Oli hirvee shokki herätä sunnuntaina, siinä meinas tehä täys käännöksen lakanoihin mutta piti painua nettiin selvittään asioita. Minä ainakin uskon nightwishiin. Ehkä ei ollu muuta mahollisuutta. Toivon tietty että tarja ja muu bändi sopis. Tuomas on Nightwishin isä, se on sen elämäntyö, eikä se luovuta!
Tuomas on nightwishin isä!
4
536
Vastaukset
- Maj
niinpä.
- ^^Jonn4^^
Tarjasta se ei ole ikinä kiinni ollut!
Se on ollut kiinni VAIN tuomaksen musikaallisuudesta ja biiseistä!
Minusta Tarjan työ on ollut jo pitkän aikaa vastuutonta! Se on keikoillakin näyttänyt siltä että siinä olisi kaksi eri lohkoa tarja ja pojat!
minusta tarja voi ihan itse syyttää itseään tapahtuneesta, mutta pojat olisivat voineet antaa tarjan sanoa hyvästit faneilleen...!
Ihme kun pojat eivät tulleet tähän päätökseen jo aijemmin...!! Mutta toivottavasti he löytävät luotettavamman laulajan ensikerraksi, joka nauttii heidän musiikistaan ja elää siinä!
Tsemppiä heille!
- fani myös :)
Olis kiva kuulla itse Tarjan oma näkemys asiasta. Toivottavasti näkyy jossain.
- Yökö toive
...ja ennenkaikkea se, ovatko asianomaiset koettaneet keskustella/selvitellä keskenänsä asioista ennen tätä avointa kirjettä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874168Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283137No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770