monster man
return of the living dead 1,2,3
trolls 1,2
leprechaun,2,3 ja 4 joka ilmestyi jo jokin aikaa sitten mutta? ei pitäsi vielä löytyä Suomesta ihan joka paikasta.
pirulliset lelut
the toxic avenger ,2,3 ja 4
(Freddy vs Jason) (no-joo_just ja just tänne)
evil dead army of darkness the medieval dead(perus kauhu komedia....b-elementeillä.....80-luku tyylistä/sarjakuvat/(musiikki)
darkman (täällä koska siinä viitataan kultti sdarjakuviin ja kertakäyttö kamitsuun)(vaikka ei ole varsinainen hirviö leffa mutta? toimii sillä periaatteella.
the evil dead (kauhun riivaamat)
evil dead 2 dead by dawn
the blob( muistakaa että vanhaan aikaan ei pahemmin eritelty mitään hirviö/muukalais sun muita seikkoja vaan kaikki oli yhtä ja samaa niinku vaikka muinaiseen aikaan kaikkea yliluonnollista pidettiin silkkana pahuutena....joten monstrous leffoiksi voi nimittä 70-80 luvun sci-fistelyä,toiminnalla ahdettuja leffoja.Sitten lista jatkuu.......
:Bad taste (perus kauhukomedia splatter elementeillä(lisukkeilla.
lista jatkuupi myöhemmässä vaiheessa täällä.
monstrous mayhem volyyri 1.lista worst & best........
Jon_O_Donnie_?
0
228
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän51991Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll15868Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl501799- 46737
- 42664
- 37619
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30596Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE166553Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37530Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan55501