Kukahan se rahanahne hjullu rahastaja on!??! TUOMAS!! "Syitä Tarjan erottamiseen kerrotaan tarkemmin Nightwish-kirjassa!" Heti markkinoimassa ku tilaisuus tuli..
Tavallaan Tuomas ja muu bändi teki oikeen ratkasun, sillä kyllähän Tarjasta näkee että sillä on noussu jo vähän hattuun, mutta toisaalta, kyllähän Tuomaksen & kumppaneiden pitäs sellanen ymmärtää, että keulakuvana Tarja luonnollisesti saa eniten julkisuutta. Kyllähän suurimmissa osissa haastatteluisa on mainittu, että TUOMAS on se joka tekee bändille biisit...
Tuosta erottamispäätöksestä olisi pitänyt keskustella koko bändin läsnäollessa. Muu bändi teki epäreilusti Tajaa kohtaan...
Sitten vielä, se uusi solisti. Sen pitäisi olla yli keskitasoa, (Tarja muuten oli ammattilaisten mielestä keskitasoinen oopperalaulaja)että Nightwishin taso pysyisi samana..
Toivotan Nightwishille hyvää jatkoa ja toivon, että tämä erottamispäätös ei ollut pelkkä julkisuudenhakutempaus...
Kukahan se rahanahne on!??!
Mummo vieköön mennessään
2
543
Vastaukset
- kalikka-aivo
Pari kysymystä:
1. Kuka on uuden Nightwishin keulakuva? Tuomasko? Vai uusi solisti?
2. Mikseivät bändin jäsenet keskustelleet Tarjan kanssa ongelmista?
3. Miksei kukaan lyö bändiläisiä puulla päähän ja saa vähän järkeä niihin... - DangerousTonight
Tuotaa... Jos bändin jätkät olisivat ahneita ei varmiastikaan Tarjan tapainen myyntitykki heitä haittaisi, mutta jos asia on niinkuin Tuomas ja jätkät sen kertoo niin olen erittäin pettynyt Tarjaan... "Ei enää keikkoja USA:an kun ei sieltä saa fyffee"... o_O Tarja prkl!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242371Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3441971Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä241856Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101653Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581478Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121022Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu17990- 63855
- 55840
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2798