 ja 4 joka ilmestyi jo jokin aikaa sitten mutta? ei pitäsi vielä löytyä Suomesta ihan joka paikasta.
pirulliset lelut
the toxic avenger ,2,3 ja 4
(Freddy vs Jason) (no-joo_just ja just tänne)
evil dead army of darkness the medieval dead(perus kauhu komedia....b-elementeillä.....80-luku tyylistä/sarjakuvat/(musiikki)
darkman (täällä koska siinä viitataan kultti sdarjakuviin ja kertakäyttö kamitsuun)(vaikka ei ole varsinainen hirviö leffa mutta? toimii sillä periaatteella.
the evil dead (kauhun riivaamat)
evil dead 2 dead by dawn
the blob( muistakaa että vanhaan aikaan ei pahemmin eritelty mitään hirviö/muukalais sun muita seikkoja vaan kaikki oli yhtä ja samaa niinku vaikka muinaiseen aikaan kaikkea yliluonnollista pidettiin silkkana pahuutena....joten monstrous leffoiksi voi nimittä 70-80 luvun sci-fistelyä,toiminnalla ahdettuja leffoja.Sitten lista jatkuu.......
:Bad taste (perus kauhukomedia splatter elementeillä(lisukkeilla.
lista jatkuupi myöhemmässä vaiheessa täällä.
monstrous mayhem volyyri 1.lista worst & best........
Jon_O_Donnie_?
0
189
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.784709- 1842043
- 1321742
- 1741353
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161221- 351076
- 78973
- 52946
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj16927Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh273904